خانه » اخبار خارجی » یک اتفاق دیگر در یک هواپیمای مسافربری مالزی

یک اتفاق دیگر در یک هواپیمای مسافربری مالزی

یک هواپیمای مسافربری مالزی با ۱۶۶ سرنشین اوایل دوشنبه مجبور به فرود اضطراری در کوآلالامپور شد.

564kjh5
به گزارش خبرگزاری فرانسه ازکوآلالامپور، این فرود اضطراری ضربه دیگری به وجهه ایمنی هوایی در مالزی پس از ناپدید شدن پرواز MH ۳۷۰ وارد کرد.
شرکت هواپیمایی مالزی اعلام کرد : پرواز MH ۱۹۲ به مقصد شهر بنگلور در هند پس از اطلاع از ترکیده شدن یک لاستیک آن هنگام برخاستن از فرودگاه برگردانده شد.
این شرکت در بیانیه‌ای نوشت: از آنجا که حفظ ایمنی بالاترین اولویت شرکت هواپیمایی مالزی است، لازم شد تا این هواپیما به کوآلالامپور بازگردانده شود.

به گفته شرکت هواپیمایی مالزی، این هواپیما راس ساعت یک و ۵۶ دقیقه بامداد حدود چهار ساعت پس از پرواز به سلامت درفرودگاه به زمین نشست و تمام ۱۵۹ مسافر و هفت خدمه‌اش از هواپیما پیاده شدند.


در ادامه‌ی این بیانیه آمده است: مشاهده بقایای لاستیک ترکیده روی باند فرودگاه منجر به تصمیم گیری برای بازگرداندن هواپیمای بویینگ ۸۰۰-۷۳۷ شد.
در همین راستا هشام الدین حسین وزیر حمل ونقل مالزی که برعملیات مالزی در واکنش به پرواز MH ۳۷۰ نظارت دارد دریک پیام توییتر گفت: «به لطف خدا ، آنها همگی به سلامت به زمین نشستند.»
این شرکت هنوز درحال پشت سرگذاشتن شوک ازدست دادن پرواز MH ۳۷۰ است که در تاریخ هشتم مارس درمسیر کوآلالامپور به پکن ناپدید شد وگمان می رود که سقوط کرده باشد.
تحقیقات وسیع برای یافتن این هواپیما تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*