خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز دوشنبه

ضمیمه ورزشی روز دوشنبه

hfg52fgh6552h

تیم ملی والیبال ایران برای دومین مغلوب ایتالیا شد.

درادامه رقابت های لیگ جهانی والیبال یکشنبه شب تیم ملی ایران دردومین دیدار خود به مصاف میزبانش ایتالیا رفت و درپایان سه به صفر مغلوب حریف شد.
والیبالیست های ملی پوش ایران درنخستین دیدار نیز با همین نتیجه مقابل ایتالیا مغلوب شدند.
تیم ملی ایران درهفته بعد این مسابقات روزهای ۱۶و ۱۷ خرداد در دودیدار به مصاف میزبان خود برزیل می رود.

کی روش اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی را اعلام کرد

فهرست بازیکنان نهایی کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ اعلام شد.
به گزارش ایسنا، سرمربی پرتغالی تیم ملی با خط کشیدن روی نام ۴ بازیکن حاضر در اردوهای آماده‌سازی در آفریقای جنوبی و اتریش ۲۴ بازیکن زیر را برای حضور در جام جهانی بیستم به برزیل خواهد برد.
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در حالی اعلام کرد که فردا بعدازظهر و پس از دریافت آخرین وضعیت پزشکی هاشم بیگ‌زاده، بازیکن بیست‌وسوم از بین بیگ‌زاده و خانزاده اعلام خواهد شد اما در عین حال و در صورت انتخاب هاشم بیگ‌زاده نیز محمدرضا خانزاده به برزیل سفر می‌کند.
فهرست تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی بر اساس اعلام پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

دروازبانان:
رحمان احمدی، علیرضا حقیقی، دانیل داوری
مدافعان:
مهرداد بیت‌آشور، هاشم بیگ‌زاده، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، احمد آل‌نعمه، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، خسرو حیدری، محمدرضا خانزاده
هافبک‌ها:
آندارنیک تیموریان، جواد نکونام، قاسم حدادی‌فر، رضا حقیقی‌، بختیار رحمانی، احسان حاج‌صفی
مهاجمان:
اشکان دژآگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان‌نژاد، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد
بازیکنان باید با به همراه داشتن لوازم شخصی خود از جمله کفش‌های مربوط به بازی در شرایط بارانی و عادی راس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۲ خرداد در محل هتل آزادی خود را به کادر فنی معرفی کنند.
فهرست ۲۳ نفر نهایی روز سوم ژوئن (۱۳ خرداد) بر اساس درخواست فیفا اعلام خواهد شد.
سردار آزمون، سوشا مکانی، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی خط‌ خورده‌های تیم ملی هستند که در اردوی اتریش همراه تیم ملی بودند. علیرضا بیرانوند و رضا نوروزی هم در فهرست سی نفری تیم ملی بودند که به برزیل ۲۰۱۴ نخواهند رفت.

فدراسیون وزنه‌برداری ایران با مثبت شدن تست دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان، ۱۰۰ هزار دلار جریمه شد.

ایسنا دراین باره نوشت:با توجه به اینکه تست دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان ایران (مهدی فروتن، رامین ولی‌پور، مصطفی خلیلی و مهرشاد محمودی) از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مثبت اعلام شده است، فدراسیون وزنه‌برداری ایران ۱۰۰ هزار دلار جریمه شده که باید این مبلغ را به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پرداخت کند.
بر اساس قوانین مبارزه با دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری اگر کشوری ۴ نمونه دوپینگ مثبت داشته باشد، ۱۰۰هزار دلار جریمه خواهد شد بنابراین ایران با ۴نمونه تست دوپینگ مثبت ۱۰۰هزار دلار جریمه می شود و در صورتی که فدراسیون ایران جریمه خود را پرداخت کند، هیچ خطر دیگری از جمله تعلیق ایران را تهدید نخواهد کرد.
رضازاده با تکذیب شایعه تعلیق فدراسیون وزنه برداری گفت: بحث تعلیق به هیچ عنوان مطرح نیست اما به دلیل اشتباه یک مربی و چهار وزنه برداری که از روی ناآگاهی مبادرت به استفاده از داروهای نیروزا کرده اند فدراسیون وزنه برداری باید طبق مقررات فدراسیون جهانی مبلغی را به عنوان جریمه بپردازد که ما مشغول رایزنی برای نحوه پرداخت این جریمه هستیم.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران شد.

به گزارش ایسنا، مدیران باشگاه نفت تهران پس از بررسی گزینه های مربیگری این تیم، سرانجام علیرضا منصوریان، سرمربی پیشین تیم ملی امید را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند.
باشگاه نفت سه گزینه نهایی داشت که در نهایت امشب با علیرضا منصوریان به توافق رسید.
منصوریان برای یک فصل هدایت تیم فوتبال نفت تهران را برعهده گرفت.
یحیی گل محمدی سرمربی فصل پیش نفت تهران بود.

رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی تبریز شد.

به گزارش ایسنا، جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی شنبه رسول خطیبی را رسما به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد.
خطیبی درتراکتورسازی جانشین تونی اولیویرا پرتغالی می شود که موفق شد فصل قبل این تیم را به مقام قهرمانی جام حذفی برساند.

رشوه پنج میلیون دلاری بن همام برای گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲

روزنامه‌ “ساندی تایمز” از رشوه پنج میلیون دلاری بن‌همام برای گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.
به گزارش ایسنا، قطر، میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ با مشکلات زیادی از جمله شرایط آب و هوایی و وضعیت نامطلوب کارگران مواجه بوده است. روزنامه‌ “ساندی تایمز” انگلیس نوشت: محمد بن‌همام، عضو سابق کمیته‌ اجرایی فیفا برای گرفتن میزبانی جام جهانی پنج میلیون دلار رشوه پرداخته است. روزنامه‌ “ساندی تایمز” همچنین از انتشار اسناد مربوط به رشوه محمد بن‌همام خبر داد.
قطر در دسامبر ۲۰۱۰ با کنار زدن انگلیس به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد و از آن زمان رسانه‌های این کشور انتقادات زیادی به انتخاب این کشور برای میزبانی جام جهانی وارد کردند. در گزارش این روزنامه‌ آمده است: بن‌همام هیچ واکنشی به اتهام پرداخت پنج میلیون رشوه نشان نداده است.

پسر پله به ۳۳ زندان محکوم شد.

ادینیو پسر پله به دلیل پول‌شویی به ۳۳ سال زندان محکوم شد.
براین اساس، دادگاهی در برزیل ادینیو پسر پله فوتبالیست بزرگ برزیلی را به دلیل پول‌شویی و قاچاق مواد مخدر به ۳۳ سال زندان محکوم کرد.
ادینیو در گفتگو با رسانه‌های برزیلی این محرومیت را رد کرد و اعلام کرد محکومیت او اشتباه بوده است.
این دادگاه همچنین اعلام کرد تمام سرمایه‌های ادینیو از جمله ۱۰۰ ماشین او توقیف خواهد شد.
ادینیو یکی از هفت فرزند پله است که مدت کوتاهی را در تیم سانتوس سپری کرده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*