خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

kiroooshhhr

کی روش:فوتبالیست ها و ورزشکاران ایرانی قربانی تحریم شده اند.
کارلوس کی‌روش پس از برتری ۲ بر صفر شاگردانش برابر بحرین در نخستین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا با اشاره به پاداش نقدی حضور ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که توسط فیفا آن هم به خاطر تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور بلوکه شده و مانع تسهیل کمک اقتصادی به فدراسیون فوتبال ایران شده است، به خبرنگاران گفت: به نظرم به منظور ایجاد تغییر و آماده‌سازی تیم ملی ایران برای آینده زمان آن رسیده تا از تمامی مدیران و مردم کمک بخواهیم. با چنین شرایطی تیم ملی نمی‌تواند پیشرفت کند و این اصلاً عملی جوانمردانه در قبال ورزشکاران و فوتبالیست‌ها نیست. آنها قربانی محدودیت‌ها و تحریم‌ها شده‌اند. بدون حمایت، ورزشکاران ایرانی نمی‌توانند نه چیزی یاد بگیرند و نه پیشرفتی کنند.
سرمربی ۶۱ ساله تیم ملی در ادامه عنوان کرد: این از وظایف فیفاست که اجازه دخالت و ورود سیاست به ورزش فوتبال را ندهد. ایران جواز حضور در جام جهانی را پیدا کرد و پس از آن برای حضور در این رقابت‌ها متحمل سختی‌های زیادی در راه آماده‌سازی تیم و بازیکنان شد. پس از جام جهانی هم اوضاع بدتر شد، چرا که پاداش حضور تیم ملی در جام جهانی توسط فیفا و ای اف سی بلوکه شد.

تیموریان:یک تیم بودیم با یازده ستاره، پاس های گلم تقدیم به ایرانی ها
آندرانیک تیموریان که یکی از بهترین بازیکنان بازی ایران و بحرین بود و دوپاس گل هم داد درباره اینکه گفته می‌شود او یکی از بهترین‌های این میدان بود، گفت:من کارخاصی انجام ندادم. آن پاس های گل هم تقدیم به همه ایرانی های عزیز. همه آن‌هایی که با دعاهایشان پشتیبان ما بودند و هم آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند و دیگر ایرانی‌هایی که در اقصی نقاط جهان زندگی می‌کنند. ما برای آن ها بازی می‌کنیم و تمام وجودمان را خرج تیم ملی می‌کنیم. این برد کوچک‌ترین کاری بود که می‌توانستیم انجام بدهیم. درباره اینکه می‌گویند من یکی از بهترین‌های این بازی بودم صحبتی ندارم و نظرلطف شماست. فقط می‌توانم بگویم که ما یک تیم بودیم با ۱۱ ستاره. همه بازیکنان تلاش کردند تا یک روزخوب برای فوتبال ایران رقم بخورد.

پیروزی پرگل ژاپن برابر فلسطین و برد عراق مقابل اردن، این دوتیم را درآستانه صعود درجام ملت های آسیا قرارداد
درادامه این بازی ها دراسترالیا دوشنبه درگروه چهار، تیم ملی ژاپن درنخستین دیدار خود فلسطین را ۴به صفر درهم کوبید و با این برد پرگل ۳ امتیازی شد و درصدر جدول رده بندی این گروه قرار گرفت.دردیگر بازی گروه چهار نیز، عراق دردیداری حساس اردن را یک به صفر مغلوب کرد و با سه امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به ژاپن دررده دوم جای گرفت. با ثبت این دو نتیجه، ژاپن و عراق امیدهای خود را برای صعود از این گروه دوچندان کردند.

سکوت مسی شکست:از بارسا نمی روم
برنده ۴ توپ طلای فوتبال جهان که با شبکه خصوصی باشگاه بارسلونا صحبت می‌کرد، در این رابطه گفت: من برای ماندن در بارسلونا چیزی نخواسته‌ام چرا که اصلا نمی‌خواسته‌ام به جای دیگری بروم. من همین طور شنیده‌ام که پدر من با دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی صحبت کرده است اما همه این‌ها دروغ است.
در روزهای گذشته رسانه‌های اسپانیایی مطالب زیادی درباره اختلافات لوئیس انریکه و مسی نوشتند. ستاره آرژانتینی بارسا در این رابطه گفت: این اصلا خوب نیست که آن‌ها به فکر دشمنی انداختن بین من و انریکه هستند. به خاطر اینکه اصلا چیز بدی بین ما وجود ندارد.

مدیربرنامه ایراهیموویچ:رم قدرت خرید ایبر را ندارد
مدتی است که برخی از رسانه‌های ایتالیایی از احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به سری آ خبر می‌دهند و در این میان هم برخی از رم به عنوان مقصد وی یاد کرده‌اند.
مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ابراهیموویچ اما رخ دادن این اتفاق را تقریباً غیرممکن می‌داند و می‌گوید که ایبرای ۳۳ ساله به استادیو المپیکو نخواهد رفت، چون قدرت مالی رم برای برگرداندن او به ایتالیا کافی نیست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*