خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

6520sd2-9sd-98-8

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با صدرنشینی تراکتورسازی و توقف پرسپولیس خاتمه یافت.
بازی های این هفته عصر یکشنبه با برگزاری چهاردیدار پیگیری شد که طی آن، تراکتورسازی در دیدار با میزبانش پیکان تهران به پیروزی ارزشمند دو به صفر رسید و با این برد خارج از خانه ۵۳ امتیازی شد و موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم کرد.
در تهران، تیم نفت پس از پذیرش دو باخت پیاپی میزبان ملوان بندرانزلی بود که موفق به شسکت دو به صفر این تیم شد و با ۵۱ امتیاز به مکان دوم جدول رده بندی صعود. کرد
در اهواز، فولاد خوزستان پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا مقابل مهمانش ذوب آهن اصفهان تن به شکست دو به صفر داد و ضمن از دست دادن سه امتیاز حساس، بهترین فرصت برای رسیدن به رده سوم جدول رده بندی را از دست داد، اما ذوب آهن با کسب این برد شیرین امیدهای خود را برای گرفتن سهمیه آسیایی زنده نگه داشت و درکرج، تیم بحران زده پرسپولیس درتهران درحالی که مقابل میزبانش با دوگل پیش بود در نیمه دوم برتری را از دست داد و با تساوی ۲-۲ متوقف شد و با این نتیجه ناامیدکننده با ۳۰ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی باقی ماند، تا خطر سقوط را احساس کند.

رضا زاده شورای شهر را به فدراسیون وزنه برداری ترجیح داد.
رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری و عضو شواری شهر تهران درباره حضورش در انتخابات ریاست این فدراسیون گفت:فقط در صورتی که با او تماس بگیرند در انتخابات دوشنبه شرکت می کند وگرنه به انتخابات وزنه‌برداری نخواهد رفت.
حسین رضازاده در گفتگو در پاسخ به این سوال که با توجه به استعفا ندادن از شورای شهر در مجمع انتخاباتی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی شرکت می‌کند یا خیر؟ بیا‌ن‌ کرد: من با رای مردم تهران در شورای شهر حضور داشتم و بنا‌بر‌این به رای آنها احترام می‌گذارم. هرچند که هر چه که دارم از و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی است، اما با وجود نامه شورای حل اختلاف که حضور من در انتخابات بلامانع دانست، این طور پیش آوردند. من قوی‌ترین مرد جهان هستم اما در برابر قانون ضعیفم.
وی ا‌فزود:هر کسی هم که به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود اگر مشورتی بخواهد به او کمک می‌کنیم. من در کنار و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی هستم چرا که به مدت چهار سال در هیات اجرایی کنفدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی آسیا حضور دارم. من برای کسب مدال های بیشتر در المپیک ۲۰۱۶ و عضویت در هیات رییسه فدراسیون جهانی برنامه ریزی کرده بودم اما حالا این طوری خواستند و اکنون دیگر هر چه خدا بخواهد.

شهرهای میزبانی لیگ جهانی والیبال مشخص شد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۵ از هشتم خرداد با حضور ۳۲ تیم در سه سطح برگزار می‌شود. هشت تیم برتر جهان در سطح یک این رقابتها در دو گروه مسابقات دور مقدماتی خود را پیگیری می‌کنند که تیم‌های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا در گروه یک و تیمهای ایران، روسیه، آمریکا و لهستان در گروه دوم با هم رقابت می‌کنند.
در گروه دوم این رقابتها که تیم ملی ایران در آن حضور دارد، ۹ شهر تهران (ایران)، گداینسک، چِنستوهوا و کراکف (لهستان)، کازان و کالینینگراد (روسیه) و لس آنجلس، لانگ بیچ و هافمن استیتس میزبان تیم‌های این گروه لیگ جهانی در دور مقدماتی خواهند بود.
تنها کشوری که مسابقات لیگ جهانی آن در یک شهر و یک سالن برگزار می‌شود، ایران است که شش مسابقه تیم ملی والیبال این کشور در تهران و سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران ۲۰ اردیبهشت با ۱۶ بازیکن تهران را به مقصد فنلاند ترک می‌کند و پس از برگزاری دیدارهای دوستانه در فنلاند و جمهوری چک، برای رویارویی با تیم آمریکا راهی ایالات متحده می‌شود.

گواردیولا:باید به فتح جام های دیگر فکر کنیم.
سرمربی بایرن مونیخ پس از برد یک به صفر مقابل هرتابرلین با اشاره به اینکه به شاگردانش افتخار می‌کند گفت:قهرمانی بایرن در بوندسلیگا تا حدودی مسجل شده است و الان باید به دنبال قهرمانی در جام‌های دیگر بود.
پپ گواردیولا دراین باره اظهارداشت:دیگر او و شاگردانش باید روی جام‌های دیگر تمرکز کنند. وی افزود:تا حدودی قهرمانی ما در رقابت‌های بوندسلیگا نهایی شده است و الان دیگر زمان آن است که به جام های دیگر فکر کنیم. بایرن دیدارهای بسیار حساسی پیش رو دارد و باید خود را آماده نگه دارد.

مورینیو:هر پای هزارد ۱۴۰ میلیون دلار می ارزد.
زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم ب رئال مادرید چندی قبل به تمجید از ادن هزارد شماره ۱۰ چلسی پرداخته بود و مدعی شد که رئال، شرایط او را زیر نظر دارد.
ژوزه مورینیو سرمربی چلسی درباره قیمت هازارد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ۱۴۰ میلیون یورو برای هر پایش، زیرا خیلی جوان است. اگر رئال مادرید او را می‌خواهد اولین کسی که خبردار می‌شود من هستم زیرا روابط خوب من با مدیران رئال باعث می‌شود که چنین مساله ای، بدون اطلاع من بحث و بررسی نشود. من به آنها کاملا اطمینان دارم. اگر آنها هازارد را می‌خواهند، به من تلفن بزنند و بگویند که او را می‌خواهیم. ما تیمی نیستیم که به دنبال این باشیم بازیکنان را نسبت به هم برتر بدانیم یا به دنبال بازیکنان ویژه باشیم. این فرهنگ ما نیست. فکر نمی‌کنم هازارد هم به غیر از این فرهنگ اعتقاد داشته باشد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*