خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

sdf5-96-5sd6

دو خبرنگار ورزشی ایران در حادثه سقوط هواپیمای ژرمن وینگز جان خود را از دست دادند.
میلاد حجت الاسلامی (خبرنگار خبرگزاری تسنیم) و حسین جوادی (خبرنگار روزنامه وطن امروز) که برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران به اتریش رفته و از آنجا برای پوشش خبری دیدار ال کلاسیکو راهی بارسلونای اسپانیا شده بودند، هنگام بازگشت و در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی شرکت ژرمن وینگز در جنوب فرانسه جان خود را از دست دادند.
برپایه این گزارش، وزارت امور خارجه ایران مرگ دو خبرنگار ورزشی ایرانی مسافر هواپیمای جرمن وینگز آلمان را که در جنوب فرانسه سقوط کرد، تایید کرد.
دو ایرانی مسافر هواپیمای آ ۳۲۰بوده اند که از بارسلونا عازم دوسلدورف بوده و دیروز (سه شنبه) در جنوب فرانسه سقوط کرده است.
در سقوط این هواپیما ۱۴۴ مسافر، ۲خلبان و ۴خدمه فوت کردند.

با بازی دوستانه ایران و شیلی از شاگردان کی روش در سال جدید رونمایی می شود.
تیم های ملی فوتبال ایران و شیلی عصر پنجشنبه در دیداری دوستانه در وین اتریش به مصاف هم می روند.
تیم ملی ایران که در رقابت های جام ملت های آسیا در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد تاکنون در هیچ دیداری به مصاف حریفان نرفته در بازی دوستانه، اما حساس با تیم مطرح شیلی که از ستارگان فراوانی در ترکیب خود سود می برد از چهره سال جدید خود در سال ۹۴ رونمایی خواهد کرد.
حضور آرتورو ویدال، الکسیس سانچس، کلودیو براوو در تیم ملی شیلی بر جذابیت های این بازی دوستانه خواهد افزود
تیم ملی ایران پس از این دیدار، ۱۱ فروردین در استکهلم سوئد در بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی این کشور می رود.

اسامی بازیکنان سوئد برای بازی با ایران معرفی شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد اسامی ۲۳ بازیکن را برای دیدار مقابل ایران اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا، اریک هامرن سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد اندراس ایساکسون، کریستوفر نوردفلدت، روبین اولسن، فیلیپ هلاندر، پیر بنگسون، اندراس گرانکویست، اریک یوهانسون، پونتوس یانسون، آنتون تینرهولم، مارتین اولسون، مارکوس برگ، آلبین اکدال، مارکوس روهدن، کیم کالستروم، سباستین لارسون، پونتوس ورنبلوم، ارکان زنگین، ایزاک کیس تلین، امیل فورسبرگ، یوهان الماندر، روبین کوایسون، زلاتان ابراهیموویچ و اولا تویونن را به عنوان ۲۳ بازیکن نهایی در فهرست تیم ملی فوتبال سوئد برای دیدار مقابل ایران قرار داد.
تیم های ملی فوتبال ایران و سوئد در دیداری دوستانه ۱۱ فروردین ماه سال جاری در استکهلم پایتخت سوئد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رئیس سابق انستیتو کشتی ایران درگذشت.
ایسنا دراین باره نوشت:فدراسیون کشتی، استاد ضیاء معینی رئیس سابق انستیتو کشتی و از اساتید برجسته دانشگاه بعلت تشدید بیماری سرطان سه شنبه دار فانی را وداع گفت.
دکتر معینی کشتی‌گیر سابق لرستانی و از همدوره‌های منصور برزگر و عبدالله موحد، محمد فرهنگ‌دوست و قهرمانان بسیاری در دهه ۴۰ و ۵۰ هجری شمسی بود. وی بعنوان مترجم کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی برنده کتاب سال در سال ۱۳۸۲ شد.

فالکائو در پی ترک منچستر یونایتد
رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی که به طور قرضی از موناکو به منچستر رفته است، درگفتگوی اخیر خود با رویترز، اشاراتی مبنی بر تمایل به ترک منچستر در پایان فصل از خود نشان داد. این در حالی است که مقامات منچستر در روزهای اخیر رغبت‌هایی از خود دال بر دائمی کردن قرارداد با این مهاجم ارائه دادند.
این مهاجم ۳۰ ساله درباره وضعیت خود گفت: تنها هشت هفته تا پایان فصل باقی مانده است وپس از آن به دنبال تیم مناسب تری خواهم گشت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*