خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

beikzadehhh

بیک زاده جام ملت های آسیا را از دست داد.
هاشم بیک‌زاده مدافع تیم ملی فوتبال ایران که چهارشنبه در جریان تمرین این تیم دچار آسیب دیدگی شد پس از معاینات پزشکی از دستش جام ملت‌های آسیا را از دست داد.
عکس گرفته شده از دست مصدوم بیک‌زاده نشان می دهد استخوان کف دست او دچار شکستگی شده و این بازیکن با این شرایط نمی‌تواند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.
بر اساس تصمیم کادر فنی، محمدرضا خانزاده به تیم ملی دعوت شد. قرار است این بازیکن راهی استرالیا شود.

کی روش:شانس ایران برای قهرمانی کم است، روی روحیه بازیکنانم حساب می کنم.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران که برای شرکت در جام ملت های آسیا در استرالیا به سر می‌برد، یکی از شانس های نخست قهرمانی در این تورنمنت به حساب می‌آید اما وقتی به صحبت‌های کارلوس کی‌روش گوش می‌کنیم، می‌بینیم که او شانسی کم برای تیمش قائل است.
وی دربدو ورود به ملبورن گفت:همه چیز بدتر شده است. به خاطر این که ما دوران آماده‌سازی را که باید می‌داشتیم، نگذراندیم. وقتی با آماده‌سازی بد تیم روی همه چیز قمار می‌کنید، شانسی که دارید بسیار کمتر از گذشته است.
کی‌روش در این خصوص اظهار داشت:ما باید برای حضور در استرالیا اردوها و بازی های بیشتری انجام می دادیم. شما نمی توانید از تیمی که از جولای تاکنون فقط دو بازی انجام داده انتظار زیادی داشته باشید. این کافی نیست اما اکنون می‌توانم روی روحیه بازیکنانم حساب کنم. آنها ذهنیتی قوی دارند و می توانند با وجود این شرایط، همه چیز را به توازن برسانند.

کریمی:بدون پست مقام برای پرسپولیس همه کار می کنم
علی کریمی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه دراین باشگاه حضور پیدا کرد و دراین باره گفت:دیدار دوستانه‌ای انجام دادم و موضوعی نبود همانطور که روز گذشته سر تمرین رفتم و مسئله خاصی نبود اما هر کاری که از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان بازیکن قصد بازگشت به فوتبال را دارد افزود: نه چنین قصدی ندارم.

درخشان:فوتبال درخون کریمی است
حمید درخشان سرمربی پرسپولیس درپایان تمرین چهارشنبه این تیم درباره حضور علی کریمی در مراحل آماده‌سازی سرخپوشان اظهار داشت: تمرین کردن علی کریمی در کنار بازیکنان بیشتر جنبه تفریحی داشت و او خودش دوست داشت که کنار بازیکنان تمرین کند. اینکه گفته می‌شود او قصد فوتبال بازی کردن دارد واقعیت ندارد. خودش هم چنین تصمیمی ندارد.
وی همچنین درباره آمادگی کریمی در تمرین نیز تصریح کرد: به هر حال فوتبال در خون علی کریمی است و او آنقدر با استعداد است که اگر چند سال دیگر هم بخواهد به صورت تفریحی در کنار بازیکنان بازی کند، مطمئناً چیزی برای ارائه خواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «کریمی در کادر فنی پرسپولیس مشغول به کار خواهد شد یا خیر؟»، گفت: ما به دنبال این هستیم که جایگاهی در تیم برای کریمی مشخص کنیم. او خودش تمایل ندارد در کادر فنی باشد اما ما دوست داریم با وی در هر پستی که باشد همکاری کنیم. به هر حال حضور کریمی در تمرینات ما از جهات زیادی جنبه‌های مثبتی خواهد داشت.

داوران ایرانی بازی عربستان و چین راقضاوت می کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار تیم های عربستان و چین دررقابت های جام ملت های آسیا دراسترالیا را به علیرضا فغانی از ایران سپرد.
همچنین دراین مسابقه، رضا سخندان و محمد‌رضا ابوالفتحی فغانی را به عنوان کمک همراهی خواهند کرد.
جام ملت های آسیا از جمعه هفته جاری آغاز می شود و تا ۱۱ بهمن ادامه خواهد داشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*