خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

kafashiaani

کفاشیان:تغییراتی دربدنه فدراسیون فوتبال خواهیم داشت
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین یکشنبه تیم ملی در مورد جلسه‌اش با کارلوس کی‌روش اظهار داشت: در این جلسه کی‌روش گزارشی از اردوی آفریقای جنوبی داد و در خصوص برنامه‌های سفر تیم ملی به استرالیا صحبت‌هایی انجام دادیم. کی‌روش کمی در رابطه با اعزام تیم ملی به استرالیا نگران و ناراحت بود که با صحبت‌هایی که انجام دادیم نگرانی‌های او را برطرف کردیم و از دلش درآوردیم.
وی در مورد اینکه آیا کی‌روش از حضور نداشتن مهرداد پولادی در تیم ملی ناراحت است، تصریح کرد: بله او ناراحت است و خواسته‌اش این است که تیم ملی با تمام قوا به استرالیا برود اما امکانات ما در حال حاضر همین است و کی‌روش باید با همین امکانات بسازد. طبق قوانین و مقررات اگر پولادی اجازه داشته باشد می‌تواند در اختیار تیم ملی باشد و در غیر این صورت این اتفاق نخواهد افتاد.
کفاشیان درباره تغییرات در فدراسیون فوتبال و برکناری مهدی محمدنبی و هادی آیت‌اللهی گفت: ما یکسری تغییرات در بدنه فدراسیون فوتبال خواهیم داشت، اما مشخص نشده چه کسانی تغییر خواهند کرد. ممکن است افرادی که از آنها نام برده شده، تغییر کنند و ممکن است افراد دیگری باشند.

سردار کمالی:پولادی و رفیعی نمی توانند تیم ملی را درجام ملت های آسیا همراهی کنند.
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص آخرین وضعیت مهرداد پولادی و سروش رفیعی گفت: طبق آخرین تصمیمی که اتخاذ شده، مهرداد پولادی و سروش رفیعی نمی‌توانند تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کنند.
وی در پاسخ به این سوال که امکان دارد تا فردا شب که زمان اعزام تیم ملی به استرالیاست اتفاق جدیدی رخ بدهد، اظهار داشت: دنیا مکان رخ دادن اتفاقات جدید است اما آخرین تصمیم عدم همراهی این ۲ بازیکن است. حتی ما شرط و شروطی هم برای این بازیکنان گذاشتیم که تحقق پیدا نکرد.
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اینکه آیا امکان دارد با دستور سرلشکر فیروزآبادی مشکل پولادی و رفیعی حل شود، خاطر نشان کرد: اگر سرلشکر فیروزآبادی تدبیر جدیدی بفرمایند ما موظف به اجرای آن هستیم اما تصمیم‌گیری این موضوع به نیروی انسانی محول شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی بازیکنان خوب دیگری دارد که می‌تواند از آنها استفاده کند. من هم برای تیم ملی کشورم در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در راه کازان روسیه
به گزارش ایسنا، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره قطعی شدن پیوستنش به تیم زنیت کازان روسیه، اظهار کرد: رضایت نامه از سوی باشگاه شهرداری ارومیه صادر شده، اما با توجه به تعطیلی‌هایی که این روزها در کشورهای اروپایی و روسیه وجود دارد کارهای اداری صدور ویزا انجام نشده و باید منتظر بمانم تا این اتفاق بیفتد.
معروف درباره این که چگونه راضی شد در میانه فصل از شهرداری ارومیه جدا شود، گفت: خیلی با خودم فکر کردم و باید یکی از سخت‌ترین تصمیمات زندگی‌ام را می‌گرفتم. بین والیبال و مردم ارومیه وابستگی خاصی وجود دارد. شاید برای مردم این شهر خیلی سخت باشد که بعد از سه سال من را نبینند.
معروف در پایان گفت: امیدوارم جای خالی من در تیم حفظ نشود. به غیر از من پیشنهادهای خارجی زیادی بعد از لیگ جهانی به بازیکنان تیم ملی شد، اما این پیشنهادها آنقدر چشمگیر و وسوسه انگیز نبود. یکی از دلایلی که باعث شد من به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهم، حضور زنیت در لیگ خوبی مثل روسیه و همچنین جام باشگاه‌های اروپا بود. واقعا بحث مالی کوچک‌ترین نقش را در این انتخاب من داشت و مردم ارومیه هم می دانند که من هیچ وقت پول را با آنها مقایسه نمی‌کنم.

کاوه رضایی به ذوب آهن پیوست.
به گزارش ایسنا، کاوه رضایی با عقد قراردادی در نیم فصل دوم در تیم فوتبال ذوب آهن پا به توپ می‌شود. این بازیکن در تیم فوتبال سایپا بازی می‌کرد و با قراردادی یک و نیم ساله راهی تیم ذوب آهن شد.
این بازیکن ۲۲ ساله جزو پدیده های لیگ محسوب می‌شود و در چند روز اخیر توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته بود.
کاوه رضایی یکی از بازیکنان مدنظر امیر قلعه نویی بود که با انتقال او به ذوب آهن حضورش در استقلال منتفی شد.

پیشنهاد پرسپولیس به محمد قاضی
محمد قاضی مهاجم استقلال تهران که برای صحبت درباره مطالباتش به این باشگاه رفته بود، از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرد که نیم فصل دوم به این تیم بپیوندد. این در حالی است که قاضی ۲ فصل پیش در پرسپولیس حضور داشت.
مهاجم استقلال همچنین از صبای قم و فولاد پیشنهاد دارد. قاضی قصد دارد پس از صحبت با مسئولان استقلال درباره پیشنهاداتش تصمیم‌گیری کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*