خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

sdf-965-df954

برد شکوهمندانه پرسپولیس مقابل النصر در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی
در ادامه هفته اول دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا عصر چهارشنبه پرسپولیس تهران در حضور بیش از یکصدهزار تماشاگر ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان بود که موفق شد با ارائه یک بازی منطقی و هدفمند از سد مهمان قدرتمند خود بگذرد.
دراین دیدار پرسپولیس که از حمایت یکصدهزار تماشاگر برخوردار بود از همان ابتدا هجوم را در دستور کار خود قرار داد و روی نفوذهای نوروزی و عالیشاه و حضور مهدی طارمی در خط حمله بارها تا گشودن دروازه النصر پیش رفت که بی دقتی بازیکنان این تیم و خروج های دروازه بان النصر، دروازه نماینده عربستان بسته ماند و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
ّبا آغاز نیمه دوم، دوباره پرسپولیس هجوم را در دستور کار قرار داد و حملات زیادی را روی دروازه النصر تدارک دید تا اینکه در دقیقه ۶۱ مهدی طارمی در محوطه جریمه النصر سرنگون شد و داور چینی نقطه پنالتی را نشان داد که این ضربه را طارهی به زیبایی هرچه تمام تر به قعر دروازه النصر فرستاد و پرسپولیس را یک به صفر پیش انداخت.با این گل ورزشگاه آزادی منفجر شد و صدهزار تماشاگر حاضر درآن از شادی سراز پا نمی شناختند.
درادامه النصر که بازی را باخته بود برای جبران گل خورده حملات خطرناکی را روی دروازه پرسپولیس طراحی کرد که این حملات با خروج های به موقع سوشا مکانی راهی به دروازه سرخپوشان پیدا نکرد.
درنیمه دوم، بازی به خشونت کشیده شد و داور چینی بارها دستور توقف مسابقه را داد و در برخی دقایق بازیکنان دو تیم به درگیری با یکدیگر پرداختند که با پادرمیانی حسین عبدالغنی کاپیتان باتجریه النصر و چند تن از بازیکنان پرسپولیس این مسئله خاتمه پیدا کرد.
درنهایت این بازی زیبا و خاطره انگیز با پیروزی یک به صفر پرسپولیس خاتمه یافت و این تیم با این برد شیرین خانگی ۹ امتیازی شد و همچنان درصدر جدول رده بندی گروه یک باقی ماند.

مذاکره کفاشیان و کی روش به جایی نرسید، احتمال جدایی سرمربی تیم ملی قوت گرفت.
جلسه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی چهارشنبه درشرایطی بدون نتیجه خاصی به پایان رسید که مرد پرتغالی برخلاف روال گذشته اظهار نظری در مورد محتوای نشست با علی کفاشیان نداشت و با عصبانیت فدراسیون را ترک کرد.
کی روش که در این مدت با عباس ترابیان سرپرست پیشین تیم ملی و یکی از مسئولان بین الملل فدراسیون فوتبال اختلاف نظرهایی داشت، چهارشنبه هم علیه وی موضع گیری کرد و زمانی که در راهروهای فدراسیون با وی روبرو شد، چند جمله تند مطرح کرد.

دستیاران ایرانی برانکو مشخص شدند.
براساس اعلام محمد حسین نژآد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس حسین عبدی و کریم باقری دستیاران ایرانی برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال این باشگاه شدند.
به گزارش ایسنا، حسین عبدی مربی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس و کریم باقری کاپیتان و اعضای کادر فنی سابق این تیم به عنوان دستیاران ایرانی برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شدند.

آنچلوتی:مربی خوش شانسی هستم، شرایط بارسلونا بهتر است.
سرمربی رئال‌مادرید خود را به خاطر در اختیار داشتن بسیاری از بهترین بازیکنان دنیا خوش‌شانس دانست.
کارلو آنچلوتی درباره احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا هم گفت: فکر می‌کنم اگر تمامی دیدارهای‌مان تا پایان فصل را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم باز هم نمی‌توانیم قهرمان شویم. فقط می‌دانیم که باید تمام بازی‌هایمان را ببریم اما می‌دانیم که بارسلونا شرایط بسیار بهتری نسبت به ما دارد.

مورینیو:چلسی آماده فتح لیگ برتر است.
ژوزه مورینیو با تأکید بر اینکه تیمش از قدرت روانی لازم برای پشت سر گذاشتن مقطع پایانی فصل و حفظ حاشیه امنیت هفت امتیازی‌اش در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برخوردار است، به خبرنگاران گفت: داشتن قدرت روانی فاکتور بسیار مهمی است، چون اکنون آن مقطع از فصل است که همه چیز، از سقوط تیم‌ها گرفته تا سهمیه‌های لیگ قهرمانان و قهرمان فصل مشخص می‌شود. ممکن است شما در هفت، هشت یا ۹ ماه از فصل عالی بازی کرده باشد اما لحظه حقیقت فصل، اکنون است و ما در این مقطع باید بازی‌های خود را ببریم و قهرمان شویم. ما در عین حال که باید از نظر روانی قوی باشیم، باید برای کنار آمدن با شرایط موجود هم راحت باشیم.
وی افزود:به نظر من، بازیکنانم برای کنار آمدن با شرایط موجود و رسیدن به هدفشان راحت هستند. وقتی به وضعیت آنها نگاه می‌‌کنم می‌بینم که آرامش دارند و آماده‌اند که بازی‌های دو ماه باقیمانده را هم انجام دهند و برای کسب جام قهرمانی که بهترین دلیل برای جنگیدن است به اندازه کافی انگیزه دارند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*