خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

54rt

پیام تسلیت بلاتر برای درگذشت غلامحسین مظلومی
به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سپ بلاتر در نامه خود نوشت: انتشار خبر درگذشت غلامحسین مظلومی معروف به “سرطلایی”، بازیکن بین المللی فوتبال ایران، مربی و سرپرست فوتبال بسیار حزن انگیز بود.
من از طرف فیفا و خانواده جهانی فوتبال، از صمیم قلب به شما، فدراسیون فوتبال ایران و علی الخصوص به خانواده غلامحسین مظلومی، دوستان و طرفداران وی تسلیت می گویم. امیدوارم تا از این طریق توانسته باشم مطالبی را عنوان کنم که باعث آرامش و تسلی خاطر شما شده و کمی از غم و اندوهتان کم کنم.

ابراهیم زاده از سرمربیگری پیکان برکنار شد.
اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان پس از برگزاری جلسات مختلف در ارزیابی عملکرد کادر فنی سرانجام به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند با منصور ابراهیم‌زاده ادامه همکاری داشته باشند و به همین خاطر با این سرمربی قطع همکاری کردند.
ابراهیم‌زاده که ابتدای فصل به جای فرهاد کاظمی عهده‌دار سرمربی‌گری تیم فوتبال پیکان شد، در ۱۵ دیدار خود ۴ برد، ۵ تساوی و ۶ باخت به دست آورد و با ۱۷ امتیاز و تفاضل گل ۵- جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی را در پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر کسب کرد.
در حالی که پیش از این زلاتکو کرانچار اصلی‌ترین گزینه برای هدایت سفیدپوشان پیکان به شمار می‌رفت اما حالا ۴ مربی ایرانی شانس اصلی بر عهده گرفتن هدایت تیم پیکان به حساب می‌آیند.

محمود مشحون برای ریاست فدراسیون بسکتبال ثبت نام کرد.
به گزارش ایسنا، دوشنبه درآخرین روز زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون بسکتبال، محمود مشحون، رییس سابق فدراسیون بسکتبال هم با حضور در محل فدراسیون به طور رسمی ثبت نام کرد و وارد عرصه رقابتی شد.
پیش ازاین گفته می شد مشحون به دلیل بازنشستگی شرایط حضور در انتخابات را ندارد.
درفرصت چند روزه ثبت نام نامزدها، ۱۳ نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند.

هفته پنجم رقابت های بسکتبال باشگاه های برتر ایران با برد مدعیان همراه بود.
بازی های این هفته عصر دوشنبه برگزار شد که طی آن، مهرام تهران با پیروزی ۹۵-۷۴ مقابل مهمانش فولاد هفت الماس قزوین به صدرنشینی خود تداوم بخشید، پتروشیمی ماهشهر، مهمانش پمینای اصفهان را ۹۲-۴۸ درهم کوبید، دانشگاه آزاد دردیدار با نفت آبادان به پیروزی ۸۲-۶۷ رسید و ثامن مشهد مقابل میزبانش شهرداری گرگان ۶۶-۶۴ پیروز شد.

رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد با آنچلوتی
روزنامه اسپانیایی مارکا درخبری دراین باره نوشت:مدیر برنامه‌های کارلو آنچلوتی این هفته نشستی با سران باشگاه رئال‌مادرید خواهد داشت تا بر سر تمدید قرارداد این مربی ایتالیایی به مذاکره بپردازند.
مارکا درادامه نوشت:قرارداد آنچلوتی به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد شد و وی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۱۷ به سفیدپوشان مادریدی متعهد خواهد شد.
همچنین در صورت توافق طرفین این خبر پیش از اتمام سال ۲۰۱۴ میلادی اعلام خواهد شد. این در حالی است که آنچلوتی نه‌تنها در بین هواداران رئال‌مادرید فردی محبوب است بلکه در داخل باشگاه نیز روی او حساب ویژه‌ای باز می‌شود.
آنچلوتی که فصل گذشته هدایت رئال‌ مارید را با قراردادی ۳ ساله بر عهده گرفت این تیم را فاتح لیگ قهرمانان اروپا و البته جام حذفی اسپانیا کرد. سفیدپوشان مادریدی تحت هدایت این مربی ۵۵ ساله در فصل جاری لالیگا هم عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند و در حال حاضر با ۳۰ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها هستند. تیم او با ۴۶ گل‌زده در حال حاضر بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و فوتبال زیبایی را هم به نمایش می‌گذارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*