خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

varzeshi-43hu

سرمربی تیم ملی والیبال ایران دوازده بازیکن را برای بازی با ایتالیا انتخاب کرد.

تیم ملی والیبال ایران که درهفته دوم رقابت های لیگ جهانی روزهای جمعه و یکشنبه دوبازی با ایتالیا دراین کشور برگزارخواهد کرد دوازده بازیکن خود را برای این دومسابقه حساس شناخت.
براین اساس، اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی نیم ایران برای این دو بازی، سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، میلاد عبادی‌پور، علیرضا مباشری، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و عبدالرضا علیزاده را برگزید. با تصمیم کادر فنی، آرمین تشکری برای این دو بازی استراحت می‌کند.

تیم ملی ایران امروز درآخرین روز اردوی تدارکاتی اتریش به مصاف آنگولا می رود.

ملی پوشان فوتبال ایران پنجشنبه آخرین تمرین خود را یک ساعت و ۳۰ دقیقه درباشگاه اشتگلزباخ انجام دادند.
در تمرین پنجشنبه که بنا به تشخیص کادر پزشکی تیم ملی سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، مهرداد پولادی و آندرانیک تیموریان حضور نداشتند، سایر بازیکنان تمرین های خود را پیگیری کردند.
تیم ملی ایران دراین اردوی هفده روزه دوبازی دوستانه با تیم های بلاروس و مونته نگرو برگزار کرد که حاضل آن دوتساوی بدون گل بود.

سایت مکزیکی:ایران تیم قدرتمند آسیاست.

سایت اینترنتی سوپیناس مکزیک، درباره تیم ملی فوتبال ایران درآستانه جام جهانی برزیل نوشت:ایران تیم قدرتمندی است، تا حدی که چندین بار قهرمان جام ملت های آسیا شده و اکنون به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می آید تا که به حریف سختی در گروه ˈافˈ تبدیل شود!
این سایت درادامه گزارش خود نوشت:به نظر می آید که آرژانتین، مسیر نسبتا راحتی را برای صدرنشینی در گروه خود خواهد داشت اما نه بوسنی و هرزگوین که برای نخستین بار است در مسابقات جام جهانی فوتبال شرکت می کند و نه ایران می گذارند که ˈمسیˈ و هم تیمی های او راحت و آسوده به اهداف خود برسند.
این پایگاه اینترنتی نوشت: ˈولیعهدان پارسˈ در حال حاضر از سوی «کارلوس کی روش» سرمربی قبلی تیم ملی پرتغال اداره می شوند. او توانسته است که تیم هایش را به سطوح بالایی رهبری کند.
این صفحه اینترنتی ادامه داده است: کی روش اکنون آزمون سختی را با ایران پیش رو دارد و ایرانی ها انتظار دارند که وی بتواند به بهترین نحوه ممکن این آزمون را پشت سر بگذارد.

دانیل داوری به کراس هاپرز سوئیس پیوست.

دانیل داوری دروازه‌بان ملی‌پوش ایران و فصل گذشته باشگاه اینتراخت برانشوایگ آلمان، پنجشنبه شب با عقد قراردادی دوساله به تیم فوتبال گراس‌هاپرز سوئیس نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر این کشور پیوست.
تیم اینتراخت برانشوایگ که فصل گذشته داوری درون دروازه این تیم قرار داشت، در پایان رقابت‌ها به لیگ دسته دوم آلمان سقوط کرد.
دنیل داوری از تیم‌های چون بروسیا دورتموند و چند تیم دیگر بوندس‌لیگایی و لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داشت که در نهایت با این باشگاه سوئیسی برای دو سال به توافق رسید.

پل اسکولز:انگلیس باید درجام جهانی به سبک لیورپول بازی کند.

هافبک سابق سه‌شیر ها دراین باره گفت: اگر تیم ملی فوتبال انگلیس خود را با سیستم تهاجمی لیورپول وفق دهد جانی تازه می‌گیرد. شاگردان روی هاجسون قطعاً باید خود را با این شیوه بازی سازگار کنند، به خصوص اینکه چهار یا پنج بازیکن لیورپول در ترکیب ثابت انگلیس مقابل ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ حضور خواهند داشت.
پل اسکولز درادامه افزود:هواداران انگلیس و خود من به عنوان یک هوادار سه بازی خوب را از تیم‌مان انتظار داریم نه سه تساوی بدون گل! دوست دارم روی هاجسون را آنقدر شجاع ببینم که تیمش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل همانند لیورپول فصل اخیر یا منچستریونایتد سال‌های گذشته بازی کند.
هافبک پیشین شیاطین سرخ تصریح کرد: این روزها خبرهایی از تیم ملی می‌شنویم که خیلی مثبت هستند ولی به هر حال خیلی دوست دارم که تیم روی هاجسون به سبک تهاجمی لیورپول در برزیل بازی کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*