خانه » سر تیتر خبرها » نوری‌زاد به خامنه‌ای: لااقل از یزید بیاموز

نوری‌زاد به خامنه‌ای: لااقل از یزید بیاموز

Nourizad
محمد نوری‌زاد در نامه‌ای به علی خامنه‌ای نوشت که ماموران امنیتی دائما مزاحم خانواده‌ی او می‌شوند.
وی در نامه‌ی سی و یکم خود به خامنه‌ای نوشت: لااقل از یزید بیاموز که حرمت خانواده‌ی معترضان را نگه می‌داشت.
محمد نوری زاد با اشاره به مزاحمتهای رخ داده برای خانواده اش نوشت: «خانواده ی کوچک من، تنها در این شش ماه اخیر، با بازی های پلید و ناجوانمردانه ی اینچنینی مواجه بوده است. همین اکنون ما با زنگ ها و پیام های سخیف و مستهجنِ پی در پی مواجهیم. از شما می خواهم دستور دهید هر چه زودتر این فضاحت حکومتی را از سرِ خانواده ی من بر بچینند.»
وی نوشت: «مأموران شما مرا بخاطر نقد ها و اعتراضات مدنی ام، طبق قانون ببرند و زندانی ام کنند و به دارم بیاویزند، اما حریم خانواده ام را محترم بدارند. این خواسته ی فراوانی نیست.
اینگونه که بر منبرها گفته اند، ظاهرا یزید با خاندان امام حسین محترمانه رفتار کرد. لااقل از یزید بیاموزیم نحوه‌ی برخورد با خانواده ی معترضان را
این مستندساز و منتقد حکومت همچنین از خامنه‌ای خواسته است که «در وجهی تمثیلی، برای درک رنج‌های جوراجور مردم، خود را به جای آنان بگذارد» و تصور کند «به دختر خود تجاوز کرده و با همان تجاوزِ پدر، آبستن شده و همسرش از او شکایت کرده و اکنون وی در بیمارستان بستری و تحت مداوا است.»
محمد نوری‌زاد در این بازسازی تمثیلی، ضمن نام بردن از همسر خامنه‌ای، منصوره خجسته، دختران او، هدی و بشری و نیز پسران وی، به آسیب‌شناسی فاحشه‌فروشی می‌پردازد و می‌نویسد: «وقتی آستانه فاحشگی در جمهوری اسلامی به سیزده سال و دوازده سال می‌رسد و مافیای این‌کاره، انواع دختران و زنان را در امنیت کامل به دیگر کشورها صادر می‌کنند، سفارش فاحشه به سید علی و خانواده‌اش نباید اعجاب‌انگیز باشد.»

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*