خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی
اخبار ورزشی  با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

کیانوش رستمی قهرمان رقابت های وزنه برداری جهان شد
درادامه رقابت های وزنه برداری جهان درقزاقستان دیروز دردسته ۸۵ کیلوگرم کیانوش رستمی درحرکت یک ضرب با مهار وزنه ۱۷۸ کیلوگرم به مدال نقره رسید.رستمی دردو ضرب با بلند کردن وزنه ۲۱۳ کیلوگرم گردن آویز طلا را از آن خود کرد و درمجموع هم با ۳۹۱ کیلوگرم مدال طلای این قسمت را از آن خود کرد و دراین دسته به دو مدال طلا و یک نقره رسید.دراین دسته وزنه برداران بلغارستانی و روسی دوم و سوم شدند.

پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل گواتمالا درگرند پریکس برزیل
تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت گرندپری برزیل مقابل گواتمالا به برتری رسید
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در این دیدار ۷-۲ مقابل حریفش پیروز شد و این دوره را با یک برد پرگل آغاز کرد.
تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی، علی اصغر حسن‌زاده ، ابوالقاسم عروجی، فرهاد توکلی و حسین طیبی به میدان رفت و نیمه اول را به سود خود به پایان رسانید. در نیمه دوم نیز سهم هر تیم دو گل بود تا در نهایت این بازی هفت بر دو به سود ایران به پایان برسد.
در این بازی حسین طیبی، لژیونر فوتسال ایران با زدن سه گل هت تریک کرد. گل‌های دیگر ایران را حسن‌زاده، توکلی، جاوید و شجری به ثمر رساندند.
تیم ملی فوتسال ایران امروز در دومین دیدار خود از این رقابت‌ها به مصاف کاستاریکا می‌رود.

روبن:گواردیولا دیوانه فوتبال است
بازیکن هلندی بایرن‌مونیخ می‌گوید که سرمربی اسپانیایی این تیم دیوانه فوتبال است. او گوآردیولا را مربی بزرگی دانست که باعث بهتر شدن بازی روبن در بایرن شده است.
به گزارش ایسنا، آرین روبن سخنان جالبی را درباره سرمربی اسپانیایی تیمش بر زبان آورد. او گفت: گوآردیولا یک مربی خاص است. او دیوانه و بیمار فوتبال است. گوآردیولا ساعت سه شب به یک بازیکن زنگ می‌زند تا درباره نکات تاکتیکی و فنی با او صبحت کند! در بایرن با حضور گوآردیولا پیشرفت کرده‌ام. او به من کمک کرده تا بهتر از قبل شوم. گوآردیولا تیم را با تاکتیک‌های مختلفی به میدان می‌فرستد و این باعث می‌شود تا تاکتیک و سبک بازی ما برای همه ناشناخته بماند.

فهرست اولیه زیباترین گل جهان اعلام شد.
به گزارش ایسنا، فیفا فهرست نامزد های جایزه پوشکاش را اعلام کرد و در فهرست اولیه ۱۰ گل زیبای فوتبال جهان معرفی شدند تا در مراسمی که در ژانویه ۲۰۱۵ در زوریخ برگزار خواهد شد، در کنار معرفی برترین بازیکن جهان، زیباترین گل فوتبال جهان نیز انتخاب شود.
سال گذشته گل زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئد به انگلیس به عنوان زیباترین گل سال انتخاب شد.
برنده زیباترین گل فوتبال جهان با انتخاب کاربران فیفا صورت خواهد گرفت.

مدیربرنامه های بیل:گرت به لیگ برتر باز نمی گردد.
بیل که در تابستان ۲۰۱۳ از تاتنهام به رئال پیوست، در اولین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو، نمایش های درخشانی ارائه داد و در ۴۴ دیدار رسمی برای این باشگاه، ۲۲ گل به ثمر رساند؛ از جمله در فینال کوپا دل ری و چمپیونزلیگ
اما او در این فصل نتوانسته نمایش های خوب فصل گذشته را تکرار کند و همین مسئله شایعاتی در مورد احتمال تعویض او با دی ماریا ایجاد کرده است اما ماناسی این شایعه را بی پایه و اساس توصیف کرد
او به کالچو مرکاتو گفت:این درست نیست که گرت می خواهد به لیگ برتر برگردد. در رئال همه چیز برای او خوب پیش می رود و او می خواهد همچنان پیراهن این باشگاه را به تن کند. این شایعات در در مورد تعویض با دی ماریا و رفتن به منچستریونایتد، کلا مزخرف است.
بیل تا سال ۲۰۱۹ با رئال قرارداد دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*