خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » فیفا: تراکتورسازی و العین پیکاری مهیج داشتند – فریدون شیبانی

فیفا: تراکتورسازی و العین پیکاری مهیج داشتند – فریدون شیبانی

فولاد اهواز تنها برنده ایرانی در شب بی شکست ایران در لیگ قهرمانان آسیا.

25jhhg

پایگاه خبری فدراسیون بین المللی فوتبال مسابقه تراکتورسازی با الجیش امارات در تبریز را که در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا دو بر دو مساوی شد، پیکاری هیجان انگیز توصیف کرد. این مسابقه در نیمه نخست با ضربه سر سعید دقیقی یک بر صفر به سود تیم تبریزی پایان یافت ولی در یک شش دقیقه توفانی در آغاز نیمه دوم العین با دو گل آساموآ ژیان غنایی و محمد عبدالرحمان کفه ترازو را به سود خود کرد. در دقیقه ۶۱ حرکت تماشایی و انفرادی فرشاد احمدزاده میزبان را در برابر پیشتاز گروه به تساوی رساند.

در شب تساوی دو تیم ایرانی در برابر دو تیم اماراتی، سپاهان هم در دبی با تیم الاهلی بدون گل مساوی کرد. سپاهان در مسابقه رفت در اصفهان دو بر یک شکست خورده بود و سایت خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا تساوی در دبی را برای هر دو تیم ناامید کننده اما به همان اندازه قابل اعتنا برای راه یافتن به مرحله حذفی ۱۶ تیمی لیگ قهرمانان آسیا توصیف کرد.

بر پایه این گزارش بهترین بخت گل در این مسابقه توسط مهدی شریفی از تیم سپاهان خلق کرد، اما ضربه مهاجم تیم مهمان به روی دیرک افقی دروازه خورد و به زمین بازگشت تا شکست در خانه تیم سپاهان جبران نشود.

این مسابقه در گروه چهارم انجام شد و دو هفته دیگر تیم اصفهانی میزبان تیم السد قطر، قهرمان جام قهرمانان در سال ۲۰۱۱ است.

برتری فولاد بر بنیادکار ازبکستان

در شب نخست دور چهارم رقابتهای گروهی برترین جام باشگاهی آسیا فولاد تنها تیم پیروز ایرانی در سه مسابقه و تنها تیم بی شکست ایرانی در مجموع چهار مسابقه لیگ قهرمانان بود.

ای اف سی در گزارش این مسابقه نوشت که ضربه سر ایوب والی در فاصله ۱۳ دقیقه به پایان بازی، ثابت کننده تقاوت دو تیم فولاد و بنیادکار، قهرمان ازبکستان در اهواز بود. فولاد در خانه حریف هم در وقت تلف شده برتری یک بر صفر را از دست داد. تنها تیم بی شکست ایرانی (با هشت امتیاز از دو برد و دو تساوی) دارای موقعیتی خوب برای رسیدن به مرحله حذفی از صدر گروه دوم است. این تیم در لیگ برتر ایران هم در فاصله دو بازی تا پایان فصل با سه امتیاز اختلاف، پیشتاز رقابتها و مدعی نخست قهرمانی است.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*