خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیرخسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیرخسروجردی

544fds4df

شگفتی رقابت های وزنه برداری جهان رقم خورد.بهداد سلیمی به مقام نایب قهرمانی فوق سنگین جهان قناعت کرد.
در آخرین روز این مسابقات درآلماتی قزاقستان دیروز دردسته فوق سنگین، بهداد سلیمی با ثبت رکورد ۴۵۷ کیلوگرم در مجموع نایب قهرمان جهان شد.
به گزارش ایسنا، سلیمی درحرکت یکضرب با بلند کردن وزنه ۲۰۶ کیلوگرم مدال نقره گرفت و رقابت را به آلبگوف روسی واگذار کرد و نقره گرفت.
سلیمی دردو ضرب، وزنه ۲۵۱ کیلوگرم را مهار کرد و برنز گرفت. دراین حرکت لوپوف از روسیه به مدال طلا رسید.سلیمی درپایان این رقابت دو مدال نقره و یک برنز دریافت کرد و ۲۵ امتیاز برای تیم ایران درکسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ کسب کردو پس از یک سال غیبت نتوانست عنوان قویترین مرد جهان را از رقیب روس پس بگیرد و دوم شد.

بابک قربانی درزندان درگذشت
بابک قربانی که مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو را در کارنامه داشت تیرماه سال ۹۱ مرتکب قتل شد
وی که به همراه برادرش که از قهرمانان کشتی آزاد است برای تفریح به دریاچه‌ای در نزدیکی کوه بیستون رفته بود پس از درگیری با افراد حاضر درآن محل با اسلحه مرتکب قتل شد.گفته می‌شود این کشتی‌گیر شب گذشته درزندان مقدار زیادی قرص مصرف کرد و اقدام به خودکشی کرد. وی پس از این عمل به بیمارستان منتقل شد،‌اما پزشکان نتوانستند مانع از فوت وی شوند.

مایلی کهن آزاد شد.
محمد مایلی کهن عصر شنبه با رضایت علی دایی از زندان اوین تهران آزاد شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، پس از شکایت علی دایی از محمد مایلی کهن در نهایت دادگاه رای به حبس چهار ماهه این پیشکسوت فوتبال ایران داد و او روز سه‌شنبه بیستم آبان ماه به زندان اوین منتقل شد.
پس از انتقال سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران به زندان، دیگر پیشکسوتان فوتبال برای آزادی مایلی کهن وساطت کردند و علی دایی هم روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه با انتشار نامه‌ای نسبت به آزادی مربی سابقش رضایت داد.
البته علی دایی دلیل رضایت خود را درخواست خانواده‌اش اعلام کرد و گفت نمی‌توانم ببینم نوه‌ای از پدربزرگش دور باشد.

وزیر ورزش از پیگیری شکایت علیه دایی منصرف شد.
وزیر ورزش و جوانان عصر شنبه در دیدار با جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس به درخواست آنها برای پس گرفتن شکایت خود از علی دایی پاسخ مثبت داد.دراین نشست که با حضور علی پروین، حسین کلانی، جعفر کاشانی، حسین هدایتی و حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزارشد موضوع اخیر علی دایی و وزارت ورزش و جوانان نیز مطرح شد و حاضران خواستار ختم و رفع کدورت‌ها برای حفظ ارزش‌ها و احترام جامعه ورزش شدند.
گودرزی نیز با تایید نظر آن‌ها خاطر نشان کرد: خودم از خانوده ورزش هستم و هیچ‌وقت راضی نمی‌شوم که ذره‌ای به حریم و شخصیت اهالی ورزش و قهرمانان آن خدشه‌ای وارد شود.
گودرزی اضافه کرد: من از کسی شکایتی ندارم و دوست دارم همه بدانند ورزش متعلق به ورزشی‌های اصیل و دلسوز است و همه ما باید در جایگاه خود برای موفقیت ورزش و کسب رضایت و خوشنودی مردم تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در این راه یار و همراه یکدیگر باشیم.

سپ مایر:اگر نویر توپ طلا نگیرد یعنی رای دهندگان کور هستند
معرفی ۲۳ نامزد اولیه کسب توپ طلای سال ۲۰۱۴ بحث‌های گوناگونی در خصوص شایستگی این بازیکنان برای دریافت مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال مطرح شده که دراکثر آنها از کریستیانو رونالدو، مانوئل نویر و آرین روبن به عنوان سه بازیکنی که بیشترین شانس را برای کسب این جایزه دارند یاد می شود.
به نظر سپ مایر اما امسال تنها و تنها یک نفر شایسته کسب این جایزه است و آن بازیکن کسی نیست جز مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان.
اسطوره فوتبال آلمان که در سال ۱۹۷۴ به همراه آلمان فاتح جام جهانی و در همان سال به همراه بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، در خصوص شایستگی نویر برای کسب توپ طلای فیفا گفت: اگر نویر این بار توپ طلای فیفا را نبرد معلوم می‌شود آنهایی که با آرای خود برنده این جایزه را انتخاب کرده‌اند، کور هستند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*