خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

nekooonammmi

ای اف سی:نکونام فرمانده ایران برای رسیدن به چهارمین قهرمانی درجام ملت ها
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی جواد نکونام را فرمانده تیم ملی ایران در رسیدن به چهارمین قهرمانی جام ملت‌های آسیا قلمداد کرد.
در این گزارش آمده است: کارلوس کی‌روش ۱۳ بازیکن حاضر در جام جهانی برزیل را به فهرست ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا فراخوانده است، تا پس از قهرمانی در سال ۱۹۷۶ بار دیگر ایران را به رتبه نخست قاره کهن برساند.
در این راه کاپیتان با تجربه اوساسونا یعنی جواد نکونام، فرمانده تیم ملی است تا آنها رویای کسب چهارمین قهرمانی جام ملت‌ها را پس از بردن این جام در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ را به واقعیت تبدیل کنند.
ایران در گروه سوم رقابت های جام ملت های آسیا با بحرین، امارات و قهرمان جام خلیج‌فارس یعنی قطر همگروه است و نخستین بازی خود ۲۱ دی مقابل بحرین در ورزشگاه ملبورن قرار خواهد گرفت

اردوی پرسپولیس دردبی برگزار می شود.
تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی به دوبی سفر خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، در حالی که در هفته‌های اخیر سرخپوشان تهرانی چند برنامه برگزاری اردو را مدنظر داشتند، در نهایت مشخض شد که این تیم روز ۲۱ دی ماه به کشور امارات می‌رود تا در شهر دوبی اردویی را برگزار کند.
سرخپوشان تهرانی تا زمان برگزاری اردو تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری می‌کنند.

روبن:سال فوق العاده ای را با بایرن و تیم ملی هلند تجربه کردم
وی افزود:۲۰۱۴ سال خوبی بود چون در تمام طول سال بازی کردم و وقتی شرایط برای بازی مهیاست باید از بازی خود لذت ببرید و بهترین عملکردتان را به نمایش بگذارید. وقتی در ریتم خاصی هستید بهتر و قوی‌تر می‌شوید. به شخصه سال فوق‌العاده‌ای را بایرن‌مونیخ تجربه کردم. همچنین در جام جهانی هم با تیم ملی هلند سال شگفت‌انگیزی داشتم. همه این چیزها هم به خاطر این بود که تورنمنت فوق‌العاده‌ای بود و ما نمایش فوق‌العاده‌ و فراتر از انتظار داشتیم. در جام جهانی ما به تیم‌مان باور داشتیم و روحیه تیمی بالایی داشتیم. پیشرفت تیمی چیزی بود که بیشتر از آن لذت بردم. ما همه برای هم بازی کردیم و یک‌دل بودیم.

راکیتیچ:رونالدو بازیکن بزرگی است، اما مسی بی همتاست
راکیتیچ در این‌باره گفت: فقط یک بازیکن در کل دنیا وجود دارد که بهتر از همه است. با تمام احترامی که برای نویر، که دوست من است و همین‌طور رونالدو، باید بگویم که لیونل مسی بازیکنی بی‌همتا است که باید تمامی افتخارها را کسب کند. با نویر سه سال و نیم در شالکه هم‌تیمی بودم و می‌دانم که رونالدو هم بازیکن بزرگی است. به عقیده من همه آنها شایسته دریافت توپ طلا هستند اما تاکید می‌کنم فقط یک بازیکن است که با سایرین تفاوت دارد که آن هم مسی است. او باید تمامی افتخارها را کسب کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*