خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

sdf95fsd-4re

خداحافظی کی روش قطعی شد، جدایی مربی پرتغالی از فوتبال ایران
بر اساس توافق رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی، کارلوس کی‌روش پس از دیدار با سوئد و شیلی از تیم ملی ایران جدا می‌شود.
ایسنا دراین باره نوشت: علی کفاشیان پس از نشست با کارلوس کی‌روش از خداحافظی با سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از دو دیدار دوستانه با سوئد و شیلی خبر داد. این موضوع در نتیجه اختلاف نظر کی‌روش و فدراسیون فوتبال بر سر حضور یا عدم حضور جهانبخش و آزمون در بازی‌های تیم ملی فوتبال امید رخ داده است.
هرچند کفاشیان از توافق با کی‌روش برای حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم ملی امید و رقابت‌های انتخابی المپیک خبر داده، اما اعلام کرد که کی‌روش پس از دو دیدار دوستانه ایران با سوئد و شیلی از تیم ملی جدا می‌شود.
رییس فدراسیون فوتبال گفت که به دنبال جانشین کی‌روش است.
کارلوس کی‌روش نیز با تایید این خبر گفت که پس از جلسه با کفاشیان قرار شده به صورت توافقی و مسالمت‌آمیز از یکدیگر جدا شویم.
او هم‌چنین اظهارداشت:می‌خواستم ادامه همکاری دهم، اما فشار آوردند و در نهایت مجبور شدم که این تصمیم را بگیرم.
کی‌روش همچنین گفت: خسارتی برای جدایی‌اش از تیم ملی فوتبال ایران نخواهد گرفت اما تاکید کرده که درباره این اتفاقات و دلایل جدایی‌اش از فوتبال ایران، رییس فدراسیون باید پاسخگو باشد.

کی روش:مرا مجبور کردند مسیر خروجی را درپیش بگیرم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:در طبقه سوم فدراسیون فوتبال شادی و شور و شعف هواداران هیچ اهمیتی ندارد.
ایسنا دراین باره نوشت:کارلوس کی روش قبل از سفر به اتریش درباره ممنوع الخروج شدنش اظهار کرد: همانطور که همه می دانند وقتی امروز صبح به عنوان سرمربی تیم ملی‌ آمدم تا به وظایفم عمل کنم که از جمله آنها هدایت تیم ملی برای بازی با شیلی و سوئد بود، جلوی مرا گرفتند. شخص من نباید راجع به این اتفاقات و چگونه اتفاق افتادن آنها گزارش بدهم . تنها چیزی که باید بگویم این است که این اتفاق ناگوار نباید رخ می داد.این سوء تفاهم مالیاتی در نهایت به من ضربه شخصی وارد کرد در حالی که من اشتباهی را مرتکب نشده بودم و مسئولیت آن هم با من نبود.
کی روش در پاسخ به این سوال که کفاشیان اعلام کرده ۹۵ درصد خود کی روش تمایل به رفتن داشت،گفت: من هیچ وقت نگفتم می خواهم بروم و هیچ موقع این درخواست من نبود بلکه اجبار پیدا کردیم تا این تصمیم را بگیریم. چرا که دیگر به این روش کار کردن مقدور نیست. زیرا یک روز رئیس فدراسیون، شما را به خاطر کاری که انجام می دهید تحسین می کند و روز دیگر از سوی دبیر کل مورد تضعیف قرار می گیرید. این نوع رهبری فدراسیون نمی تواند به تیم ملی در مسیر موفقیت کمک کند. این خواسته من نبود، آنها مرا مجبور کردند که به این نتیجه و درک برسم که باید مسیر خروجی را در پیش بگیرم. زیرا یک روز به طبقه چهارم رفتم و یک احساسی داشتم و طبقه سوم آمدم و یک احساس متفاوت دیگر برایم بازگو شد.

خاکپور:حضور جهانبخش و آزمون روحیه مضاعفی به تیم امید داده است.
محمد خاکپور در نشست خبری سرمربیان تیم‌های امید حاضر در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در تهران اظهار داشت:فکر می‌کنم برخلاف نظر خیلی‌ها گروه ما آسان نیست چون تیم‌ها از یکدیگر شناخت ندارند. خود ما هم حداقل از ۳ حریف ابتدایی خود به صورت کافی شناختی نداریم به خاطر همین این گروه می‌تواند برای هر تیمی سرنوشت‌ساز باشد و هر ۵ تیم شانس صعود دارند.سرمربی تیم امید ایران درپاسخ به این سئوال که آیا سردار آزمون و علیرضا جهانبخش توانسته اند با تیم هماهنگ شوند و در کل میزان هماهنگی تیم امید چقدر است، عنوان کرد: ما از لحاظ آمادگی در بهترین وضعیت بدنی، روحیه و انگیزه قرار داریم. حضور جهانبخش و آزمون هم نیروی مضاعف و انرژی مثبت به تیم داده است.
خاکپور تصریح کرد: از نظر آمادگی ۲ مسئله در مورد جهانبخش و آزمون وجود دارد. یکی اینکه این ۲ بازیکن بین‌المللی هستند و به راحتی می‌توانند با تیم هماهنگ شوند و دیگر اینکه آنها سال‌ها در تیم‌های پایه کنار همین بازیکنان بوده‌اند و به خوبی آنان را می‌شناسند.

فان خال:درپایان کارم در منچستر یونایتد بازنشسته خواهم شد.
به گزارش ایسنا، لوئیس فان خال که با هدف بازگرداندن شیاطین سرخ به روزهای اوج زمان فرگوسن روی نیمکت اولدترافورد نشست، می‌گوید پس از پایان حضورش در تئاتر رویاها بازنشسته خواهد شد.
این مربی ۶۳ ساله در گفت‌وگو با دیلی تلگراف عنوان کرد: من پیر شده‌ام. نیمکت منچستریونایتد آخرین کار حرفه‌ای من خواهد بود. نسبت به این مساله اطمینان کامل دارم.
وی ادامه داد: می‌خواهم از این به بعد به فرزندانم توجه کنم. به نوه‌هایم برسم و البته همسرم. آنها حقشان است که من در کنارشان باشم. در شرایط فعلی نمی‌توانم به اندازه کافی به آنها توجه کنم. به طور مثال نتوانستم در مراسم جشن تولد نوه‌ام شرکت کنم. این برایم خوشایند نیست. البته اگر بخواهم به حرف همسرم عمل کنم که باید پنج سال پیش خودم را بازنشسته می‌کردم.
فان خال در پاسخ به این سوال که آیا منچستر از رئال مادرید هم بزرگ‌تر است گفت: از لحاظ اقبال عمومی و محبوبیت بله، اما از لحاظ تاریخی نه.

ونگر:آرسنال این فصل به چلسی نخواهد رسید.
آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از پیروزی ۲-۱ این تیم مقابل نیوکاسل در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، اعتراف کرد شانسی برای قهرمانی تیمش در این فصل متصور نیست.
وی به خبرنگاران گفت: چلسی حاشیه بیش از اندازه امنی در صدر جدول دارد و من احساس می‌کنم که باید به این موضوع واقع‌بینانه نگاه کرد. ما منچسترسیتی را بالاتر از خود می‌بینیم، اما اگر پشت سرمان را هم نگاه کنید، می‌بیند که چه رقابت‌ فشرده‌ای در جریان است پس مهم این است که بازی‌های بعدی خود را ببریم اما رسیدن به چلسی که فاصله زیادی دارد سخت است. تلاش خود را برای بردن بازی بعدی و بعدی انجام می‌دهیم و این همان کاری است که باید انجام دهیم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*