خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

55fsd

رقابت های فوتبال جام حذفی ایران و صعود پرسپولیس، پدیده مشهد، نفت تهران و ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه نهایی
مرحله یک چهارم این مسابقات عصر دیروز با برگزاری چهاردیدار به پایان رسید که طی آن پرسپولیس تهران درمصاف با میزبانش گل گهر سیرجان درپایان ۱۲۰ دقیقه ۱-۱ مساوی خاتمه یافت و درضربات پنالتی سرخپوشان پایتخت بهتر عمل کردند و به برتری ۳-۲ و درمجموع ۴-۳ دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
درتبریز، تراکتورسازی تبریز دردیدار با مهمانش پدیده مشهد ۲-۱ مغلوب شد، تا با این نتیجه مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی از دور مسابقات خداحافظی کند.
نفت تهران در مصاف با مهمانش صنعت ساری ۱-۱ مساوی متوقف شد، اما درضربات پنالتی به برتری ۵-۳ و درمجموع ۶-۴ حریف خود را شکست داد و به جمع چهارتیم برتر راه یافت.
و درورزشگاه فولاد شهر اصفهان، تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران رودرروی یکدیگر قرارگرفتند که درپایان وقت های قانونی و اضافه ۲-۲ مساوی شدند، اما درضربات پنالتی ذوب آهن بهتر عمل کرد و ۳به صفر پیروز شد و درمجموع به برتری ۵-۲ رسید.
بدین ترتیب درمرحله نیمه نهایی چهاردهم آذر پرسپولیس تهران با ذوب آهن اصفهان و پدیده مشهد با نفت تهران به مصاف هم می روند.

سقوط پنج پله ای ایران درفیفا، جایگاه نخست آسیا از دست رفت.
رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان درماه نوامبر امروز از جانب فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با ۵۴۷ امتیاز و پنج پله نزول نسبت به ماه قبل در مکان ۵۶ جهان و پس از ژاپن دررده دوم قاره آسیا قرارگرفت. تیم ملی ایران ماه ها در رده نخست قاره کهن قرارداشت.دراین فهرست تیم ملی آلمان همچنان درصدر قراردارد و تیم های آرژانتین و کلمبیا دوم سوم هستند.

سیاسی:درخشان بخواهد قوچان نژاد را جذب می کنیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر کادر فنی بخواهد رضا قوچان نژاد به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه می‌کند.
حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جذب رضا قوچان نژاد اظهار کرد: در کادر فنی تیم جلساتی درباره جذب رضا قوچان نژاد برگزار شده و منتظر هستیم تا تایید نهایی را بدهند. اگر کادر فنی بخواهد، قوچان نژاد را جذب خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: البته جذب قوچان نژاد هم منوط به این است که خودش هم دوست داشته باشد برای پرسپولیس بازی کند.

صمد مرفاوی سرمربی پیکان شد
بعد از قطع همکاری منصور ابراهیم‌زاده با پیکانی‌ها که این کار به صورت توافقی انجام گرفت، صمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
مرفاوی پیش از این، سرمربیگری صبا را برعهده داشت که به دلیل مسائل مالی و مشکلاتی که در رفت‌وآمد داشت،‌ با این باشگاه قطع همکاری کرد.
ساکت الهامی دستیار مرفاوی در صبا نیز همراه وی به پیکان آمده و با این مربی مجددا به عنوان دستیار همکاری خواهد کرد.

قطر قهرمان جام خلیج فارس شد
تیم ملی فوتبال قطر با برتری برابر عربستان میزبان، فاتح جام خلیج فارس شد.
به گزارش ایسنا، دو تیم قطر و عربستان در فینال جام کشورهای عرب حوزه خلیج فارس درریاض به مصاف هم رفتند که دراین مسابقه عنابی ها با نتیجه ۲ بر یک صاحب برتری شدند و قهرمان شدند.
قطر یکی از همگروه های ایران در جام ملت‌های آسیا است.
امارات دیگر همگروه ایران در جام ملت‌های آسیا نیز در دیدار رده‌بندی عمان را شکست داد و سوم شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*