خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

kafashian20036

کفاشیان:این فدراسیون فوتبال است که درباره کی روش تصمیم می گیرد
رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص انتقادات کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از امکانات موجود درایران و همچنین لغو احتمالی اردوی آفریقای جنوبی گفت:اردوی آفریقای جنوبی نشده است است. ما هنوز نتوانسته‌ایم با تیمی برای برگزاری بازی دوستانه در این اردو قرارداد امضا کنیم، اما برای برپایی اردوی آفریقای جنوبی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا ملی‌پوشان یکشنبه هفته آینده عازم این کشور شوند.
کفاشیان درباره اینکه گفته می‌شود اگر تیم ملی در جام ملت‌های استرالیا به فینال نرسد کی‌روش برکنار خواهد شد، عنوان کرد: در جریان این موضوعی که می‌گویید نیستم. بعد از برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا این فدراسیون فوتبال است که عملکرد کی‌روش را بررسی می‌کند و در مورد او تصمیم‌گیری خواهد کرد.

درخشان:سیاسی باید برگردد تا بازیکن جذب کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیوستن بازیکنان مد نظر پرسپولیس به استقلال هم گفت: من فکر نمی‌کنم این گونه باشد. جذب بازیکن پول می‌خواهد و فکر نمی‌کنم که باشگاهی بخواهد پول خرج کند و بازیکنان مدنظر ما را بگیرد و روی نیمکت بنشاند. ما با یکی دو بازیکن مد نظر خودمان صحبت کرده‌ایم. منتظر هستیم ان‌شاءالله بعد از بازی با فولاد به جذب بازیکنان‌مان اقدام نماییم.
وی درباره حضور سیاسی در بازداشتگاه هم گفت:‌ ان‌شاءالله هرچه زودتر این مشکل حل می‌شود زیرا ما برای جذب بازیکن به امضای ایشان و پول نیاز داریم و باید حضور داشته باشند تا بازیکنی که مد نظر ماست بداند با چه کسی باید مذاکره کند.
وی درباره اینکه یکی دو رسانه برایش جانشین انتخاب کرده‌اند، گفت: نمی‌دانم چرا بعضی از دوستان این گونه رفتار می‌کنند. من به آن‌ها می‌گویم اجازه دهیم ما با آرامش به کارمان ادامه دهیم و به موفقیت برسیم. من یاد گرفته‌ام با ادبیات خوب صحبت کنم. روزی آقای قطبی به فوتبال ایران آمد و همه از ادبیات خوب او تعریف کردند. چه خوب است که ما همیشه با ادبیات خوب با دیگران صحبت کنیم.

محسن مسلمان به استقلال پیوست
به گزارش ایسنا، محسن مسلمان بازیکن میانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان سه شنبه با حضور در ساختمان باشگاه استقلال و گفت‌وگو با بهرام افشارزاده با آبی‌پوشان پایتخت به توافق رسید و در نیم فصل دوم با لباس استقلال به میدان می‌رود. قرارداد وی بر خلاف برخی خبرها قرضی نبوده و او با قراردادی ۲.۵ ساله آبی‌پوش شده است.
مسلمان سابقه حضور در تیم امید را دارد و در نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم برای پرسپولیس پا به توپ شده بود.
همچنین میلاد کرمانی مقام بازیکن جوان سایپا هم امروز با استقلالی ها به توافق رسید و با این تیم به صورت رسمی قراردادش را امضا کرد.

پله:آماده ام در تیم ملی برزیل بازی کنم!
اسطوره ۷۴ ساله برزیلی که چندین روز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سائوپائولو بستری بود، بسیاری از هواداران خود را دچار نگرانی کرده بود.
وی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت:خوب هستم و بهبود یافته ام و حالا برای المپیک حاضر می‌شوم. می‌خواهم از پزشک‌ها تشکر کنم که خیلی خوب از من مراقبت کردند. یک جنگ واقعی بود. می‌خواهم از خدا و تمامی دوستانی که نگران من بودند، تشکر کنم. چیزی بود که انتظارش را نداشتم ولی از مرگ ترسی نداشتم. از چین، پاکستان و تقریبا تمام اروپا پیامی‌هایی برایم رسید.
پله در پایان به شوخی گفت:حالا خودم را برای المپیک آماده می‌کنم. ۳ بازیکن بالای ۲۱ سال می‌توانند در تیم ملی برزیل برای المپیک حاضر باشند و من هم یکی از آنها هستم.

ادعای بیلد:مارکو رویس به رئال مادرید می رود.
با وجود اینکه هنوز هیچ چیزی بصورت قطعی در مورد آینده “مارکو رویس”، ستاره ارزشمند بروسیا دورتموند و تیم ملی آلمان مشخص نیست اما به ادعای نشریه بیلد، این بازیکن هفته هاست که مشغول یادگیری زبان اسپانیایی است.
رد پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه دورتموند نیز نشان می دهد که او بصورت جدی قصد دارد تا این باشگاه بحران زده را در تابستان آینده ترک کند. در این گزارش آمده است که باشگاه رئال مادرید تماس های اولیه با ایجنت مارکو رویس را برقرار کرده و این باشگاه شانس اول برای به خدمت گرفتن رویس در فصل آینده محسوب می شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*