خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

pirahane-teame-meli

رقابت های تکواندو پومسه آسیا با قهرمانی ایران خاتمه یافت.
درسومین دوره این مسابقات که درتاشکند ازبکستان برگزارشد، یکشنبه پومسه کاران ایران با پنج طلا، سه نقره و سه برنز و با کسب ۶۵ امتیاز برای نخستین بار در مجموع مردان و زنان بر سکوی نخست قاره کهن ایستادند.
کره جنوبی با پنج طلا و دو نقره و با کسب ۵۲ امتیاز نایب قهرمان شد و ازبکستان نیز با کسب دو مدال طلا و هفت برنز و با ۴۰ امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

لباس تیم ملی ایران سوژه گاردین شد.

روزنامه‌ “گاردین” لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران را یکی از سوژه‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل معرفی کرد.
به گزارش ایسنا، روزنامه‌ ” گاردین” انگلیس در گزارشی ۲۵ سوژه احتمالی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را مورد بررسی قرار داد که یکی از این اتفاقات مربوط به لباس‌های تیم ملی ایران است.
گاردین درباره لباس‌های تیم ملی ایران نوشت: لباس‌های آب رفته تیم ملی فوتبال ایران یکی از سوژه‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای رسانه‌ها خواهد بود. پس از این که چندین بازیکنان ایرانی به آب رفتن این لباس‌ها اعتراض داشتند، رسانه‌های ورزشی جهان به طعنه اعلام کردند که لیونل مسی باید ناراحت باشد از این که نمی‌تواند لباس را با ایرانی‌ها تعویض کند.
به نظر می‌رسد دوربین رسانه‌های ورزشی جهان در بازی ایران و نیجریه بیش از پیش روی لباس‌های تیم ملی ایران زوم خواهد کرد.

جدایی علیرضا جهانبخش از نایمخن

سایت “اخبار فوتبال” هلند از جدایی علیرضا جهانبخش از نایمخن خبر داد.
به گزارش (ایسنا)، علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی جوان نایمخن در این فصل توانست بازی‌های خوبی از خود نشان دهد‌ اما نتوانست مانع از سقوط تیمش به دسته پایین‌تر فوتبال هلند شود.
سایت “اخبار فوتبال” هلند در تحلیل نایمخن نوشت: این تیم پس از سقوط به دسته دو با تغییر و تحول زیادی مواجه خواهد شد که رفتن آنتون یانسن، سرمربی تیم و علیرضا جهانبخش مهاجم این تیم از جمله این تغییر و تحولات است.
این سایت اعلام کرد جهانبخش از چند تیم هلندی پیشنهاد دارد اما تصمیم دارد بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تیم آینده خود را انتخاب کند.

سرجیو آگوئرو:ایران فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی ارائه می کند.

مهاجم تیم ملی آرژانتین با تمجید از تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران تیمی است که فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی به نمایش می‌گذارد و نباید از آنها غافل شویم. بوسنی نیز مانند ایران تیم خوبی است که می‌تواند برای ما دردسر ایجاد کند. نیجریه هم قهرمان آفریقا است و آن‌ها نیز شانس زیادی برای صعود دارند.
آگوئرو افزود: به هیچ وجه قبول ندارم که گروه‌مان در جام جهانی آسان است. در جام جهانی هیچ بازی آسانی وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت و دشوار است.
مهاجم منچستر سیتی درباره شانس قهرمانی آرژانتین در جام جهانی گفت: به قهرمانی در جام جهانی فکر می‌کنیم چرا که بهترین بازیکن جهان یعنی لیونل مسی را در ترکیب خود داریم. تیم ما در خط حمله تیم قدرتمندی است و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که در جام جهانی گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. ما توانایی شکست هر تیمی را در جام جهانی داریم.

رقابت های فرمول یک موناکو با قهرمانی نیکو روزبرگ خاتمه یافت.

مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک گرند پری موناکو، ششمین مرحله از رقابت های قهرمانی جهان عصریکشنبه در پیست مونت‌کارلو موناکوی فرانسه برگزار شد که طی آن نیکو روزبرگ، راننده آلمانی تیم مرسدس بنز که در خط یک این مسابقه را شروع کرده بود با ثبت زمان یک ساعت و ۴۹ دقیقه و ۲۷ ثانیه زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و به مقام نخست رسید.
پس از روزبرگ، لویس همیلتون هم تیمی بریتانیایی وی ۹.۲ ثانیه اختلاف دوم شد ودنیل ریکیاردو استرالیایی از تیم ردبول درمکان سوم قرارگرفت.
همچنین دراین مسابقه سباستین فتل آلمانی از تیم ردبول، قهرمان چهار دوره مسابقات فرمول یک (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳) پس از زدن هشت دور به دلیل نقص فنی موتور اتومبیلش از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*