خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز دوشنبه / امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز دوشنبه / امیر خسروجردی

VARZESHI-4-21

وزارت ورزش لیست قراردادهای استقلال را منتشر کرد، آبی ها گرانتر از قرمزپوشان شدند.
وزارت ورزش و جوانان دربیانیه ای دراین باره اعلام کرد:شفاف سازی هزینه‌های ورزش حرفه‌ای را یک خواست عمومی از سوی مردم و رسانه‌ها است.
پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه درادامه تاکید کرد:وزارت ورزش و جوانان در موضوع شفاف‌سازی قرار دادهای ورزش حرفه‌ای بویژه فوتبال جدی است و این مهم را با هدف حفظ سرمایه‌های مردم و کشور با همراهی دولت ، مردم و رسانه‌ها با قاطعیت دنبال خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، این فهرست در شرایطی منتشر شده که نامی از بازیکنان خارجی استقلال در این لیست نیست.


دژاگه:افتخار می کنم برای ایران بازی می کنم، فولام با ماگات درلیگ برتر می ماند.
اشکان دژاگه در مصاحبه با گاردین در خصوص فولام و تیم ملی ایران صحبت کرده است. اشکان گفت: بعضی وقت‌ها دوستانم، مردم و هم تیمی‌هایم از من می‌پرسند ایران چه جور جایی است. من می‌توانم بگویم ایران کشوری خوب است با مردمانی خوب. درباره چیزهای دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم. من به آنجا می روم تا با تیم ملی بازی کنم و خانواده ام را ببینم. این چیزی است که می دانم.
دژآگه افزود: افتخار می‌کنم برای ایران بازی می‌کنم اما بسیاری از مردم به خاطر چیزهایی که در اخبار می‌شنوند، ذهنیت منفی در مورد ایران دارند. به خاطر همین است که بعضی ها از ایران می‌ترسند. فقط می توانم بگویم مردم ایران خیلی خوب هستند.
دژآگه ادامه داد: ما به جام جهانی می رویم و فقط بازی می کنیم. چنانچه بتوانیم به دور بعد صعود کنیم برای نخستین بار خواهد بود که این اتفاق برای ایران رخ می دهد. آرژانتین به عنوان صدرنشین از گروه ما صعود خواهد کرد اما ما مقابل نیجریه و بوسنی و هرزگوین شانس داریم. چراکه نه، ما تیم با استعدادی داریم.
تیم فولام در رقابتهای لیگ برتر در تلاش است تا به دسته پایین تر سقوط نکند.
“فلیکس ماگات” سومین مربی تیم فولام در فصل جاری است و “اشکان دژآگه” تاکید دارد این تیم قادر خواهد بود با سرمربی آلمانی خود در لیگ برتر بماند.
وی در گفتگو با گاردین اظهار داشت: فولام باید در لیگ برتر بماند و فلیکس ماگات گزینه صحیح برای انجام آن است. از او در آلمان به عنوان یک نام بزرگ یاد می‌کنند، کسی که با ولفسبورگ و بایرن مونیخ جام برده است. او این توانایی را دارد که به دیگران آرامش دهد و آنها را بر روی کاری که می‌خواهند انجام دهند، متمرکز کند.

با رای هیئت مدیره ملوان، نصرت ایراندوست به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
نشست هیئت مدیره باشگاه ملوان درحالی یکشنبه برگزار شد که در این نشست در مورد موضوعات مهمی از جمله ادامه همکاری سیروس محجوب، مالک فعلی، با باشگاه ملوان و سرمربی فصل آینده این تیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
بر این اساس اعضای هییئت مدیره، نصرت ایراندوست را به عنوان سرمربی فصل آینده ملوان انتخاب کردند.
همچنین محمد قدیربحری و نادر عزت‌اللهی به عنوان مربی و محمد حبیبی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها نصرت ایراندوست را همراهی می‌کنند.

