خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

as-960-20a2

کی روش:هنوز با غم از دست دادن اسلامی و صادقی کنارنیامده ایم
در پی سانحه هوایی درکوه های آلپ فرانسه که به کشته شدن ۱۵۰ مسافر و خدمه خط هوایی جرمن وینگز از جمله دو خبرنگار ایرانی انجامید، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در پیامی دراین باره نوشت: در نخستین روزهای سال جدید، شنیدن یک خبر قلب همه ما را در اتریش به درد آورد. از دست دادن دو نفر از خبرنگارهایی که برای لذت بردن از هیجان بازی ال کلاسیکو راهی اسپانیا شده بودند و همچنین قصد داشتند برای همراهی تیم ملی به اتریش سفر کنند به قدری ناراحت کننده است که هنوز نتوانسته ایم با آن کنار بیاییم. مرحوم اسلامی را از زمان حضورم در ایران می شناختم، خبرنگاری سخت کوش و صادق که همواره به دنبال اخبار صحیح بود. حمایت از تیم ملی همواره سرلوحه کار این مرحوم بود. با مرحوم جوادی هم چند بار در ارتباط بودم و او را هم خبرنگاری صادق و امانتدار دیدم. اکنون که این دو عزیز در کنار ما نیستند از پروردگار برای آنها آرامش روح و برای خانواده و دوستانش صبر می خواهم.

حسین هدایتی تمامی بلیط های بازی پرسپولیس و النصر را خرید.
خبرگزاری فارس در مطلبی دراین باره نوشت:حسین هدایتی همه بلیط‌های دیدار پرسپولیس – النصر از دور برگشت پیکارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را خریداری کرد.
وی در صفحه اینستاگرام خود از خرید همه بلیط‌های این دیدار خبر داد و از آن به عنوان عیدی در سال جدید به همه پرسپولیسی یاد کرد تا با حضور هواداران، قرمزپوشان بتوانند انتقام شکست دور رفت را از عربستانی‌ها بگیرند.

پله:نیمار نمی تواند جای مرا بگیرد.
پله که سه بار قهرمان جام جهانی شد و بیش از ۱۰۰۰ گل در دوران حرفه ای اش به ثمر رساند، ۷۷ گل ملی برای سلسائو به ثمر رسانده است. به تازگی، رونالدوی برزیلی اعلام کرد نیمار می تواند به رکورد گل های ملی پله برسد اما “مروارید سیاه” بعید می داند که نیمار بتواند جایش را بگیرد.
او در پاسخ به این سوال که آیا نیمار می تواند جانشینش شود، گفت:فکر نمی کنم. فکر می کنم وجود پله جدید، غیرممکن است. زیرا پدر و مادرم دیگر فرزندی نخواهند آورد. فکر می کنم نیمار بازیکن خوبی است، یک بازیکن جوان فوق العاده و بی تردید می تواند به ستاره بزرگی تبدیل شود.
بسیاری معتقدند لیونل مسی و کریس رونالدو می توانند عنوان بهترین های تاریخ فوتبال را به دست بیاورند اما پله اعتقاد دارد اگر در فوتبال مدرن حضور داشت، باز هم ستاره بزرگی می شد.

پلاتینی:فیفا به تغییرات اساسی نیاز دارد.
میشل پلاتینی فرانسوی که برای چهارسال دیگر به عنوان رئیس یوفا انتخاب شده است اعلام کرد، برای تغییر در فیفا نیز تلاش خواهد کرد.
وی گفت:از اینکه یک بار عضو یوفا هستم و به عنوان کاپیتان در این تیم برنده فعالیت خواهم کرد خیلی خوشحال و مفتخرم و همچنین از چالش‌هایی که در ۴ سال آینده پیش رو دارم هیجان زده هستم. می‌دانم که می‌توانم روی تک تک اعضا حساب کنم. همانطور که می‌دانید، انتخاب دوباره من بدین معناست که من چهار سال دیگر نایب رئیس فیفا خواهم بود. ما اروپایی ها می‌خواهیم فیفا قوی تر و محترم تر، به فعالیت خود در فوتبال و قانون گذاری آن ادامه دهد. امیدوارم تصمیمات درستی در این باره گرفته شود، هم برای ما و هم برای فوتبال.

سوارز:سبک بارسا دنیای جدید برایم بود.
لوئیس سوارز که در تابستان از لیورپول به بارسلونا پیوست، عملکرد خوبی از خود در هفته های اخیر به جای گذاشته و در الکلاسیکو موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. سوارز مدعی شد که عادت کردن به سیستم بارسا کار سختی برایش بوده و هنوز هم کاملا با سبک تیم هماهنگ نشده است.
وی افزود:مقابل بارسلونا، بیشتر تیم‌ها دفاعی بازی می‌کنند. این چیزی بود که به آن عادت داشتم. ولی فضای کمی برای سبک فوتبال من در اینجا وجود دارد. کارم سخت تر از لیورپول است.سبک بارسا یک دنیای جدید برای من بوده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*