خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

dasssaaaw

پیش فروش بلیط دربی پایتخت آغاز شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه ای درباره پیش فروش بلیت مسابقه شهرآورد صادر کرد.
به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد: با توجه به زمان اندک باقیمانده تا روز مسابقه شهرآورد استقلال – پرسپولیس و ظرفیت باقیمانده از صندلی‌های خالی استادیوم آزادی برای این مسابقه، به اطلاع تماشاگران عزیز می رساند، در صورت اتمام بلیت در سامانه، به هیچ وجه بلیت فروشی در استادیوم آزادی صورت نخواهد گرفت، لذا تماشاگران عزیزی که مایل به دیدن این مسابقه مهم هستند، باید از فرصت باقیمانده استفاده کرده و بلیت این مسابقه را خریداری کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس:مدیرعامل باشگاه تا دو هفته دیگر انتخاب خواهد شد.
مهدی خواجه وند درگفتگو با ایسنا با رد شایعه برکناری منتقمی سرپرست این باشگاه گفت: آقای منتقمی به عنوان سرپرست باشگاه برای این باشگاه زحمت می‌کشند و کارها را انجام می‌دهند. ان‌شاءالله ظرف یکی دو هفته آینده مدیرعامل باشگاه انتخاب خواهد شد.
وی همچنین درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی این باشگاه اظهار کرد: کمیته انضباطی فردا تشکیل جلسه خواهد داد و درباره گزارش‌های ارسالی تصمیم‌گیری می‌کند.
خواجه وند درخصوص عضویت حسین کاظم‌پور در هیئت مدیره پرسپولیس هم گفت: درباره ایشان باید مجمع نظر بدهد. آقای سیاسی گفته‌اند ایشان نماینده اسپانسر بوده‌اند و بعد از رفتن اسپانسر باید از هیات مدیره جدا شوند اما در کل مجمع که همان وزارت ورزش است باید درباره حضور کاظم‌پور در هیئت مدیره نظرش را بدهد.

ریبری:زیر نظر گواردیولا بازیکن بهتری شده ام
فرانک ریبری که سال گذشته نامش در بین سه کاندیدای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال فیفا بود با تمجید از سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ که فصل گذشته این تیم را به عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان رساند، به سایت رسمی «بوندس‌لیگا» گفت: زیر نظر پپ گواردیولا تبدیل به بازیکن بهتری شده‌ام و به همین خاطر از او تشکر می‌کنم. اکنون می‌توانم در پست‌های مختلف بازی کنم. ما در جریان مسابقه مدام جای‌مان را با یکدیگر در زمین عوض می‌کنیم که همین مسئله باعث می‌شود حریف‌مان نتواند دست ما را بخواند.
وی افزود: احساس می‌کنم که همیشه در حال ترقی و بهتر شدن هستم. بازیکنان بایرن مونیخ درک بهتری از هم پیدا کرده‌اند و این چیزی است که مربی از ما می‌خواهد. به طور قطع در این مدت پیشرفت داشته‌ایم، چون شناخت بهتری از هم پیدا کرده‌ایم. به عقیده من از این حیث هم نسبت به فصل گذشته بهتر شده‌ایم.

بیل:برای بردن توپ طلا از رونالدو الگو می گیرم
گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید پس از گلزنی در پیروزی ۵-۱ تیمش مقابل رایو وایکانو، بلافاصله راهی کشورش شد تا خود را به اردوی تیم ملی ولز حضور یابد، معتقد است که رونالدو امسال هم به توپ طلا خواهد. رسید، اما امیدوار است که خودش روزی به این جایزه برسد
بیل که در فهرست اولیه توپ طلا حضور دارد در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد برنده توپ طلا شود، گفت:اگر به بردن توپ طلا فکر نکنید، نباید فوتبال بازی کنید. واضح است که همه می خواهند برنده این جایزه شوند. بردن این جایزه نشان می دهد خوب کار می کنید.
مهمترین مسئله برای من این است که دائما در حال پیشرفت باشم. اگر به تمرینات و بازی های رونالدو نگاه کنم، این یک الگو به من می دهد؛ برای رسیدن به جایی که بتوانم توپ طلا را ببرم.

ورشکستگی کامل دروازه بان اسبق تیم ملی انگلیس
به گزارش ایسنا، دیوید جیمز دروازه بان تیم ملی فوتبال انگلیس در جام‌جهانی ۲۰۱۰ که به تازگی از همسرش جدا شده است، اعلام ورشکستگی کرد و برای ادامه زندگی تمام وسایل شخصی‌اش را به مزایده گذاشت تا بتواند امرار معاش کند.
جیمز ۴۳ ساله که در تیم‌هایی همچون لیورپول، منچسترسیتی و پورتسموث دروازه‌بانی کرده است، وسایل شخصی‌اش از جمله پیراهن‌هایی که با بازیکنان تعویض کرده، اره برقی، دستکش دروازه‌بانی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۱۰ و حتی لیوانش را نیز به مزایده گذاشته تا بتواند پول کافی برای ادامه زندگی خود را به دست بیاورد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*