خانه » سر تیتر خبرها » نوبخت : پس از اجرای هدفمندی؛ حدود هفت هزار میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان می‌دهیم

نوبخت : پس از اجرای هدفمندی؛ حدود هفت هزار میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان می‌دهیم

1490792_945
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: بخش بهداشت و درمان با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد .
به گزارش خبرگزاری مهر محمد رضا نوبخت، معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت گفت: بهبود خدمات بخش بهداشت و درمان و کاهش هزینه های درمانی یکی از آثار مثبت اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها است .
وی افزایش عرضه با عنایت به اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان از منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به تولید را از آثار دیگر اجرای مرحله دوم ذکر کرد.

نوبخت افزود : هنگامی که سرمایه گذاری در بخش تولید فعال شود، فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.
وی بیان کرد : با این فرصت های شغلی ایجاد شده تعداد زیادی از ظرفیت های نیروی انسانی که اکنون بیکار هستند، مشغول به کار خواهند شد .
نوبخت اجرا ی مرحله دوم را اثر گذار در اقتصاد دانست و افزود : به دلیل آنکه این مرحله منجر به افزایش عرضه در برابر تقاضا خواهد شد بدین ترتیب مهار تورم را محقق خواهد کرد .
معاون نظارت راهبردی ریاست جمهوری بیان کرد :اجرا قانون هدفمندی یارانه ها در کاهش آلوذدگی ها و حفاظت از محیط زیست اثر گذار است.
معاون رییس جمهوری در پایان هم گفت: تدوین سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور مهم ترین و بزرگترین کار پیش روی دولت در سال ۹۳ است.
در همین راستا همچنین دولت روحانی اعلام کرد که میلیون‌ها نفر از گرفتن یارانه‌ها انصراف داده‌اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*