خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

ad-9520as-6s543

رده بندی فیفا و صعود دو پله ای فوتبال ایران
رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در ماه آوریل پنجشنبه از جانب فیفا اعلام شد که براین اساس، تیم ملی ایران با ۶۸۹ امتیاز و دو پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده چهلم دنیا و بالاتر از ژاپن در مکان نخست قاره آسیا قرار گرفت.در این رده‌بندی تیم‌های آلمان، آرژانتین و بلژیک به ترتیب در رتبه های اول تا سوم جای گرفتند.

ایران درسید اول قرعه کشی مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا قرار گرفت.
سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال زمان قرعه کشی مرحله دوم مسابقات مشترک انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات را اعلام کرد.ایسنا دراین باره نوشت:با اعلام فیفا، قرعه کشی مرحله دوم مسابقات مشترک انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌هایآسیا ۲۰۱۹ امارات، سه شنبه ۱۵ آوریل برابربا ۲۵ فروردین برگزار می شود. با توجه به اعلام آخرین رنکینگ فیفا، تیم های اول تا هشتم به عنوان سرگروه در سید یک، تیم های نهم تا شانزدهم در سید دوم، تیم های هفدهم تا بیست و چهارم در سید سه، تیم های بیست و پنجم تا سی و دوم در سید چهار و تیم های سی و سوم تا چهلم در سید پنجم قرار می گیرند. برهمین اساس تیم ملی ایران به عنوان یکی از سرگروه‌ها در سید یک قرار دارد.

کفاشیان:کی روش می خواهد زرنگی کند، اما ما هم زرنگیم، جانشین او خارجی است.
رییس فدراسیون فوتبال درباره شرایط کارلوس کی روش گفت:هیات رییسه فدراسیون اصرار به ماندن کی روش دارد، اما اگر این مربی پرتغالی نخواهد در ایران بماند باید طبق مفاد قرارداد از تیم ملی جدا شود.
علی کفاشیان این باره به ایسنا گفت:اگر می‌خواستیم کی‌روش را برکنار کنیم، بعد از جام جهانی با او قرارداد نمی‌بستیم. اکنون حدود پنج شش ماه از جام جهانی گذشته است و ما می‌خواهیم که کی روش در تیم ملی بماند، اما اگر ایشان اصرار دارد که جدا شود، باید طبق مفاد مندرج در قرارداد عمل کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که جایگزین کی‌روش از میان گزینه‌های خارجی انتخاب می‌شود یا داخلی؟ پاسخ داد: ترجیح فدراسیون فوتبال این است که از مربیان خارجی استفاده کنیم که هم طراز با کارلوس کی‌روش باشند. به هر حال ما عملکرد مربیان را باید ملاک قرار دهیم و انتخاب خوب و درستی داشته باشیم.
در ادامه خبرنگاری به کفاشیان گفت که به نظر می‌رسد کی‌روش به دنبال این است که فدراسیون فوتبال ایران او را اخراج کند تا بتواند تمام پولش را بگیرد؟ کفاشیان پاسخ داد: ما این را می‌دانیم. او می‌خواهد با این کار زرنگی کند، اما ما هم زرنگ هستیم!

تیم ملی کشتی آزاد ایران وارد لوس آنجلس شد.
خبرگزاری فارس به نقل از سایت فدراسیون کشتی دراین باره نوشت: آزادکاران ایرانی برای شرکت در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد چهار شنبه وارد لوس آنجلس شدند و مورد استقبال گرم ایرانیان حاضر در این شهر قرار گرفتند.
تیم ایران در این مسابقات که طی روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می شود، در گروه دوم با تیم های آذربایجان، ترکیه و بلاروس همگروه است.

مولر:بایرن هیچگاه خسته نمی شود.
پس از پیروزی بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن در رقابت های جام حذفی آلمان، توماس مولر بازیکن بایرن درباره این بازی گفت:وقتی کار به پنالتی می‌کشد، همه چیز مخلوطی از شانس و تمرین است. گاهی پس از تمرینات ، روی پنالتی کار می‌کنیم ولی فکر نمی‌کنم بازیکنانی که امروز پنالتی زدند، این کار را کرده باشند. خسته بودن، تنها در ذهن است. البته که همیشه نمی‌توان احساس شادابی کرد ولی باید ادامه داد. می‌خواستیم بازی کنیم و پیروز شویم. بازی خیلی نزدیکی بود. موقعیت‌های ما کمی بیشتر بود ولی لورکوزن خیلی خطرناک بود. ولی فکر می‌کنم هیچ تیمی نمی‌توانست در جریان بازی به گل برسد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*