خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

mortezaahmadiperspolise

مرتضی احمدی قدیمی ترین هوادار پرسپولیس دارفانی را وداع گفت
به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی احمدی متولد سال ۱۳۰۳ تهران از ۱۶ سالگی به ورزش باستانی و فوتبال گرایش پیدا کرد. وی که از جمله طرفداران با سابقه و شناخته شده تیم پرسپولیس تهران بود، در برنامه تلویزیونی ۹۰ به تهیه ‌کنندگی عادل فردوسی‌پور حضور پیدا کرد.
«چهره‌ها»، «هردمبیل و هردم کلنگ»، «سلطان صاحبقران»، «چنگک»، «آیینه» و «آرایشگاه زیبا» از جمله مجموعه‌های تلویزیونی هستند که احمدی به عنوان بازیگر در آن‌ها حضور داشت. این بازیگر با سابقه در عرصه سینما نیز با کارگردان‌های مطرحی چون عی حاتمی، محمد متوسلیانی، نصرت کریمی، یدالله صمدی، مهدی فخیم‌زاده، سیروس الوند و فریدون جیرانی همکاری داشته است.
احمدی از چهره‌های شناخته شده و مطرح بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون ایران از ۱۰ آذرماه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ایران‌مهر بستری شد و روز یکشنبه ۳۰ آذرماه دار فانی را وداع گفت.

مایلی کهن مدیرفنی تیم فوتبال امید ایران شد.
درحالیکه پیش از این از محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال به عنوان مدیر احتمالی تیم‌ امید یاد می‌شد، وی دیروز رسما این سمت را برعهده گرفت تا از این پس با سمت مدیر تیم‌ امید در کنار امیدها باشد.
پیش از این نیز محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده بود.
تیم امید در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در گروه سوم با تیم‌های عربستان، نپال، فلسطین و افغانستان همگروه است.

شرط عجیب وزارت ورزش هدایتی را از آمدن به پرسپولیس منصرف کرد
به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در زندان بسر می برد و وضعیت این باشگاه در بلاتکلیفی قرار دارد، وزارت ورزش و جوانان نشستی را با حسین هدایتی رئیس پیشین هیات مدیره این باشگاه برگزار کرد تا زمینه بازگشت وی به این باشگاه فراهم شود
براساس برنامه ریزی که صورت گرفته بود قرار بود محمدحسین نژاد فلاح به عنوان مدیرعامل فعالیتش را آغاز کند و علی پروین و حسین هدایتی نیز به عنوان حامیان اصلی فنی و مالی او را همراهی کنند، اما شرطی که وزارت ورزش برای او گذاشته بود، وی را از بازگشت منصرف کرد. گفته می شود از سوی مسئولان وزارت ورزش به وی پیشنهاد شده که تا دو ماه آینده که قرار است باشگاه واگذار شود هزینه های باشگاه را پرداخت کند اما هیچ انتقالی به وی صورت نخواهد گرفت!
هدایتی نیز که حاضر به پذیرش این شرط نشده است اعلام کرد حضورش در پرسپولیس منتفی شده است. با این شرایط وزارت ورزش قصد دارد همچنان از محمدحسین نژاد فلاح استفاده کند و احتمال حضور علی پروین هم وجود دارد.

الکویت دیگر قوچان نژاد را نمی خواهد.
باشگاه الکویت کویت در نظر دارد تا پس از نمایش ضعیف رضا قوچان نژاد در این تیم برای او جانشینی شایسته انتخاب کند. جانشین گوچی که قرار است از لیگ عربستان بیاید، مهاجم برزیلی الشباب است قوچان نژاد با زدن ۸ گل درصدر جدول بهترین گلزنان لیگ کویت قرارگرفت، اما این مهاجم ایرانی درچند بازی نتوانست کلزنی کند و در حال حاضر در الکویت اصلا شرایط خوبی ندارد و در چند بازی است که نیمکت نشین شده است.
سایت عربی کوره خبر داد که باشگاه الکویت قصد دارد تا روجریو کونتینیو برزیلی را جایگزین رضا قوچان نژادی کند که این روزها شرایط خوبی در الکویت ندارد. این بازیکن برزیلی در الشباب عربستان بازی می کند و پیش از این هم سابقه حضور در الکویت را داشته است. باشگاه الشباب عربستان بعد از شکست تلخی که برابر النصر داشت بازیکنان خارجی خود را در لیست مازاد قرارداده است و همین باعث شده تا سران باشگاه الکویت به دنبال بازگرداندن کونتینیو باشند.

اینزاگی:سرمربی میلان باید جاه طلب باشد.
فیلیپو اینزاگی پس از این دیدار شنبه شب میلان مقابل رم که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، در نشست خبری حاضر شد و در مورد نمایشی که تیمش ارائه کرد، گفت: از نتیجه‌ای که گرفتیم خیلی راضی هستم. پیش از آنکه ۱۰ نفره شویم فکر می‌کنم کنترل بازی در دستان ما قرار داشت و از اینکه تیمم سه امتیاز را می‌گیرد، اطمینان داشتم. چند ماه پیش به هیچ وجه فکر نمی‌کردم بتوانیم به المپیکو بیاییم و چنین نمایش خوبی از خودمان ارائه کنیم. به همین خاطر اکنون به میلانی که ساخته‌ام افتخار می‌کنم و از بازیکنانم راضی هستم.
سرمربی روسونری در ادامه گفت: ما میلانی هستیم و باید خودمان را به جایگاهی که به آن تعلق داریم، بازگردانیم. ما باید برای رسیدن به قهرمانی بجنگیم. نمی‌خواهیم برای رسیدن به جایگاه سوم جدول تلاش کنیم. ما موفق شدیم ناپولی را شکست دهیم و رم را متوقف کنیم. این نشانه‌های خوبی از یک تیم خوب است. به عنوان سرمربی میلان باید انسان جاه طلبی باشم و اگر اینطور نباشم، به درد نشستن روی نیمکت میلان نمی‌خورم. می‌خواهم دیاوولو را به روزهای خوبش بازگردانم اما برای رسیدن به این هدف باید کمی صبور
بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*