خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

dkfhgk

غلامحسین مظلومی درگذشت
مهاجم سال های دور استقلال تهران و سرطلایی این تیم چهارشنبه پس از مبارزه طولانی با بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت و درگذشت.مراسم تشییع پیکر مرحوم غلامحسین مظلومی جمعه از محل ورزشگاه شیرودی تهران برگزار خواهد شد.

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید ایران شد.
به گزارش ایسنا، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد:پس از مذاکره حبیب کاشانی با زلاتکو کرانچار، با تصویب اعضا هیئت رئیسه فدراسیون، زلاتکو کرانچار کروات هدایت تیم امید را برعهده گرفت.
پیش از این، نلو وینگادا پرتغالی هدایت تیم امید را برعهده داشت.

داوران دربی ۷۹ پایتخت مشخص شدند
سایت ورزش سه دراین باره نوشت:کمیته داوران فدراسیون فوتبال، یدالله جهانبازی را به عنوان داور وسط دیدار استقلال و پرسپولیس دردربی سنتی تهران اعلام کرد. دراین مسابقه، محمدرضا ابوالفضلی و حسن ظهیری به عنوان دوکمک جهانبازی را همراهی خواهند کرد.
پیش از این تورج حق‌وردی و موعود بنیادی‌فر به عنوان گزینه قضاوت دربی مطرح بودند.
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران یکشنبه دوم آذر درورزشگاه یکصدهزارنفری آزادی تهران برگزار می شود.

هاچسون:رونی می تواندرکوردهای ملی را بشکند
پس از برد ۳-۱ تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل اسکاتلند در دیدار دوستانه، روی هاجسون سرمربی سه شیرها معتقد است که رونی می تواند تمام رکوردهای ملی را جابجا کند.
وی دراین باره گفت:فکر می کنم که شکستن رکوردهای ملی بسیار مهم باشد. اگر از من بپرسید به شما می گویم که برای هر بازیکنی این یک عامل انگیزشی است . برای رونی هم چنین است و شکستن رکوردهای ملی به او انگیزه فراوانی داده است. رونی اگر به همین روند ادامه دهد، به زودی می تواند به بازیکن شماره یک تاریخ انگلستان بدل شود.برای این کار او باید آمادگی فعلی خود را حفظ کند. کاری که در توان او می بینم.

نماد یورو ۲۰۱۶ رونمایی شد.
نماد مسابقات یورو ۲۰۱۶ که یک پسربچه است، روز گذشته در ورزشگاه ولودوروم در مارسی رونمایی شد و قرار است تا ۳۰ نوامبر برای آن نامی انتخاب شود.
بر پایه گزارش سایت یوفا، این نماد که نیمی از آن یک پسربچه است و نیم دیگر یک ابرقهرمان، پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن دارد.
رقابتهای جام ملتهای اروپا از دهم ژوئن سال ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد.برگزارکنندگان تا پایان ماه میلادی سه نام، جولیکس، دریبلو و ویکتور را در نظر گرفته اند و نام این نماد باید طی یک نظرسنجی از میان این سه نام انتخاب شود. نام انتخاب شده در تاریخ ۱۴ دسامبر اعلام خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*