خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

fds43332

کی روش:آماده به دردسرانداختن رقیبانمان هستیم.

روزنامه آبولا پرتغال نوشت:کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در حالی سه شنبه وارد برزیل شد که تدابیر شدید امنیتی برای حفاظت از وی و بازیکنانش در نظر گرفته شده بود.
طبق گزارش شبکه گلوبو اسپورت برزیل، حلقه امنیتی نیروهای نظامی و نیروی پلیس محلی و بزرگراه برزیل به‌حدی دغدغه حفاظت از تیم ملی ایران را داشت که تا شعاع ۲۰۰ متری هیچ‌کسی اجازه نزدیک شدن به اعضای این تیم را نداشت.
تنها گروهی از خبرنگاران توانستند گفت‌وگوی کوتاهی با کی‌روش انجام دهند که سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران به آنها گفت: ما جواز حضور در اینجا را کسب کرده‌ایم و حالا زمان آن است که از آن لذت ببریم. ما با آمادگی به جام جهانی آمده‌ایم و در طول ۹۰ دقیقه هریک از بازی‌‌های خود،‌ تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.
کی‌روش افزود: من اطمینان دارم که تیم ملی ایران برای تمام رقبایش در جام جهانی دردسرساز خواهد شد.

علیرضا جهانبخش یکی از ده لژیونر لیگ هلند درجام جهانی

مهاجم جوان تیم ملی ایران یکی از ۱۰ لژیونر لیگ هلند است که در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور خواهد داشت.
سایت لیگ فوتبال هلند با تامجید از علیرضا جهانبخش که توانست یکی از بازیکنان نهایی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ باشد نوشت، ۲۰ بازیکن حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ از لیگ هلند هستند که از این بین نیمی از آنها در تیم ملی هلند بازی می کنند و تنها ۱۰ بازیکن لژیونر در لیگ هلند توانستند در ترکیب نهایی تیم‌هایشان برای جام جهانی قرار بگیرند.

سایت تیم فوتبال ونکوور وایتکپس به مهرداد بیت آشور برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، مهرداد بیت‌آشور مدافع ایرانی ونکوور وایتکپس کانادا یکی از بازیکنان دعوت شده کارلوس کی روش به تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ است.
سایت باشگاه ونکوور وایت‌کپس که بدون مدافع ایرانی خود بازی های خود را ادامه می دهد با اعلام حضور این بازیکن در جام جهانی به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.
ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ باید برابر نیجریه دیدار کند.

راجرده سا:بعید می دانم کی روش سرمربی تیم آفریقای جنوبی شود.

به گزارش ایسنا، پس از برکناری ایگه‌ساند سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی، رسانه های این کشور از کارلوس کی روش و استفان کشی به عنوان گزینه‌های نخست جانشینی او نام بردند.
راجر ده سا دستیار سابق کی‌روش با رد خبر حضور این مربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی آفریقای جنوبی گفت: این صحبت ها فقط یک شایعه بوده است. فکر می‌کنم مربیگری کی‌روش در تیم ملی آفریقای جنوبی چیزی است که مردم دوست دارند اتفاق بیفتد، اما باید بگویم که به این موضوع فکر نکرده‌ام. سه هفته است که با کارلوس صحبتی نداشته‌ام و آخرین باری که با او تماس گرفتم، در این باره حرفی نزدیم و بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد.
ده‌سا در ادامه گفت اگر کی‌روش سرمربی آفریقای جنوبی شود و به او پیشنهاد مربیگری دهد این کار را قبول خواهد کرد.
ده‌سا پیش از این در تیم ملی آفریقای جنوبی و تیم ملی پرتغال با کی‌روش همکاری داشته است.

پزشک شوماخر:هواداران شوماخر دیگر خبر خوبی درباره وی نخواهند شنید.

میشائیل شوماخر که ۲۹ دسامبر گذشته در حالی که در فرانسه مشغول اسکی کردن بود با صخره ای برخورد کرد و به کما رفت هنوز هیچ علامت امیدوار کننده ای نشان نداده است.
با وجود اینکه پزشکان تلاش های زیادی برای خارج کردن او از کما انجام داده اند اما بیش از دو ماه است که هیچ پیشرفتی و تغییر محسوسی در وضعیت جسمانی او به وجود نیامده است.
گری هارت اشتاین پزشک پیشین شوماخر در گفتگو با روزنامه انگلیسی تلگراف گفت: تقریبا مطمئنم که هواداران شوماخر دیگر هرگز خبر خوشی در مورد او نخواهند شنید. مدتهاست هیچ خبری از وضعیت شوماخر نیست و خانواده او هم هیچ کنفرانس خبری برگزار نکرده اند. وضعیت نگران کننده شده اما باید آن را قبول کنیم.
کورینا همسر شوماخر به همراه گینا ماری ۱۶ ساله و میک ۱۴ ساله همچنان کنار پدرشان هستند به امید اینکه میشائیل علائم حیاتی نشان دهد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*