خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

sf-96-3

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به رقابت های جام جهانی راه یافت.
دیدار رده بندی رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا شنبه شب در قطر برگزار شد که طی آن تیم ملی ایران با پیروزی ۸-۳ مقابل لبنان به ضمن کسب مقام سومی این دوره، جواز حضور در بازی های جام جهانی پرتغال را نیز به دست آورد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، در دیدار نیم نهایی این مسابقات مقابل تیم ژاپن شکست خورده بود و تنها راه صعود به جام جهانی برتری مقابل لبنان بود که درنهایت با برد پرگل مقابل این تیم به پیکارهای دوره بعدی جام جهانی راه یافتند.
دردیدار نهایی نیز، عمان با پیروزی مقابل ژاپن به مقام قهرمانی رسید.

تیم فوتبال نوجوانان ایران قهرمان تورنمنت ده جانبه ژاپن شد.
این رقابت ها که با شرکت ده تیم در ژاپن برگزار می شد یکشنبه با قهرمانی نوجوانان ایران خاتمه یافت.
دیدار نهایی این دوره را دوتیم ایران و تاجیکستان در هوایی بارانی برگزار کردند که این بازی در وقت های قانونی گلی دربرنداشت و در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد که دراین مرحله، تیم ایران ۶-۵ به برتری رسید و با پیروزی دراین مسابقه، جام قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

زنیت کازان روسیه با سعید معروف به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شنبه شب برگزار شد که طی آن دریکی از این بازی ها، زنیت کازان روسیه درحالی که میرسعید معروف بهترین پاسور جهان و کاپیتان تیم ملی ایران را درترکیب خود داشت با پیروزی ۳-۱ مقابل برلین ریسایکلینگ آلمان به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
زنیت کازان دردیدار فینال که به صورت تک بازی خواهد بود برای کسب سومین عنوان قهرمانی به مصاف رزوویا لهستان خواهد رفت.
زنیت کازان پیش از این در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی قاره سبز شده است.

سلتیک اسکاتلند و نوریچ انگلیس مشتری های تازه جهانبخش
تیم‌های سلتیک و نوریچ خواهان به خدمت گرفتن علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی نایمخن هلند شدند.
علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم نایمخن هلند که با این تیم به مقام قهرمانی لیگ دسته دوم این کشور دست یافت و به لیگ برتر هلند صعود کرد با پیشنهادات تیم های بریتانیایی مواجه شده است.
روزنامه تلگراف هلند دراین باره نوشت:با توجه به نزدیکی به پایان فصل لیگ هلند، دو تیم سلتیک اسکاتلند و نوریچ انگلیس خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی نایمخن هستند. قرارداد جهانبخش با نایمخن تا سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد و این بازیکن فعلا اعلام کرده است برنامه‌اش ماندن در لیگ هلند است.
باشگاه نایمخن ۲ میلیون یورو روی جهانبخش قیمت گذاشته است و ممکن است در تابستان این بازیکن راهی لیگ انگلیس یا اسکاتلند شود.
پیش از این رسانه‌های هلندی از علاقه استاندارد لیژ بلژیک و خرونینخن هلند به مهاجم تیم ملی ایران خبر داده بودند.

اشمایکل:ابراهیموویچ برای بازی در منچستر یونایتد ساخته شده است.
پیتر اشمایکل در گفت‌و‌گو با روزنامه «اکیپ» فرانسه در تمجید از مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن اظهار داشت: کاری که زلاتان در پاری‌سن‌ژرمن انجام می‌دهد باورنکردنی است. او به این تیم اعتبار و هویت بخشیده است. تابستان گذشته بود که شایعه حضور زلاتان در منچستریونایتد مطرح شد و همان موقع بود که گفتم او برای بازی در منچستریونایتد ساخته شده است.
دروازه‌بان پیشین شیاطین سرخ که نیمه اول حضورش در منچستریونایتد را در کنار بازیکن بزرگی همچون اریک کانتونا گذراند، تصریح کرد: درمنچستر یونایتد توجه نمی‌شود که شما به چه چیزی علاقه دارید یا شما چه کسی هستید، بلکه به عملکرد و تأثیری که می‌توانید در زمین داشته باشید نگاه می‌شود. اگر هم بازیکنی به این موضوع احترام نگذارد جایی در تیم نخواهد داشت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*