خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

as6-663201-d2f15t

آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار پرسپولیس و راه آهن و فولاد خوزستان و استقلال تهران
رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران پس از وقفه ای سه هفته ای از جمعه با برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم دوباره پیگیری می شود که طبق برنامه، پرسپولیس تهران رده نهمی به مصاف همشهری خود راه آهن انتهای جدولی می رود.
سرخپوشان پایتخت که این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده اند برای رسیدن به تیم های میانه جدول چاره ای جز پیروزی مقابل راه آهن ندارند.
نفت تهران صدرجدولی میزبان نفت مسجدسلیمان است، تراکتورسازی تبریز رودرروی استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت و درحساس ترین بازی هفته، فولاد خوزستان که چند هفته ای است رنگ برد را به خود ندیده در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان استقلال تهران است.
سایر بازی های این هفته روزهای شنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد.

کفاشیان:هیئت رئیسه مایل به ادامه فعالیت کی روش است، نکونام برای خداحافظی با ما هماهنگ نکرده بود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت:علاقه‌مند به ادامه همکاری کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال است و هیئت رئیسه فدراسیون نیز می‌خواهد او به فعالیتش در تیم ملی ادامه دهد.
ایسنا دراین باره نوشت:علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت ماندن و یا رفتن کارلوس کیی‌روش اظهار کرد: ما یک قرارداد ۴.۵ ساله را با کی‌روش امضا کردیم وبر اساس این قرارداد که حدود ۵ ماه پیش آن را به امضا رسانده بودیم، از کار ایشان رضایت داریم.
وی افزود:کی روش با ارسال ایمیلی به ما خواستار ترک تیم ملی به خاطر پاره‌ای از مشکلات شده بود که من هم در پاسخ به او گفته بودم از کارش رضایت دارم و هیات رئیسه فدراسیون نیز خواستار ماندن اوست، با این حال ما به زور نیز نمی‌توانیم این سرمربی را در تیم ملی نگه داریم.کفاشیان در ادامه درباره خداحافظی جواد نکونام از بازی های ملی هم گفت:نکونام هیچ هماهنگی را برای این‌کار با ما انجام نداده بود و مطمئنا او دوباره بر می‌گردد و در دیدار بعدی تیم ملی در صورت آمادگی و صلاح‌دید سرمربی بازی خواهد کرد. قطعا اگر این بازیکن واقعا قصد خداحافظی داشته باشد برنامه ویژه‌ای را برای او ترتیب خواهیم داد.

پیروزی اتلتیکو مادرید در حضور نود دقیقه ای عزت الهی
تیم فوتبال جوانان اتلتیکومادرید که در رقابت های چند جانبه بارسلونا حضور دارد در نخستین دیدار خود مقابل وستون آمریکا به به پیروزی یک به صفر دست یافت.
در این دیدار سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی اتلتیکومادرید ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.
دراین تورنمنت، تیم‌های مطرحی همچون، رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و حضور دارند.

رحیم استرلینگ:من پول دوست نیستم
درحالی که قرارداد استرلینگ با لیورپول در تابستان ۲۰۱۷ به پایان می رسد، اما مذاکرات برای تمدید قراردادش با قرمزهای مری ساید برای مدت طولانی هنوزنتیجه نرسیده است. این مسئله باعث شد تا رسانه های انگلیسی، استرلینگ را به پول دوستی متهم کنند، اما وی تاکید کرد که پیشنهاد لیورپول هم به اندازه کافی وسوسه انگیز بود ولی در حال حاضر تنها می خواهد از بازی کردن لذت ببرد.
استرلینگ به خبرنگاران گفت:روزی که دوران حرفه ای ام را از کوئینز پارک رنجرز آغاز کردم، هرگز چنین روزی را تصور نمی کردم که چنین پیشنهاد خیرکننده، دستمزد هفتگی ۱۰۰ هزار پوندی به من پیشنهاد شود.من واقعا شکرگذار هستم. در حال حاضر تنها می خواهم روی بازی هایم تمرکز کنم. می خواهم در پایان فصل به جام دست پیدا کنم و قهرمانی در اف ای کاپ شانس فوق العاده ای است.

ندود:بایرن مونیخ و بارسلونا بهترین تیم های اروپا هستند.
پاول ندود مدیر ورزشی تیم یوونتوس ایتالیا در گفت‌و‌گو با روزنامه اسپانیایی ال موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا اظهارداشت: برای یوونتوس خوب شد که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ نخورد، دوتیمی که در حال حاضر بهترین‌های اروپا هستند. به نظرم رئال مادرید قدرت فصل گذشته خود را ندارد، اما با این حال ممکن است اوضاع این تیم خیلی سریع تغییر کند.
یوونتوس که با حذف بورسیا دورتموند آلمان به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا کرده است در این دور باید با موناکو فرانسه بازی کند که موفق به کنار زدن آرسنال انگلیس شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*