خانه » سر تیتر خبرها » دانشکده مداحی دانشجو می‌پذیرد
دانشکده مداحی دانشجو می‌پذیرد

دانشکده مداحی دانشجو می‌پذیرد

دانشکده «علوم و فنون مداحی» از مهر ماه سال ۱۳۹۳ دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش خبرگزاری «تسنیم» ین دانشکده ابتدا در تهران آغاز به کار می‌کند و سپس قرار است که فعالیتش را در سطح کشور گسترش دهد.
حسن آهی، نایب‌رییس خانه مداحان اهل بیت گفته است که دانشکده علوم و فنون مداحی در مهر ماه سال جاری با پذیرش ۵۰ دانشجو کارش را آغاز می‌کند.
در سال ۱۳۹۱ دانشکده علوم و فنون مداحی به ثبت رسید و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین خانه مداحان و وزارت علوم منعقد شد، این دانشکده می‌بایست در مهر ماه سال جاری کارش را آغاز کند.
دانشجویان مداحی، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته می‌شوند. شرط پذیرش دانشجویان، آشنایی با مداحی و در دست داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی یا معادل آن است.
خانه مداحان تفاهم‌نامه‌ای هم با صدا و سیمای جمهوری اسلامی امضاء کرده که به موجب آن مداحی‌های دانشجویان این دانشکده از شبکه‌های رادیو و تلویزیون ایران پخش شود.
در سال‌های گذشته مداحان همسو با نگاه احمدی‌نژاد و حمایت‌های علی خامنه‌ای؛ قدرت‌های بالایی پیدا کرده و اختیارات و تسهیلات ویژه‌ای هم گرفته‌اند.
اخیرا یکی از مداحان به نام محمود کریمی در یک بزرگراه تهران به یک زوج جوان پنج تیر شلیک کرد و هرگز بازداشت نشد. کریمی چند روز پیش در حضور خامنه‌ای مداحی کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*