خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

sdf-6202563sdf25tr

برانکو ایوانکوویچ رسما سرمربی پرسپولیس شد.
پس از مذاکره حضوری محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ در استانبول ترکیه، این مربی کروات با وی به توافق رسید و با قراردادی یک ساله و دوماهه هدایت سرخپوشان پایتخت را برعهده گرفت.
برانکو قرار است بامداد چهارشنبه وارد تهران شده و بازی پرسپولیس با النصر عربستان درلیگ قهرمانان آسیا را از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی به عنوان مهمان ویژه تماشا خواهد کرد و هدایت سرخپوشان را پس از این بازی برعهده خواهد گرفت.

کفاشیان:احتمال ماندن کی روش در تیم ملی کم است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره ادامه فعالیت کی روش در تیم ملی ایران گفت:هنوز چراغ سبزی از سوی کارلوس کی‌روش برای ماندن در تیم ملی ندیده است.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:رئیس فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های کی‌روش از قول وی مبنی بر اینکه تیم ملی نمی‌تواند به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند، تصریح کرد: من از این صحبت‌های کی‌روش تعجب می‌کنم. من چنین حرفی نزدم. هدف تیم ملی صعود به جام جهانی روسیه است.
علی کفاشیان افزود:من به کی‌روش گفتم شاید در راه صعود به جام جهانی اینطور نباشد که هر چیزی که بخواهی فراهم باشد. ممکن است مشکلات مالی و مشکل زمین تمرین داشته باشیم ولی سعی می‌کنیم همه چیز را فراهم کنیم. شاید ایشان اینطور استنباط کرده که نمی‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

پیگرینی:برای رقابت با غول های اروپا باید ستاره جذب کنیم.
مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی انگلیس که تیمش در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد، در این باره گفت: در فصل جدید انتظار داریم چند ستاره جدید به جمع تیم اضافه شود.باشگا‌ه بزرگ بازیکنان بزرگ می خواهد البته می داینم که اینگونه انتقال‌ها کار سختی است ولی هر ۲ سال یکباره باید این امر صورت پذیرد تا روحی تازه‌ای در تیم دمیده شود.
وی افزود: شاهد هستیم که تیم‌های مانند بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، بارسا و رئال مادرید برای اینکه همواره در سطح بالا با غول‌های بزرگ فوتبال اروپا رقابت کنند از هیچ هزینه‌ای برای تقویت تیم دریغ نمی کنند.برای رسیدن به موفقیت بازیکنان بزرگ مهم‌ترین اصل به شمار می رود و ماهم از این قائده مستثنی نیستیم.

لیورپول در اندیشه جذب فالکائو و داگلاس کاستا
روزنامه مترو انگلیس در مطلبی دراین باره نوشت:مدیران باشگاه لیورپول پس از عملکرد ناامیدکننده بالوتلی مهاجم ایتالیایی خود به فکر تقویت خط حمله این تیم هستند. برهمین اساس، اولین گزینه ای که آنها به دنبالش هستند، رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی منچستر موناکو فرانسه است که در حال حاضر بصورت قرضی برای منچستریونایتد بازی می کند.
این روزنامه در ادامه نوشت:گفتگو های اولیه با ایجنت این بازیکن نیز انجام شده است. رقیبان لیورپول برای جذب این بازیکن، یوونتوس، میلان و اینتر هستند. البته هیچکدام از این ۴ باشگاه حاضر به پرداخت مبلغ ۴۹.۵ میلیون یورو، درخواستی موناکو نیستند و انتقال قرضی فالکائو را ترجیح می دهند.
دیگر گزینه مورد علاقه لیورپول، داگلاس کاستا، مهاجم برزیلی باشگاه شاختار دونتسک اوکراین است. چلسی برای جذب این بازیکن حاضر است مبلغ ۲۷ میلیون یورو بپردازد و لیورپول قاعدتا برای به خدمت گرفتن کاستا، باید پیشنهادی بالاتر از چلسی به مدیران شاختار ارائه دهد.

زیدان:رئال استرلینگ را زیر نظر دارد.
زین الدین زیدان سرمربی تیم دوم رئال مادرید، فاش کرد که رئال، این ملی پوش انگلیسی را زیر نظر دارد.
وی به دیلی میل گفت:ما می دانیم رحیم استرلینگ چه بازیکنی است و البته ما او را زیر نظر داریم. بازیکنان کمی در دنیا وجود دارند که می توانند باعث بهتر شدن رئال شوند؛ بنابراین کاملا منطقی است که ما شرایط بهترین بازیکن جوان دنیا را زیر نظر داشته باشیم.
ما گرت بیل را یک سال زیر نظر داشتیم، همین طور ایسکو و واران را. ما دررئال بسیاری از بهترین بازیکنان اروپا را زیر نظر داریم و اگر احساس کنیم آنها می توانند چیزی به رئال اضافه کنند، با باشگاه های شان تماس می گیریم و تلاش می کنیم تا وارد مرحله بعد شویم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*