خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

as520-a9sd9s

ایران با پیروزی پرگل مقابل نپال مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ را با اقتدار آغاز کرد.
بازی های مرحله مقدماتی این بازی ها در گروه سه قاره آسیا دوشنبه درتهران آغاز شد که طی آن، تیم امید ایران میزبان مسابقات در نخستین دیدار خود به مصاف نپال رفت و در پایان این تیم را ۵به صفر درهم کوبید.
امیدهای فوتبال ایران با این برد شیرین این دور از پیکارها را با قدرت آغاز کرده و نشان دادند که در این گروه مدعی اصلی صعود به مرحله بعد هستند.

با اعلام فیفا، امارات میزبان رقابت های باشگاه های جهان درسال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ شد.
براساس اعلام نتیجه تصمیمات کمیته اجرایی فیفا در زوریخ، امارات در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میزبان مسابقات جام باشگاه‌های جهان خواهد بود.شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه در این خصوص گفت: بر اساس تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال، میزبانی رقابتهای جام باشگاه‌های جهان در سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به امارات داده شد و این میزبانی در سطح جهان موفقیت بزرگی برای قاره کهن محسوب می‌شود.
پیش از این امارات درسال های سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ میزبانی باشگاه جهان را برعهده داشت.

جرارد:شکست لیورپول تقصیر من بود.
استیون جرارد که در بازی یکشنبه لیورپول برابر منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد در دقیقه ۴۶، کمتر از یک دقیقه پس از ورودش به میدان به خاطر لگد کردن عمدی پای آندره هررا، هافبک شیاطین سرخ مستقیماً با کارت قرمز داور جریمه و از میدان اخراج شد بابت کاری که انجام داد ابراز پشیمانی کرد.
وی در این خصوص به اسکای اسپورت گفت: من فقط مجبورم اتفاقی که رخ داده و تصمیم داور را به عنوان تصمیمی درست بپذیرم. من در این بازی هم‌تیمی‌ها و سرمربی‌ام را سرافکنده کردم و مهمتر اینکه هواداران را هم رنجاندم و به همین دلیل مسئولیت کامل اتفاقی که رخ داد را می‌پذیرم.

سوارز:مهمترین گلم را برای بارسلونا به ثمررساندم
لوئیس سوارز که در پیروزی ۲ بر یک بارسلونا مقابل رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ گل دوم کاتالان‌ها را با پاسی عمقی از سوی دنی آلوز به ثمر رساند، از این گل به عنوان باارزش‌ترین گل دوران بازیگری خود در نیوکمپ یاد کرد.سوارز در این خصوص به شبکه تی وی تری کاتالونیا گفت: این مهمترین گلی بود که از زمان پیوستنم به بارسلونا تا الان به ثمر رسانده‌ام. تیم بابت کسب پیروزی واقعاً خوشحال است.وی اظهار داشت: می‌دانیم که تا پایان لیگ کار سختی در پیش داریم. ما باید از برتری امتیازی که در رقابت با حریفی قدرتمند مانند رئال مادرید داریم استفاده کنیم. در لالیگا مانند تمامی لیگ‌های دیگر نمی‌دانید که تا پایان فصل چه اتفاقاتی در انتظار شما هستند.

پیگرینی:چلسی در ادامه فصل امتیاز از دست می دهد.
با پیروزی ۳-۲ چلسی مقابل هاتل سیتی در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس فاصله ۶ امتیازی این تیم با منچستر سیتی در صدرجدول شش امتیاز باقی ماند و درحالی که تا پایان بازی های این فصل تنها هشت هفته باقی مانده است، مانوئل پیگرینی سرمربی من سیتی پیش‌بینی کرد که شاگردان ژوزه مورینیو در ادامه فصل امتیاز از دست خواهند داد و فرصت کاهش فاصله را با صدر جدول برای من‌سیتی فراهم می‌کنند.وی افزود: فکر نمی‌کنم که ماشین پیروزی‌های چلسی همیشه روشن باشد. مطمئنم که از الان تا پایان فصل تمام تیم‌ها امتیاز از دست خواهند داد پس خیلی مهم است که ما به شرایط عادی برگردیم و عملکرد همیشگی‌ خود را ارائه کنیم تا بازی‌های باقی‌مانده را ببریم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*