خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

sd-9-asd9s

لیگ قهرمانان آسیا و مصاف حساس نمایندگان ایران و عربستان
هفته سوم مرحله گروهی این رقابت ها از سه شنبه با برگزاری دیدارهای گروه های مختلف آغاز می شود که طبق برنامه، در گروه یک، پرسپولیس تهران در حساس ترین دیدار خود درریاض عربستان به مصاف میزبانش النصر این کشور می رود.
سرخپوشان پایتخت که با شش امتیاز دراین گروه صدرنشین هستند برای تداوم این شرایط و بالا بردن امیدهای خود برای صعود به دور بعد، درپی کسب امتیاز از النصری ها خواهند بود.دراین دیدار، فرناندو گابریل هافبک برزیلی و خلاق پرسپولیس درپی عمل جراحی هفته ها از میدان بدور خواهد بود و سرخپوشان را همراهی نخواهد کرد. دردیگر بازی گروه یک نیز، دوتیم لخویا قطر و بینادکار ازبکستان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
در گروه سه، فولاد خوزستان بحران زده که دراین هفته ها نتایج ناامید کننده ای درلیگ برتر کسب کرده در اهواز میزبان تیم قدرتمند الهلال عربستان است. فولادی ها برای اینکه امید صعود داشته باشند چاره ای جز کسب سه امتیاز دراین دیدار حساس ندارند.
تیم های لوکوموتیو ازبکستان و السد قطر دیگر بازی این گروه را برگزار خواهند کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال:جهانبخش و آزمون باید به تیم امید بروند.
به گزارش ایسنا، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال که در اردوی تیم امید حاضر شده بود، درباره اختلافات پیش آمده بین مربیان تیم امید و بزرگسالان برای استفاده از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش پرسید که او پاسخ داد: این بازیکنان حتما باید به اردوی تیم امید بیایند. همان طور که گفتم تیم امید اولویت ماست. درست است که روادید این بازیکنان برای سفر به اتریش با تیم ملی بزرگسالان گرفته شده اما اشکالی ندارد. به هر حال ما برای همه بازیکنان روادید گرفته‌ایم، اما تیم امید به آن‌ها نیاز دارد و این بازیکنان هم به جمع سایر ملی‌پوشان امید خواهند پیوست.

تیم های اصفهانی سال ۹۳ را با برتری به پایان رساندند.
درادامه هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر دوشنبه دو دیدار برگزار شد که طی آن، سپاهان اصفهان در مصاف با مهمانش پدیده مشهد به پیروزی یک به صفر رسید و با این برد شیرین، ۴۱ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.
در تهران، ذوب آهن، دیگر تیم اصفهانی مقابل میزبان خود پیکان تهران به پیروزی پرگل ۳-۱ دست یافت و با ۳۷ امتیاز درمکان ششم جدول رده بندی جای گرفت.

کونته:خوشحالم که دوباره به ورزشگاه تورین برمی گردم.
آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا اعتراف کرد که برای بازگشت به استادیوم یوونتوس، خانه تیمی که سال‌ها در آن توپ زد و مربیگری کرد، هیجان دارد.
تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس در پایان ماه مارس ۲۰۱۵ (۱۱ فروردین ۹۴) در دیداری دوستانه در شهر تورین و در ورزشگاه یوونتوس به مصاف هم می‌روند، جایی که کونته سه فصل پیاپی جام قهرمانی سری آ را با بیانکونری بالای سر برد.کونته که تابستان سال جاری در تصمیمی غیرمنتظره دست از هدایت یوونتوس کشید تا عهده‌دار مربیگری آتزوری شود، در یک کنفرانس خبری در خصوص جدال شاگردانش با مردان روی هاجسون اظهار داشت: این بازی را در جایی برگزار می‌کنیم که برای من حکم خانه‌ام را دارد، چون من در تورین بزرگ شده‌ام. من ۲۴ سال در تورین زندگی کردم و هر جایی که کار کنم، اینجا خانه من است.

اوزیل:درآرسنال همه به صعود باور داریم
آرسنال که در لیگ برتر با بردهای متوالی، خود را به یک امتیازی منچسترسیتی رده دومی رسانده، دردیدار رفت لیگ قهرمانان در عین ناباوری با نتیجه ۳-۱ مغلوب موناکو فرانسه شد، تا امیدهایش برای صعود به دور بعد به حداقل برسد، اما مسوت اوزیل، ستاره آلمانی این تیم، عقیده دیگری دارد.وی دراین باره به سایت آرسنال گفت:بسیار مهم است که در این بازی خیلی زود به گل برسیم.سپس باید صبوری به خرج داده و ضمن تمرکز روی دفاع، به زدن گل های بعدی فکر کنیم. نباید در بازی فردا گلی دریافت کنیم.این بازی از آن بازی هایی است که باید برای پیروزی، از همه توان و داشته هایمان استفاده کنیم.
اگر بتوانیم بازی واقعی خودمان را انجام دهیم، قادر خواهیم بود که از سد موناکو عبور کنیم.من واقعا به این مهم باور دارم. همه بازیکنان باور دارند که می توانیم به دور بعد صعود کنیم. باید کاری کنیم که ریتم بازی موناکو خراب شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*