خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز سه شنبه / امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز سه شنبه / امیر خسروجردی

VARZESHI415

رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با رویایی نمایندگان ایران با تیم های عربستانی و قطری پیگیری می شود.
هفته پنجم این رقابت ها امروز با برگزاری دیدارهای گروه های مختلف آغاز می شود که طی آن درگروه سه تراکتورسازی تبریز درجده عربستان به مصاف میزبانش الاتحاد عربستان می رود.
تراکتوری ها که دراین گروه با پنج امتیاز دررده سوم قراردارد برای صعود به دور بعد باید از سد نماینده عربستان بگذرد.

دردیدار بازی گروه سه دوتیم العین امارات و لخویا قطر رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
درگروه چهار، سپاهان اصفهان که با ۴ امتیاز درقعر جدول قراردارد درورزشگاه فولادشهر پذیرای السد قطر است.سپاهان تنها درصورت برد مقابل مهمان خود دراین دیدار امید به صعود به مرحله بعد خواهد داشت.
درادامه این بازی ها چهارشنبه شب دوتیم فولاد خوزستان و استقلال تهران درگروه های دو و یک به مصاف تیم های الجیش قطر و الشباب عربستان خواهند رفت.

با وجود غیبت بازیکنان برگزاری اردوی آمادگی آفریقای جنوب قوت گرفت.
به گزارش ایسنا، در شرایطی که وزارت ورزش از باشگاه‌ها خواسته بود بر اساس مصوبه ستاد جام‌جهانی ملی‌پوشان‌شان را در اردوی آفریقای جنوبی در اختیار تیم ملی قرار دهند، استقلال و سپاهان حاضر به این کار نشدند تا ابهام‌های زیادی درباره تشکیل اردوی آفریقای جنوبی به وجود بیاید.
حتی کارلوس کی‌روش برای اینکه تصمیمی یکسان در قبال باشگاه‌ها گرفته باشد، به بازیکنان فولاد و تراکتورسازی اجازه داد به اردوی تیم‌های باشگاهی‌شان برگردند تا بر ابهام‌ها در برگزاری اردوی آفریقای جنوبی بیشتر شود.
دراین حال قرار است اگر برگزاری این اردو قطعی شود، بازیکنان استقلال بعد از بازی چهارشنبه از ریاض به آفریقا بروند و بازیکنان ملی پوش سپاهان نیز فردا شب بعد از دیدار برابر السد قطر راهی ژوهانسبورگ شوند.

استقلال با بازیکنان ملی پوش راهی عربستان شد.
کاروان تیم استقلال که دیروزآخرین تمرین خود را در زمین شماره دو آزادی برگزار کرد ساعت ۱۸ از فرودگاه مهرآباد راهی عربستان شد.
دیدار استقلال با الشباب ساعت ۲۲ روز چهارشنبه برگزار می شود.
در این سفر ۴ ملی پوش استقلال با کاروان آبی پوشان به این سفر رفتند.
این درحالی بود که دوشنبه ملی پوشان خود را در هتل آزادی به کی‌روش معرفی کردند.
تیم ملی قرار است سه شنبه راهی آفریقای جنوبی شود.

توقف پیکان مقابل سیاه جامگان، حریف فجرسپاسی درمشهد مشخص می شود.
دیدار رفت مرحله پلی آف رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های ایران عصر دیروزبین تیم های پیکان تهران و سیاه جامگان مشهد درتهران برگزارشد که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
با این نتیجه سرنوشت تیم پیروز به دیدار برگشت درمشهد کشیده شد و تیم پیروز این دیدار با فجرسپاسی شیراز روبرو خواهد شد و درپایان تیم برنده دررقابت های فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت.

مک منمن:ایران می تواند درجام جهانی شگفتی ساز شود.
ستاره سابق فوتبال انگلیس، کارلوس کی‌روش را مربی بسیار بزرگی می‌داند و می‌گوید ایران می‌تواند شگفتی‌ساز جام جهانی برزیل باشد.
استیو مک‌منمن در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا در مالزی با بیان این مطلب اظهارداشت:صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی بسیار سخت است و انگلیس هم با شرایط مشابهی روبه‌روست و صعود این تیم به مرحله بعدی بسیار دشوار خواهد بود.
هافبک سابق تیم لیورپول درباره تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی در گروه شش این مسابقات اظهار کرد: مطمئنا آرژانتین به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد و رقابت اصلی بین تیم‌ها برای تعیین تیم دوم صعود کننده به دور بعدی خواهد بود.
بازیکن سابق تیم‌های رئال مادرید و منچستر سیتی افزود: البته باید توجه داشت که همیشه در جام جهانی تیم‌های شگفتی ساز وجود داشته‌اند و ممکن است امسال این شگفتی از سوی ایران باشد.
استیو مک‌منمن در ادامه درباره سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: من کارلوس را می‌شناسم و معتقدم که او مربی بسیار بزرگی است. او در تیم‌های بزرگی همچون منچستر یونایتد و رئال مادرید مربیگری کرده است و تجربیات بسیار زیاد و ارزشمندی دارد که می‌تواند به میزان زیادی به درد ایران بخورد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*