خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

valibalk

دو میزبانی والیبال از ایران گرفته شد.
سعید درخشنده، مسئول رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران در گفت و گو با ایسنا با اظهار تعجب از پس گرفتن میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا و زیر ۲۳ سال آسیا گفت: نمی دانم چرا این میزبانی ها را گرفتند و در سکوت کشورهای مسلمان به میانمار دادند. به نظرم رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا اقتدار لازم را ندارد.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اعلام رسمی فدراسیون والیبال ایران، میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا و زیر ۲۳ سال آسیا از ایران گرفته شد، اظهار کرد: سوال من هم همین است. چطور کشورهای اسلامی که تعدادشان کم نیست حاضر شدند، مسابقات باشگاه های مردان آسیا در کشور میانمار برگزار شود. کشور میانمار مشکلات سیاسی زیادی با مسلمانان دارد. قرار بود اجلاس هیات رئیسه هم در میانمار باشد اما این اتفاق نیفتاد. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دو میزبانی دیگر را هم از ایران گرفتند.

نیلسون ممنوع الخروج شد
به گزارش ایسنا، نیلسون کوریا دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلات مالیاتی ممنوع‌الخروج شده است. او که قرار است بعد از بازی با فولاد خوزستان تهران را به مقصد کشورش ترک کند به علت مشکلات مالیاتی اجازه خروج از کشور را ندارد.
به گزارش ایسنا، به گفته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس کارهای اداری حل مشکل نیلسون در حال انجام است. گفته می‌شود او ۲۷۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی دارد.

وحید هاشمیان:به فیفا شکایت نکرده و نمی کنم
به گزارش ایسنا به نقل از مجله اینترنتی جهان و ورزش، هاشمیان در این رابطه اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس به من بدهکار است و به همین خاطر مجبور شدم به کمیته انضباطی فدراسیون در این خصوص شکایت کنم. کمیته انضباطی هم به نفع من رای داد که مسئولان کنونی پرسپولیس نیز این موضوع را تایید کرده‌اند. چندی پیش هم با “سیاسی” مدیرعامل باشگاه در خصوص طلبم صحبت کردم.
ستاره پیشین تیم ملی ایران در ادامه افزود: این موضوع مربوط به ۳ سال پیش می‌شود و من هر بار خواسته‌ام دوستانه قضیه را حل کنم. اما جواب درستی به من داده نشد. متاسفانه بابت پولی که دریافت نکرده‌ام، مالیات هم داده‌ام که ممنوع‌الخروج نشوم. حتی به‌دلیل اینکه ایران نبودم و در جریان قضایا قرار نداشتم و به‌دلیل دیرکرد در پرداخت مالیات، جریمه هم شامل حالم شد.
هاشمیان درباره انتشار شایعه شکایت‌اش به فیفا از پرسپولیس هم اظهار داشت: من به فیفا شکایت نکرده‌ام و نخواهم کرد.

ای اف سی:حقیقی کاسیاس فوتبال ایران است
به گزارش ایسنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران پرداخت و نوشت:دیدار ایران و نیجریه در گروه ششم بازی های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به ادعای روزنامه گاردین کسل‌کننده‌ترین دیدار جام جهانی بود ولی علیرضا حقیقی با مدل موی جالبش این روزنامه را مات و مبهوت کرد. البته علیرضا حقیقی فقط یک پسر خوش‌تیپ نیست. آن بازی باعث شد تا برای اولین بار یک دروازه‌بان ایران در جام جهانی کلین‌شیت کند و دروازه خود را بسته نگه دارد. حقیقی همچنین در بازی با آرژانتین نیز درخشید و تا دقیقه ۹۱ مهاجمان بزرگ آلبی سلسته را ناکام گذاشت و دروزاه ایران را بسته نگه داشت.
حقیقی در ۱۸ سالگی اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد و در همان دیدار موفق شد پنالتی علی دایی اسطوره فوتبال ایران را مهار کند. این بازی نشانگر توانایی بالای این دروازه‌بان ایرانی بود. پس از یک دهه از آن بازی حالا همه انتظارات زیادی از علیرضا حقیقی دارند. در خیلی از جهات می‌شود دید که حقیقی در حال تبدیل شدن به ایکر کاسیاس فوتبال ایران است. کاسیاس نیز در حالی که سن و سال زیادی نداشت، در رئال مادرید به بازی گرفته شد و خیلی سریع به تیم ملی کشورش دعوت شد. به همین دلیل است که هواداران فوتبال ایران به او لقب کاسیاس را داده‌اند.

کرانچار درایران ممنوع الفعالیت شد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان که گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال امید بود دیگر نمی تواند در تیم های ملی و باشگاهی ایران مربیگری کند.
به گزارش خبرنگار مهر، با اینکه زلاتکو کرانچار چندین سال به عنوان سرمربی تیمسپاهان فعالیت کرده بود، پس از آنکه نامش به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم امید مطرح شد، با مخالفت هایی از سوی وزارت ورزش و جوانان روبرو شد و در نهایت کمیته ازریابی مربیان خارجی به حضور وی در تیم امید رای نداد.
این اتفاق در شرایطی رخ داد که گفته می شد مسئولان باشگاه پرسپولیس به حمید درخشان اولتیماتوم دادند که در صورت شکست برابر فولاد از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته خواهد شد. یکی از گزینه‌های مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جانشینی وی زلاتکو کرانچار بود.
یک مقام مسئول در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا با رد شدن کرانچار برای تیم امید وی می تواند در تیم های باشگاهی فوتبال ایران مربیگری کند، تاکید کرد کرانچار دیگر نمی تواند در تیم های ملی و باشگاهی فوتبال ایران مربیگری کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*