خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز سه شنبه

ضمیمه ورزشی روز سه شنبه

25888774400326

رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با دیدارنمایندگان ایران با تیم های ازبکستانی و اماراتی وارد هفته چهارم می شود. درآغاز دور برگشت مرحله مقدماتی این مسابقات امروز درگروه دو فولاد خوزستان که با پنج امتیاز موقعیت مناسبی درجدول رده بندی دارد دراهواز میزبان بنیادکار ازبکستان است.

فولادی ها که دربازی رفت به بنیادکار به تساوی رسیدند درصورت برد دراین مسابقه تا حدود زیادی صعود خود را به مرحله بعد قطعی خواهند کرد.

درگروه سه، تراکتورسازی تبریزدردیداری سرنوشت ساز پذیرای العین امارات است.

شاگردان تونی اولیویرا که دربازی رفت مغلوب حریف اماراتی خود شدند برای زنده نگه داشتن امید صعود به مرحله بعد باید از سد این تیم بگذرند.

و درگروه چهار سپاهان اصفهان دردبی امارات رودرروی الاهلی این کشور قرارخواهد گرفت.

زرد پوشان اصفهانی که دربازی رفت مغلوب الاهلی شدند برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنند.

درهمین چارچوب فردا شب استقلال تهران بحران زده درابوظبی امارات به مصاف الجزیره صدرنشین گروه یک می رود.

دردسر تازه برای سرخپوشان پایتخت، شرکت انتقال دهنده نیلسون به پرسپولیس به فیفا شکایت کرد.

خبرگزاری فارس دراین باره نوشت:شرکت سی دی اس ساکرکه نیلسون دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس را به این تیم ترانسفر کرده باید ۱۰ درصد از قرارداد این بازیکن را در ۶ ماه گذشته از طریق باشگاه پرسپولیس دریافت می‌کرد اما موفق به دریافت این مبلغ نشد.

روز گذشته این شرکت در نامه‌ای فوری به فیفا که رونوشت آن به فدراسیون فوتبال ایران هم ارسال شده است، خواستار ممانعت از بازی کردن نیلسون در پرسپولیس شد.

این نامه توسط یک مسئول مستقیم از این شرکت به فیفا رفته و مسئولان این شرکت با جدیت پیگیر این موضوع هستند.

این اتفاق در آستانه دو بازی حساس پرسپولیس در لیگ برتر برای قرمزها دردسرساز شده است.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار آغاز می شود.

دردور رفت این بازی ها امشب منچستر یونایتد انگلیس درورزشگاه اولدترافورد منچستر دردیداری حساس میزبان بایرن مونیخ آلمان است.

شیاطین سرخ که دراین فصل لیگ برتر انگلیس نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده اند برای اعاده حیثیت درپی کسب برد دراین دیدار هستند.درآنسوی میدان، بایرنی ها که این هفته قهرمان زودهنگام بوندسلیگا شدند برای برد گام به این میدان خواهند گذاشت.

دردیگر دیداردوتیم اسپانیایی بارسلونا و آتلتیکومادرید درورزشگاه نیوکمپ بارسلون به مصاف هم می روند.

دومسابقه دیگر این مرحله فردا شب برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با وزیر ورزش اعلام کرد که کشتی سال سختی را در پیش دارد.

رئیس فدراسیون کشتی دردیدار با وزیر ورزش گفت:کشتی سال سختی را پیش رو دارد.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی دردیدار با وزیر ورزش اظهار کرد: کشتی به عنوان ورزش ملی کشور در سال ۹۳ کار سختی را پیش رو دارد و برگزاری همزمان رقابت های جهانی و بازیهای آسیایی کار ما را دشوار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات مالی بخشی از مسائل پیش روی کشتی است و امیدوارم به ورزش کشتی یک نگاه ملی و ویژه از سوی تمامی ارکان مرتبط صورت گیرد تا کشتی به جایگاه واقعی خود که مد نظر مردم است، برسد.

تیم ملی جودو ایران دررقابت های جایزه بزرگ ترکیه به یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی دست یافت.

دراین مسابقات دروزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم جواد محجوب جودوکار تیم ایران که درگزوه بازنده ها حضور داشت برای کسب مدال برنز ابتدا الکساندر مشکالیدزه از گرجستان را با ضربه فنی شکست داد و سپس گورام توشیاشویلی دیگر جودوکارگرجستانی را با امتیاز شکست داد و به نشان برنز دست پیدا کرد. دراین وزن بولیشنکو از اکراین مدال طلا کسب کرد.

دراین مسابقات قاسمی نژاد دیگر جودوکار ایرانی پنجم شد.

نفرات راه یافته به مرحله نهایی اردوی تیم ملی تکواندو ایران مشخص شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا جمعه ۱۵ فروردین‌ درخانه تکواندو برگزار خواهد شد.بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ۲۰۱۴، پنجم تا هشتم خرداد امسال درتاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

امیر خسرو جردی

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*