لیورپول با برتری مقابل نوریچ درآستانه فتح جام قهرمانی لیگ برتر قرارگرفت.
درادامه هفته سی و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس عصردیروز لیورپول، میزبانش نوریچ را ۳-۲ مغلوب کرد و با این برد شیرین خارج از خانه ۸۰ امتیازی شد و با توجه به باخت دیروزچلسی مقابل ساندرلند اختلافش با این تیم درصدرجدول به پنج امتیاز افزایش یافت و درفاصله سه هفته تا پایان بازی های این فصل دریکقدمی کسب عنوان قهرمانی قرارگرفت.
رحیم استرلینگ دوبار و لوییز سوارس گل های قرمزهای آنفیلد را دراین دیدار به ثمررساندند.

انتقاد تند و بی سابقه مورینیو از داوری درلیگ برتر پس از شکست چلسی مقابل ساندرلند دراستمفوردبریج
سرمربی پرتغالی چلسی پس از شکست برابر ساندرلند سخنان تند و تمسخرآمیزی را علیه داور بازی و کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس بر زبان آورد.
رکورد شکست‌ناپذیری چلسی با ژوزه مورینیو در استمفوردبریج در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکسته شد و شاگردان آقای خاص در هفته سی و پنجم این رقابت ها با نتیجه دو بر یک برابر ساندرلند تن به شکست دادند تا کار این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل بسیار سخت شود.
ژوره مورینیو سرمربی جنجالی چلسی در ادامه سخنان خود به انتقاد شدید از داور این دیدار و کمیته داوران لیگ برتر انگلیس پرداخت و سخنان بسیار تمسخرآمیزی را بر زبان آورد؛ سخنانی که بدون شک باعث محرومیت او خواهد شد. مورینیو افزود: نکته سوم اینکه می‌خواهم به مایک دین داور این دیدار تبریک بگویم. او عملکرد باورنکردنی داشت و در این دیدار بسیار خوب بود. وقتی یک داور عملکردی بسیار خوب دارد باید به ستایش از او پرداخت. او تنها برای یک هدف به این دیدار آمده بود و آن این که قضاوت خوب و بدون شبهه‌ای داشته باشد و خو‌شبختانه به این هدف خود رسید. و در نهایت نکته چهارم این که می‌خواهم به مایکل رایلی رییس کمیته داوران تبریک بگویم. داوران او در این فصل عملکرد خوبی داشته‌اند به ویژه در هفته‌های پایانی و به ویژه برای تیم‌های که شانس زیادی برای قهرمانی دارند. نباید عملکرد خود او و داورانش را نادیده گرفت.

همیلتون با قهرمانی دررقابت های اتومبیلرانی فرمول یک گرند پریکس چین، با سه پیروزی پیاپی هت تریک کرد.
رقابت های اتومبیلرانی فرمول یک گرند پریکس چین چهارمین مرحله از رقابت های قهرمانی جهان دیروزدرپیست شانگهای این کشور برگزار شد که درپایان لوئیز همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس با ثبت زمان یک ساعت و ۳۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۸۱۰ هزارم ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان گذشت و فاتح این مسابقه شد.
لوئیز همیلتون که در دو گرندپری اخیر در بحرین و مالزی هم زودتر از حریفانش از خط پایان گذشته بود، این بار با یک ثانیه اختلاف نسبت به نفر دوم که هم‌تیمی آلمانی‌ وی، نیکو رزبرگ بود از خط پایان عبور کرد و ۲۵ امتیاز دیگر به حساب خود واریز کرد. به این ترتیب یک پیروزی قاطعانه و تحسین‌برانگیز دیگر در کارنامه این فصل تیم مرسدس ثبت شد. در این مسابقه همچنین فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی تیم فراری با تنها ۶ صدم ثانیه اختلاف نسبت به رزبرگ سوم شد.
این سومین گرند پری متوالی است که ۲ راننده تیم مرسدس مسابقه را به عنوان نفرات اول و دوم به پایان می‌رساندند. ضمن اینکه این چهارمین مسابقه متوالی بود که یکی از ۲ راننده تیم مرسدس آن را فتح می‌کرد. در جدول رده‌بندی برترین رانندگان این فصل نیکو رزبرگ با ۷۹ امتیاز صدرنشین است، لوئیز همیلتون با ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و فرناندو آلونسو، با ۴۱ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*