خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیرخسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیرخسروجردی

timemeliiiiyty

ایران با پیروزی مقابل عراق آماده حضور درجام ملت های آسیا شد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور دررقابت های جام ملت های آسیا استرالیا آماده می کند یکشنبه دردیداری دوستانه به مصاف عراق رفت که موفق شد با تک گل سردار آزمون ازسد رقیب خود بگذرد. ملی پوشان فوتبال ایران با کسب این برد، روحیه خود را برای حضور درپیکارهای ملت های آسیا بالا برده و برای حریفانشان دراین دوره خط و نشان کشیدند.

سیدنی مورنینگ هرالد اعلام کرد:دژاگه یکی از پنج بازیکن برتر جام ملت های آسیا
سایت سیدنی مورنینگ هرالد پنج بازیکن برتر این جام را گمانه‌زنی کرده که در این میان اشکان دژآگه به عنوان اولین بازیکن معرفی شده است.
نویسنده مطلب در خصوص دژآگه نوشته است: شما ممکن است دژآگه را به خاطر دو سال حضور در فولام انگلیس بشناسید و بسیاری از هواداران از استعداد خیره کننده وی آگاهند.
البته این باعث نشد فولام در لیگ برتر باقی بماند و دژآگه تصمیم گرفت به العربی قطر بپیوندد. این انتقال ۱۲ میلیون دلار هزینه برای تیم قطری دربرداشت.
در ادامه این مطلب از خلفان ابراهیم (قطر – السد)، سون هیونگ، مین (کره‌جنوبی – بایرلورکوزن)، کیسوکه هوندا (ژاپن – میلان) و عمر عبدالرحمان (امارات – العین) به عنوان چهار بازیکن دیدنی دیگر جام نام برده شده است.

عاشورزاده درصدر رنکینگ المپیکی تکواندو
رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی اعلام شد و فرزان عاشور زاده تکواندو کار خوش آتیه ایران به رتبه نخست وزن اول المپیکی رسید.
در این رده بندی و در وزن اول المپیکی، فرزان عاشورزاده با کسب مدال طلا در مسابقات فینال گرندپری مکزیک و کسب ۸۰ امتیاز و ۱۲ پله صعود مرد شماره یک وزن اول المپیکی شد.
بهنام اسبقی هم در وزن دوم المپیکی با کسب مدال برنز در مسابقات فینال گرندپری مکزیک، ۸۰/۲۸ امتیاز را به اندوخته های خود اضافه کرد و جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کرد و مهدی خدابخشی با کسب ۴۸ امتیاز از نقره مسابقات گرندپری مکزیک با ۳ پله صعود مرد شماره ۳ این وزن لقب گرفت.

جرارد:راجرز اگر ده سال زودتر آمده بود قهرمان لیگ برتر شده بودیم.
کاپیتان لیورپول بر این باور است که اگر سرمربی کنونی این تیم ۱۰ سال زودتر به آنفیلد آمده بود، او قهرمانی در لیگ برتر را هم کسب کرده بود.
به گزارش ایسنا، استیون جرارد روز جمعه اعلام کرد در پایان فصل قصد ترک لیورپول را دارد. او که تمام دوران فوتبالش را در آنفیلد گذرانده است، به احتمال زیاد راهی لیگ حرفه ای آمریکا خواهد شد.
جرارد در دوران حضور در لیورپول تمامی جام ها را کسب کرده و تنها قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است که هنوز در ویترین افتخارهایش ندارد. وی در این زمینه به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: دوست داشتم وقتی ۲۴ ساله بودم راجرز به لیورپول می‌آمد. در این صورت الان می توانستم اینجا بنشینم و در مورد تمام جام هایی که با او کسب کرده ام حرف بزنم. حقیقت این است که راجرز زمانی که من ۳۲ ساله بودم به آنفیلد آمد. از این که حضور او انقدر دیر بود ناراحتم.

شیاطین سرخ با ۱۸۰ میلیون پوند به دنبال چهار بازیکن
منچستر یونایتد برای بازگشت به روزهای اوج می خواهد چهار بازیکن بزرگ را جذب کند و برای آنها ۱۸۰ میلیون پوند کنار گذاشته است. این خبری است که روزنامه دیلی اکسپرس منتشر کرد.
این روزنامه انگلیسی دراین باره نوشت: شیاطین سرخ پیشنهاد ۸۰ میلیون پوندی را آماده کرده اند و می خواهند رونالدو را برگردانند. با توجه به ۳۰ ساله شدن رونالدو احتمال دارد که رئال مادرید به این پیشنهاد فکر کند.
این روزنامه ادامه داد: بازیکن دیگری که منچستر یونایتد دوست دارد او را جذب کند آرتور ویدال شیلیایی است که این روزها شرایط خوبی در یوونتوس ندارد و احتمال جدایی او از این تیم زیاد است. لوئیس فان خال به این بازیکن علاقه زیادی دارد و می خواهد او را به اولدترافورد آورد. شیاطین سرخ حاضرند که برای جذب این بازیکن ۴۰ میلیون پوند پرداخت کند. منچستر یونایتد در خط دفاعی هم مشکل دارد و می خواهد مت هوملس و هوفدس آلمانی را به ترتیب با ۴۵ میلیون پوند و ۱۵ میلیون پوند جذب کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*