خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

siaisiil

با حمایت اعضای هیئت مدیره، سیاسی مدیرعامل پرسپولیس باقی ماند.
رئیس و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حمایت از حمیدرضا سیاسی اعلام کردند امیدواریم با رفع سوء تفاهم‌های پیش آمده به زودی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به سرکار خود باز گردد.
جعفر کاشانی با تقدیر از فعالیتهای سیاسی برای سامان دادن به اوضاع مدیریتی و مالی پرسپولیس گفت: قطعا این سوء تفاهم‌ها رفع می گردد و آقای سیاسی باز هم در جمع هواداران و بازیکنان و خانواده بزرگ پرسپولیس خواهد بود.
حسین کلانی دیگرعضو هیئت مدیره هم با تاکید بر حمایت همه جانبه هیات مدیره از حمید رضا سیاسی گفت: قطعا منتظر ایشان هستیم و امیدوارم باشگاه به زودی از خدمات آقای سیاسی به عنوان مدیرعامل بهرمند شود.

آیت الهی:کمیته ملی المپیک هر وقت پول داد درتیم امید سهم دارد
هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم امید گفت:وقتی از تیم امید نام می برید باید توجه کنید اینجا جایگاه باشگاهی نیست و جایگاه شایستگان است.جایی که چشم ۷۵ میلیون دنبال این مجموعه و افرادی است که می آیند.بنابراین آنها باید شایستگی را داشته باشند. تیم ملی سرباز می خواهد وبرای فرماندهی آنان هم باید کسانی باشند که از جان گذشته باشند.
وی درباره اینکه اختیار تیم امید دست فدراسیون است یا کمیته ملی المپیک تاکید کرد: به نظر می رسد کمیته ملی المپیک هم متولی این تیم است، اما متولی تیم امید تنها فدراسیون فوتبال است و حرف اول و آخر را می زند. کمیته ملی المپیک هم اگر فکر می کند متولی است بخشی از هزینه را پرداخت و در هزینه های این تیم ما را یاری کند. آنها هر وقت جلو آمدند، قدمشان را روی سر و چشمان می گذاریم.

نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با برد تیم های مدعی آغاز شد.
درهفته دهم این مسابقات دوشنبه چهار دیدار برگزار شد که طی آن، دانشگاه آزاد صدرنشین میزبانش صنایع پتروشینی را ۷۱-۴۳ مغلوب کرد، مهرام تهران درمشهد ۸۰ به ۶۴ از سد ثامن این شهر گذشت، فولاد هفت الماس قزوین میزبان خود پمینا اصفهان را ۸۵- ۷۶ از پیش رو برداشت و شهرداری گرگان ۷۳- ۶۸ مقابل مهمانش نفت آبادان را شکست داد.

لیگ قهرمانان فوتبال اروپا و رویارویی چلسی با پاری سن ژرمن و منچستر سیتی با بارسلونا
قرعه‌کشی دور یک هشتم نهایی این رقابت ها دوشنبه در نیون سوئیس برگزار شد که طی آن، ۱۶ تیم راه‌ یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.
دراین مرحله دیدار تیم های چلسی با پاری‌سن‌ژرمن و بارسا با منچسترسیتی حساس‌ترین بازی ها را برگزار می‌کنند.
براین اساس، دربازی رفت این مرحله، آتلتیکو مادرید اسپانیا با بایرلورکوزن آلمان دیدار می کند، رئال مادرید اسپانیا میزبان شالکه صفرچهار آلمان است، چلسی انگلیس دراستمفوردبریج به مصاف پاری‌ سن ژرمن فرانسه می رود، آرسنال دیگر تیم انگلیسی حاضر پذیرای موناکو فرانسه است، منچستر سیتی انگلیس درورزشگاه اتحاد رودرروی بارسلونا اسپانیا قرار خواهد گرفت، یوونتوس ایتالیا با بروسیادورتموند آلمان مسابقه خواهد داد، پورتو پرتغال میزبان بازل سوئیس است و شاختار دونتسک اوکراین پذیرای بایرن مونیخ آلمان است.
دیدارهای رفت این مرحله ۲۸ بهمن و بازی های برگشت ۱۹ اسفند برگزار خواهد شد.

رکورد جالب دروازه بان منچستر یونایتد دربازی با لیورپول
داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد در دیدار مقابل لیورپول رکوردی جالب توجه به جا گذاشت.
دراین دیدار که با برتری سه به صفر شیاطین سرخ خاتمه یافت، دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی و جوان این تیم حمله‌های فراوان تیم لیورپول را با خروج های به موقع خود بی نتیجه گذاشت. وی یک تنه تیمش را از گل خوردن نجات داد و هشت بار توپ بازیکنان لیورپول را دفع کرد تا کلین شیت کند. دخیا که مورد توجه رئال‌مادرید هم قرار دارد با این تعداد توپ‌گیری موفق شد رکورد بیشترین دفع توپ در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*