خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

ad-9-989-s

تیم فوتبال بانوان ایران از مرحله انتخابی المپیک حذف شدتیم ملی فوتبال بانوان با شکست برابر تایوان از صعود به دور دوم مسابقات انتخابی المپیک بازماند.
در گروه سه مرحله مقدماتی بازی های المپیک دوشنبه تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین و آخرین دیدار خود به مصاف تایوان رفت و با یک تساوی هم به مرحله بعد راه می یافت، اما درپایان یک به صفر مغلوب این تیم شد و از دور مسابقات کنار رفت.

ویدال:بازی ایران برای ما مهم است.
آرتورو ویدال، هافبک تیم ملی شیلی درباره بازی دوستانه ۶ فرودین تیم ملی کشورش مقابل ایران در اتریش که ۳ روز قبل از رویارویی شاگردان خورخه سامپائولی با تیم ملی برزیل در یک دیدار دوستانه دیگر است به نشریه ناسیون شیلی گفت: بازی برابر ایران یک بازی مهم است. قبل از حضور در کوپا آمه‌ریکا ما فقط همین ۲ بازی را برای آماده کردن خودمان داریم و باید از‌ آنها نهایت استفاده را انجام دهیم.
تیم‌های ملی ایران و شیلی پنج‌شنبه شب در ورزشگاه سن‌پولتن شهر وین به مصاف هم می‌روند که این اولین بازی دوستانه شاگردان کی‌روش از زمان حذف از جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ در استرالیا است.

میشل پلاتینی برای سومین بار پیاپی رئیس یوفا شد.
درانتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال اروپا- یوفا، سه شنبه در وین اتریش برگزارشد و طی آن، میشل پلاتینی رئیس فرانسوی این نهاد با رای اعضا برای سومین بار پیاپی و به مدت چهارسال دیگربه این عنوان انتخاب شد.این درحالی است که پلاتینی هیچ رقیبی درمقابل خود نداشت.
از پلاتینی با ۳۵۶ گل به همراه زین الدین زیدان، علی دایی، دیه‌گو آرماندو مارادونا، پله، یوهان کرایف و آلفردو دی استفانو به عنوان بزرگ‌ترین بازیکنان قرن بیستم نام برده می‌شود.

آنچلوتی:لیگ هنوز برای ما تمام نشده است.
سرمربی رئال مادرید می گوید این تیم با تمام توان خود در بازی های آینده به میدان خواهد رفت و هنوز سرنوشت لیگ مشخص نشده است.
ایسنا دراین باره نشوت:رئال مادرید با شکست برابر بارسلونا در حال حاضر با ۴ امتیاز کمتر از این تیم در رده دوم قرار دارد ولی کارلو آنچلوتی می گوید این اختلاف امتیاز سبب نخواهد شد تا رئال مادرید دست از تلاش بکشد چرا که هنوز لیگ به پایان نرسیده است و هر دو تیم شانس یکسانی برای قهرمانی دارند.

مانچینی:تیم ملی ایتالیا باید ایتالیایی باشد.
روبرتو مانچینی سرمربی اینتر اعتراف کرد با حضور بازیکنان غیرایتالیایی در ترکیب آتزوری که تنها به واسطه داشتن تابعیت ایتالیایی می‌توانند در جمع لاجوردی‌پوشان حضور داشته باشند مخالف است.
وی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) اظهار داشت: تیم ملی ایتالیا باید ایتالیایی باشد. به نظر من حق یک بازیکن ایتالیایی است که برای تیم ملی ایتالیا بازی کند در حالی که جای او را بازیکنان متولد خارج از ایتالیا که هیچ حقی ندارند گرفته‌اند. آنها حتی اگر خویشاوندانی ایتالیایی داشته باشند هم نباید اجازه بازی در تیم ملی ایتالیا را داشته باشند. این عقیده شخصی من است.
انتقاد مانچو از حضور بازیکنان غیرایتالیایی در ترکیب آتزوری در شرایطی است که اخیراً آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا برای دیدار شاگردانش با بلغارستان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ فرانسه و پس از آن بازی دوستانه با تیم ملی انگلیس در تورین، از ادر، بازیکن برزیلی‌الاصل سامپدوریا و فرانکو واسکز، هافبک آرژانتینی پالرمو برای حضور در اروی لاجوردی‌پوشان دعوت به عمل آورده است. این در حالی است که مادر واسکز ایتالیایی است و ادر هم که تابعیت ایتالیایی دارد چند خویشاوند ایتالیایی، البته نه چندان نزدیک در این کشور دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*