خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

IMG22033134
آشورزاده مقتدرانه قهرمان تکواندو آسیا شد.
درنخستین روز بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا درتاشکند ازبکستان یکشنبه در وزن ۵۸ کیلوگرم فرزان آشورزاده تکواندوکار تیم ملی ایران که با شکست تمامی حریفان خود راهی فینال شده بود در مسابقه نهایی حریف ویتنامی را ۱۹-۲ از پیش رو برداشت و باشایستگی مدال طلا را بر گردن آویخت .
تساوی بدون گل حاصل بازی دوستانه تیم ملی ایران و مونته نگرو

تیم ملی فوتبال ایران که اردوی تدارکاتی خود را در اتریش برپا کرده یکشنبه در دومین بازی دوستانه به مصاف مونته نگرو رفت که این مسابقه در پایان نوددقیقه گلی دربرنداشت.
ملی پوشان فوتبال ایران نهم خرداد درسومین و آخرین مسابقه تدارکاتی خود با آنگولا روبرو خواهند شد.

تمجید بلیچرریپورت از بازی ایران مقابل مونته نگرو

پایگاه اینترنتی بلیچرریپورت با تمجید از پیشرفت تیم ملی ایران برابر مونته‌نگرو نوشت ایران برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۴ باید ضعف گلزنی خود را رفع کند.
به گزارش ایسنا، این پایگاه درگزارش خود نوشت:ایران در بازی برابر مونته‌نگرو نشان داد در خط دفاع و میانی قدرت زیادی دارد. آندرانیک تیموریان و جواد نکونام به عنوان دو بازیکن اصلی در خط هافبک تیم ملی ایران توانستند قدرت زیادی به تیم ملی ایران ببخشند. در کنار این دو بازیکن، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی حضور دارند که قدرت هجومی تیم ملی ایران را افزایش داده است.
تنها نکته منفی در بازی‌های دوستانه اخیر ایران ضعف گلزنی در این تیم بوده است. درست است که رضا قوچان‌نژاد در ۱۲ بازی ملی موفق شده ۹ بار گلزنی کند اما به نظر نمی‌رسد این بازیکن گزینه مناسبی برای ایران باشد. به نظر می‌رسد سردار آزمون یا کریم انصاری‌فرد بتوانند گزینه‌های بهتری در ترکیب ایران در جام جهانی باشند.
ایران در دو بازی باقی مانده قبل از جام جهانی باید برابر آنگولا و ترینیداد و توباگو دیدار کند. کی‌روش برای پیشرفت تیم ملی ایران باید راه‌های زیادی را مورد بررسی قرار دهد و ضعف‌های پیش‌روی ایران را برطرف کند تا این تیم خروج زود‌هنگامی از جام جهانی نداشته باشد.

کی روش درگفتگو با ایسنا:پیشرفت بازیکنان چشمگیر بوده است، به پایان راه درتیم ملی رسیده ام.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در مصاحبه با ایسنا اظهارداشت:
دقیقا ۱۶ روز تا شروع جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل فاصله داریم و این مساله به این معنی است که تنها ۲۰ روز تا نخستین مسابقه‌مان در جام جهانی برابر نیجریه فرصت داریم. تک تک بازی‌های جام جهانی برای ما حکم فینال را دارد. در این مدت بسیار سخت کار ‌کرده‌ایم و بررسی من این است که بسیار مشغول بوده‌ایم تا جایی که بتوانیم به بیشترین پیشرفت برسیم. قصدمان این بوده تا در بهترین شرایط قرار گیریم.مهم‌ترین مساله این است که تا شروع جام جهانی کاملا بر روی کارمان تمرکز داشته باشیم. باید مثبت باشیم و خودمان را برای بازی با نیجریه کاملا آماده کنیم. باید این آمادگی را داشته باشیم تا بتوانیم از نیجریه امتیاز بگیریم تا این امتیاز به ما کمک کند تا به آرزویی که در سر داریم برسیم و این آرزو، صعود ما به دور دوم جام جهانی است.
کی روش همچنین درپاسخ به سئوالی درباره تمدید قرارداد با تیم ملی گفت:من اکنون نمی‌خواهم راجع به مسائلی که باب میل من بوده و چیزهایی که خواسته‌ام صحبت کنم، چرا که در ۱۰ ماه گذشته این صحبت‌ها انجام شده. در مجموع به این نتیجه‌ رسیده‌ام که من جزو برنامه‌های آقای کفاشیان و فدراسیون فوتبال نیستم و برای شخص خود من این به منزله اتمام کار با تیم ملی ایران است. اما راجع به حقیقتی که شما پرسیده‌اید، باید بگویم اکنون زمان مطرح کردن حقیقت نیست. در حال حاضر تمام تمرکز من باید روی مسئولیتی باشد که بر عهده دارم. پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به طور قطع حقایقی که در طول فرایند مذاکرات وجود داشت را خواهم گفت.

فرانچسکو توتی:بافوتبال بزرگ شده ام و با فوتبال خواهم مرد

اسطوره باشگاه آاس رم ایتالیا گفت:نمی‌خواهد شهرت و اعتبارش را با بیش از حد ادامه دادن دوران بازیگری‌ خود به خطر بیندازد هرچند فکر کردن به روزی که بخواهد کفش‌هایش را آویزان کند هم او رامی‌ترساند.
توتی ۳۷ ساله که فصل گذشته بیستمین فصل حضورش در تیم فوتبال رم بود و در آن توانست هشت گل به ثمر برساند، با اعتراف به این موضوع که هنوز به بازنشستگی فکر نمی‌کند به نشریه جی اوگفت: من با فوتبال بازی کردن بزرگ شده‌ام و فکر می‌کنم که در حال فوتبال بازی کردن یا انجام کاری مرتبط با فوتبال،‌ مثلاً حرف زدن درباره آن، جان خواهم داد.
وی ادامه داد:فوتبال تمام زندگی من است اما می‌خواهم خودم اولین کسی باشم که کفش‌هایم را آویزان می‌کنم و قطعاً آنقدر در میادین نمی‌مانم که از خودم یک دلقک بسازم. هنوز به بازنشستگی و اینکه آخرین بازی‌ام چگونه خواهد بود فکر نکرده‌ام اما مطمئنم که بازی مهیجی را در حضور هواداران رم انجام خواهم داد.
کاپیتان جالوروسی در پایان خاطرنشان کرد: فکر کردن به آخرین بازی‌ام برای رم وحشتناک است. آن روز پایان تحقق رویای تمام دوران کودکی خواهد بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*