خانه » سر تیتر خبرها » موسوی، کروبی و خاتمی را بکش تا بصیرتت زیاد شود‎

موسوی، کروبی و خاتمی را بکش تا بصیرتت زیاد شود‎

یک بازی رایانه ای با نام «بازگشت مختار» چند روزی است در شبکه های اجتماعی و وب سایتهای ایرانی خبر ساز شده است.
سازندگان این بازی آن را اینگونه معرفی کرده اند:«در بازی ضد استکباری « بازگشت مختار » که با سبک بازی های اول شخص ساخته شده است، شما با نمادهای فتنه و استکبار مبارزه می کنید.» منظور از نمادهای فتنه و استکبار میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی است.
در این بازی کاربر برای پیش روی در مراحل مختلف باید در دالانهایی حرکت کند و هر بار به موانعی با تصاویری از موسوی، کروبی، خاتمی، زهرا رهنورد و مهدی هاشمی شلیک کند تا به تعبیر طراحان بازی بصیرتش زیاد شود.
هر کاربر در طول مسیر اگر در مقابله با این موانع موفق عمل نکند بصیرتش کم می شود و اگر پیش از پایان بازی بصیرت کاربر تمام شد باید بازی را از نو شروع کند.
سازنده بازی «بازگشت مختار» وبلاگی با عنوان «نفوذی» است، عنوان این بازی برگرفته از نام «مختار بن ابی‌عبید ثقفی» است که پنج سال بعد از واقعه عاشورا در کوفه به خونخواهی کشته شدگان آن حادثه قیام کرد و بسیاری از عاملان کشتن امام سوم شیعیان و یارانش را کشت و ۱۸ ماه نیز حکومت کرد.
با این حال آنچه سبب خبرساز شدن این بازی شده علاوه بر استفاده از تصاویر رهبران جنبش سبز معرفی آن توسط مؤسسه فرهنگی دیجیتال « هنر ناب اسلامی » است.
موسسه هنر ناب اسلامی در اسفند سال ۱۳۸۸ با شماره ۲۵۴۴۵ در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است و همچنین در همان سال مجوز نشر دیجیتال را نیز از مرکز توسعه فن آوری و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*