خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

daeeekaromi

خبرگزاری فرانسه:جای خالی دایی، کریمی و مهدوی کیا درجام ملت های آسیا حس می شود.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی به تحلیل از تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و نوشت ایرانی ها در پر کردن جای خالی بزرگان پیشین تیمشان با مشکل رو به رو بوده اند.
این خبرگزاری درادامه نوشت:ایران در سال های اخیر برای پر کردن جای بازیکنانی مانند علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و علی دایی با مشکل هایی رو به رو بوده است. کی روش اما در دیدار دوستانه مقابل عراق که به پیروزی یک بر صفر ایران انجامید، چند بازیکن جوان را در ترکیب تیمش محک زد. او جواد نکونام، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و علیرضا حقیقی را از ترکیب بیرون گذاشت و به بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و رامین رضاییان بازی داد.

علی مرادی دبیرکلی وزنه برداری آسیا را از دست داد.
به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا به میزبانی قطر در حالی برگزار شد که حسین رضازاده برای اولین بار به عضویت هیات اجرایی درآمد و علی مرادی نیز پس از هشت سال از پست دبیرکلی کنار رفت و جای خود را به محمد الجلود عراقی داد.
از آنجا که محمد یوسف المنا رییس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا تنها کاندید احراز دوباره این پست بود، برای ۴ سال دیگر برای ریاست کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا انتخاب شد.

جرارد:درکودکی پیراهن منچستر یونایتد را دوست داشتم
استیون جرارد ۳۴ ساله که در پایان فصل جاری پس از۱۷ سال حضور در لیورپول از این تیم جدا خواهد شد، به مجله فور فور تو انگلیس گفت: تا سن ۸ سالگی طرفدار تیم‌های مختلفی بودم. وقتی سن کمی داشتم پیراهن تیم‌های مختلفی از جمله تاتنهام، نوریچ، رئال‌مادرید، بارسلونا و حتی منچستریونایتد را داشتم.
جرارد به تازگی اعلام کرد در پایان فصل جاری از لیورپول جدا و دوران بازیگری خودش را در لیگ حرفه‌ای آمریکا دنبال خواهد کرد. رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مقصد بعدی کاپیتان متعصب لیورپولی‌ها تیم لس‌آنجلس گلکسی است و طرفین در آستانه عقد قراردادی ۱۸ ماهه به ارزش ۳.۹ میلیون پوند هستند.
وی افزود: در بین اقوام‌مان تعداد کمی بودند که طرفدار اورتون بودند و سعی کردند تا مرا برای پیوستن به آبی‌پوشان مرسی‌ساید متقاعد کنند ولی وقتی از فوتبال درک پیدا کردم به صحبت‌های پدر و برادرم که در مورد تاریخچه فوق‌العاده لیورپول صحبت کردند، گوش دادم و این تیم را انتخاب کردم.

رکورد شکنی تورس دربدو ورود به آتلتیکومادرید
پس از مراسم معارفه پرشوری که برای انتقال فرناندو تورس از میلان به آتلتیکومادرید شکل گرفت و ۴۵ هزار نفر را برای خوشامدگویی به این مهاجم اسپانیایی به ویسنته کالدرون کشاند (بیشترین جمعیتی که برای استقبال از یک بازیکن اسپانیایی تازه پیوسته به یک باشگاه به ثبت رسیده است)، هواداران یک بار دیگر علاقه خود را به تورس با خرید پیراهن او نشان دادند، به طوری که در همان روز معارفه تورس، در حدود دو هزار پیراهن شماره ۱۹ اتلتیکومادرید به فروش رفت که این رکوردی جدید در تاریخ روخی بلانکو بود.
در حقیقت در ۹ ساعت کار فروشگاه رسمی باشگاه اتلتیکومادرید، به طور میانگین به ازای هر ساعت ۲۲۲ پیراهن شماره ۱۹ این تیم به فروش رفت که چنین اتفاقی تا به حال برای هیچ یک از بازیکنان تاریخ باشگاه، حتی برای خود تورس در اولین دوره حضورش در اتلتیکو رخ نداده است.

منچستر سیتی درپی جذب دراکسلر
آبی‌های گلزن‌کرشن به جذب ملی‌پوش صربستانی من‌سیتی بسیار علاقه‌مندند اما سیتی بابت انتقال این بازیکن ۲۱ ساله سیزده میلیون طلب کرده است؛ مبلغی که شالکه حاضر به پرداخت آن نیست. به همین دلیل تیم انگلیسی پیشنهاد کرده ناستاسیچ را با جولیان دراکسلر عوض کنند.
در عین حال هورس هلت مدیر ورزشی شالکه هر گونه انتقال دراکسلر را محال دانست و گفت:” اصلا فکرش را هم نمی‌کنیم که او ما را ترک کند. مصدومیتش هم چیز مهمی نیست و برای هر بازیکن بزرگی پیش می‌آید.”
این در حالی است که این بازیکن به دلیل چند بار مصدومیت مجموعا تنها در دوازده بازی برای شالکه به میدان رفته که موفق شده دو گل بزند و دو پاس گل هم داده است

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*