خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی با امیر خسروجردی

علیرضا سلیمانی

علیرضا سلیمانی

علیرضا سلیمانی تنها ایرانی دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد جهان صبح دیروزدر سن ۵۸ سالگی براثر سکته قلبی درگذشت.
سلیمانی در مسابقات جهانی ۱۹۸۹ مارتینی سوئیس موفق شد بروس بومگارتنر قهرمان نامدار آمریکایی را شکست دهد و تنها مدال طلای تاریخ کشتی ایران در سنگین وزن جهان را تصاحب کند. بومگارتنر دارنده ۱۳ مدال جهان و المپیک (۹ مدال جهانی و ۴ مدال المپیک) بود که پیروزی سلیمانی در فینال مسابقات جهانی ۱۹۸۹ در آن زمان، سلیمانی را به شخصیتی بسیار پرآوازه تبدیل کرد.

با رای هواداران فولام، دژاگه بهترین بازیکن این تیم شد.
به گزارش ایسنا، اشکان دژاگه این فصل با مصدومیت دسته پنجه نرم کرد، اما در بازی‌های که برای تیمش به میدان رفت، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست گل‌های زیبایی را به ثمر برساند. با این وجود او نتوانست مانع سقوط فولام به دسته یک انگلیس شود.
در رای‌گیری توسط باشگاه فولام از هواداران این تیم انجام گرفته، اشکان دژاگه با آرایی بالاتر از استیو سیدول به عنوان بهترین بازیکن فولام در این فصل انتخاب شد.

مجتبی تقوی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان شد.
به گزارش ایسنا، تیم نفت مسجد سلیمان که تازه به لیگ برتر صعود کرده، سرانجام سرمربی خود را انتخاب کرد.مجتبی تقوی سرمربی فصل قبل ذوب آهن اصفهان پس از توافق با مسئولان این تیم رسما هدایت نفت مسجدسلیمان را درلیگ چهاردهم برعهده گرفت.
این در حالی است که پیش از این توافق‌هایی بین باشگاه نفت مسجد سلیمان و پرویز مظلومی به دست آمده بود.
قرار است بهروز مکوندی، سرمربی فصل پیش نفت مسجد سلیمان و اکبر محمدی، سرمربی سابق تیم جوانان ایران مجتبی تقوی تقوی را کمک کنند.

فرانک ریبری:جام جهانی برزیل آخرین جام جهانی است.
هافبک تیم ملی فرانسه اعلام کرد جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آخرین حضور او در این رقابت‌هاست و به همین خاطر انگیزه زیادی برای موفقیت همراه خروس‌ها دارد.
وی در گفت‌وگو با رادیو آرتی ل گفت: من در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ همراه فرانسه حضور داشتم و جام جهانی ۲۰۱۴ آخرین حضور من در این رقابت‌هاست. باید همه متحد باشیم تا بتوانیم در برزیل نتیجه خوبی کسب کنیم.
البته فرانک ریبری اعلام کرد قصد دارد در جام ملت‌های اروپای سال ۲۰۱۶ نیز فرانسه را همراهی و سپس از فوتبال ملی خداحافظی کند.
ریبری در سال ۲۰۱۳ یکی از نامزدهای کسب توپ طلای فوتبال جهان بود که به آن نرسید.

انریکه:می خواهیم بارسلونای جدیدی را آغاز کنیم
لوئیس انریکه در مراسم معارفه به عنوان سرمربی جدید بارسلونا پیام خوشبینانه ای به هواداران داد و آن اینکه تصمیم دارد بارسلونای جدید و هیجان انگیزی را به میدان بفرستد.
بر پایه گزارش سایت باشگاه بارسلونا، انریکه روشن کرد که چه نوع فوتبالی را مد نظر دارد: تیم من تهاجمی خواهد بود، جذاب و موثر بازی خواهد کرد. این نوع از فوتبال را میلیون ها نفر در سراسر جهان دوست دارند. این بدین معنی است که باید به خوبی دفاع بکنیم. من طرح هایم را با بازیکنان در میان می‌گذارم و آنها این طرح ها را با سبک خودشان در زمین پیاده می‌کنند. فکر نمی‌کنم چندان نیاز به پیشرفت داشته باشیم و بخواهیم سنت شکنی کنیم. ما با هم در این خصوص همبستگی داریم اگرچه نیاز به کار سخت داریم.
انریکه افزود: بهترین موضوع این است که از جلسات تمرینی‌مان لذت ببریم و نیز از شغل دوست داشتنی مان. باید از هر روزی که در آن کار می‌کنیم چیزی عایدمان شود. من منتظر اشتیاق بازیکنانم هستم و آنها باید هر روز آن را به من نشان بدهند.

حمله لفظی اتوئو به مورینیو:حرف های عروسک خیمه شب بازی درست نیست
ساموئل اتوئو کمتر از دو هفته پس از احمق خطاب کردن مورینیو به خاطر اظهارات جنجالی‌اش در ماه فوریه، دوباره از او انتقاد کرد، البته این باربه شیوه‌ای نه چندان مؤدبانه‌تر از دفعه قبل.
اتوئو به تازگی دوباره آقای خاص را هدف قرار داد و این بار از تعبیری دیگری برای انتقام‌گیری از او استفاده کرد. او در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آفریقا درباره وضعیت رابطه‌ خود با مورینیو گفت: برخلاف آنچه که یک عروسک خیمه شب بازی می‌گوید، من از نظر جسمانی هنوز کاملاً آماده‌ام. در سن ۳۳ سالگی احساس بسیار خوبی دارم و توانسته‌ام ثابت کنم که هنوز از بسیاری از بازیکنان جوان بهتر بازی می‌کنم.
اتوئو افزود: مایلم بگویم که قصد ندارم دوران بازیگری‌ام را در آمریکا یا خاورمیانه ادامه دهم، بلکه می‌خواهم در سطح اول فوتبال اروپا بمانم. مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و اینتر تصریح کرد: به شما نخواهم گفت که به کدام تیم می‌روم اما مطمئناً انتخابم یک تیم تراز اول خواهد بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*