خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » مانور سوارکاران نیروی انتظامی برای تماشاگران داربی فوتبال تهران – فریدون شیبانی

مانور سوارکاران نیروی انتظامی برای تماشاگران داربی فوتبال تهران – فریدون شیبانی

5fsdf

شهرآورد فوتبال ایران بین دو رقیب دیرین تهرانی در لیگ برتر ایران، در حالی با پیروزی دو بر یک پرسپولیس بر استقلال به پایان رسید که هفتاد و نهمین شهرآورد بر خلاف میل شورای امنیت وزارت کشور در یک روز غیر تعطیل (یکشنبه) برگزار شد.
خبرگزاری فارس از استقبال کم تماشاگران گزارش داد، هرچند که دو تیم فاصله دار با توان و موقعیت پیشینشان، هوادارانی بیش از مسابقه های قبلی خود در این فصل فوتبال روی سکوها دیدند. در حالی که بخش شمالی و جنوبی طبقه دوم (پشت دروازه های دو تیم) خالی بود، باز بیش از ۶۰۰۰۰ هوادار به ازادی رفته بودند. این هواداران این بار در پیشگیریهای نیروی انتظامی برای جلوگیری از هر حرکت تماشاگران در بیرون و داخل ورزشگاه، با مانوور پلیس سوار رو به رو شدند.
خبرگزاری فارس در حاشیه نگرای این مسابقه عنوان کرد: «سوارکاران ناجا برای حفظ آرامش و امنیت قبل از آغاز دربی ۷۹ به ورزشگاه آزادی تهران اعزام شدند. بر این اساس ماموران سوارکار نیروی انتظامی با اسب‌های خود برای برقراری امنیت بیشتر عازم ورزشگاه شدند.»

فروش دستی بلیتهای اینترنیتی!

از سوی دیگر در فصل پیش اعلام شد که برای جلوگیری از بازار سیاه، بلیتهای شهرآورد دیگر در باجه های بلیت فروشی ورزشگاه فروخته نمی شود و تنها از طریق اینترنت در دسترس هواداران خواهد بود. اما در شهرآورد یکشنبه فوتبال، بلیتهای باقی مانده اینترنتی، در گیشه های ورزشگاه به فروش رفت!
غلامرضا بهروان (رئیس کمیته مسابقات) در این مورد به خبرگزاری فارس گفت: “ما تا شب گذشته حدود ۴۰ هزار بلیت فروخته ‌ایم و ۲۵، ۲۶ هزار کارت یک‌ بار مصرف به ورزشگاه آورده‌ ایم تا تماشاگران از گیت‌های مخصوص بتوانند بلیت‌ها را خریداری کنند. این کارت‌ها تا پایان مسابقات هم اعتبار دارد و می‌ توانند آنها را شارژ کنند.”
محمدرضا کسرایی، ناظر داربی ۷۹ هم در این مورد گفت: “بلیت فروشی مشکلی ندارد و من بازارسیاهی برای فروش بلیت ندیدم. تماشاگرانی که بلیت‌های الکترونیکی تهیه کرده‌اند بدون مشکل درحال ورود به ورزشگاه هستند. تماشاگرانی هم که موفق به تهیه بلیت نشده‌اند می‌توانند از «بلیت‌های الکترونیکی نقدی» استفاده کنند.”

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*