خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

fddsdsaer4

سیامند رحمان برترین ورزشکار معلول ماه اکتبر شد
به گزارش ایسنا، پایگاه کمیته بین المللی پارالمپیک درنظر سنجی خود شش ورزشکار را برای کسب عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر معرفی کرد که از میان آنها، سیامند رحمان و ساره جوانمردی به عنوان نمایندگان ایران حضور داشتند.
در پایان نظر سنجی، سیامند رحمان، قهرمان طلایی مسابقات پاراآسیایی اینچئون، ۶۳.۹ درصد از آرای اخذ شده را به خود اختصاص داد و به عنوان ورزشکار برتر این ماه، نام گرفت.
پس از او، ساره جوانمردی، دیگر ورزشکار ایران با کسب ۳۴.۳ درصد از آرا، در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت.

احتمال محرومیت ایران از لیگ جهانی والیبال
روزنامه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا درمطلبی به نقل ازیکی از مسئولان فدراسیون جهانی والیبال گفت: فدراسیون جهانی والیبال اولین محرومیت را به خاطر دستگیری غنچه قوامی علیه ایران اعمال کرده است
این منبع اعلام کرده است که فدراسیون جهانی والیبال تصمیم گرفت برگزاری مسابقات زیر ۱۹ سال قهرمانی جهان را از تهران بگیرد و آن را به آرژانتین اعطا کند، اما این محرومیت ممکن است در آینده تشدید شود.
به گفته وی فدراسیون جهانی والیبال ممکن است مانع حضور ایران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ شود!

مایلی کهن راهی زندان اوین شد.
محمد مایلی‌کهن در پی شکایت علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس دیروز از کلانتری بازار به زندان اوین منتقل شد.
هنگام ترک کلانتری مایلی‌کهن اصرار داشت که ماموران به وی دستبند بزنند، اما آنها این کار را انجام ندادند.
نادر فریادشیران نیز وی را همراهی می‌کرد.
محمد خاکپور هنگامی که به کلانتری رسید مایلی کهن به زندان اوین انتقال داده شده بود.

محرومیت ۱۸ ماهه طهماسبی از حضور دردوومیدانی
کمیته انضباطی فدراسیون دوومیدانی احسان طهماسبی ملی پوش این رشته را با محرومیتی سنگین مواجه کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، سیدعلی فرشادسپهر رییس کمیته انضباطی فدراسیون دوومیدانی با اعلام این خبر گفت: در رسیدگی به تخلفات ورزشکار موصوف علاوه بر ترک فعل و عدم اجرای مقررات و دستورات فنی و عدم انجام وظیفه در بازی های آسیایی، به تخلف دیگر وی مبنی بر مصاحبه خلاف واقع و نشر اکاذیب علیه فدراسیون دوومیدانی، متهم گردید که نامبرده در جلسه رسیدگی موارد مصاحبه انجام شده را کاملا تایید کرد.
رییس کمیته انضباطی ادامه داد: وی در خصوص اتهام عدم اجرای دستورات و مقررات فنی فدراسیون که منجر به حذف تیم ملی دو ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران شد، اظهار داشت: تعمدی در حذف تیم ایران نداشته و به واسطه استرس وارده مرتکب اشتباه شده است.

بدهی سه میلیاردی استقلال به بازیکنان خارجی
بهرام افشارزاده دراین باره اعلام کرد:۶بازیکن خارجی در سال های گذشته از باشگاه استقلال بابت مطالباتشان شکایت کرده اند که جمع این مبلغ ۹۰۰هزار دلار است.
وی کل بدهی های استقلال را ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرده که بدهی بازیکنان خارجی در مقابل آن چیز خاصی نیست. البته خارجی ها از ابزار کمیته انضباطی فیفا استفاده می‌ کنند و در نهایت پولشان را می‌ گیرند. درست برخلاف ده ها بازیکن داخلی طلبکار استقلال که دستشان به هیچ جا بند نیست.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*