خانه » سر تیتر خبرها » بی‌خبری از وضعیت ستاره داوری، بازداشت سراج میردامادی

بی‌خبری از وضعیت ستاره داوری، بازداشت سراج میردامادی

mirdamadi_seraj
سراج‌الدین میردامادی، از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب در ایران، بازداشت شد.
فاطمه موسوی، همسر سراج‌الدین میردامادی، در صفحه فیس‌بوک خود خبر داده است که همسرش روز شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه برای ادای پاره‌ای توضیحات به دادسرای اوین احضار شده بود که با مراجعه به این دادسرا بازداشت شد.
به‌گفته فاطمه موسوی خبر بازداشت سراج‌الدین میردامادی از طریق وکیل وی، گیتی پورفاضل به وی اطلاع داده شده است.
سراج‌ا‌لدین میردامادی، از همکاران روزنامه‌های توقیف شده جهان اسلام، توس و حیات نو بود و با رادیو زمانه نیز همکاری کرده است.
وی متهم به «اقدام علیه امنیت ملی» شد و سپس سپاه پاسداران به اتهامات وی «اجتماع و تبانی» را اضافه کرد. میردامادی در این مدت با قرار کفالت آزاد بود.
در رویدادی دیگر نیز خانواده ستاره داوری می‌گویند به زندان اوین مراجعه کرده، اما پاسخی در خصوص وضعیت وی دریافت نکرده‌اند.
ستاره داوری، فعال سابق دانشجویی دانشگاه قزوین، که روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت بازداشت شده بود، در زندان اوین به سر می‌برد.
این فعال سابق دانشجویی در تماسی که روز جمعه ۱۹ اردیبهشت با خانواده خود داشت، محل بازداشت خود را زندان اوین اعلام کرد، اما خبری در خصوص نهادی که او را دستگیر کرده است در دست نیست.
در همین حال یکی از منابع نزدیک به خانواده این فعال سابق دانشجویی گفته است در جریان بازداشت ستاره داوری، خانه پدری او تفتیش شده و کیس کامپیوتر، لپ‌تاپ، تلفن همراه و سایر وسیله‌های شخصی او ضبط شده است.
طبق اعلام این منبع، خانواده ستاره داوری چند بار طی روزهای اخیر به زندان و دادسرای اوین مراجعه کرده‌اند، اما پاسخی در خصوص وضعیت وی دریافت نکرده‌اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*