خانه » سر تیتر خبرها » حملات به مولوی عبدالحمید همچنان ادامه دارد

حملات به مولوی عبدالحمید همچنان ادامه دارد

1377290615021
به‌دنبال آزادی چهار مرزبان ایران توسط گروه جیش العدل که با رایزنی و همکاری امام جمعه اهل سنت زاهدان انجام شد، حملات نسبت مولوی عبدالحمید به‌شدت افزایش یافته است.
در این خصوص جواد کریمی قدوسی٬ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید درباره رابطه مولوی عبد‌الحمید با گروه «جیش‌العدل» و نحوه آزادی چهار مرزبان «ابهاماتی» وجود دارد که تا کنون رفع نشده است.
کریمی قدوسی گفته که توضیح وزارت‌خانه‌های اطلاعات و امور خارجه در این‌باره به اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس قانع کننده نبوده است.
وی گفته نقش «واسطه‌ها» در آزاد مرزبانان باعث تشدید اقدامات «تروریستی» می‌شود و «دولت باید در ماجرای گروگان‌گیری مرزبانان مقتدرانه وارد عمل می‌شد.»

چهار تن از پنج مرزبان ایران که سال گذشته از سوی «جیش‌العدل» به گروگان گرفته شده بودند٬ چندی پیش با وساطت مولوی عبد‌الحمید٬ امام جمعه اهل سنت زاهدان آزاد شدند.
گروهی از مقام‌های جمهوری اسلامی نقش عبد‌الحمید و گروهی از روحانیون اهل سنت در این ماجرا را انکار کرده و برخی از آن‌ها نیز به طور تلویحی این افراد را به داشتن رابطه با «جیش‌العدل» متهم کرده‌اند.
کریمی قدوسی در این رابطه گفته «ابهامات در ماجرای آزادسازی مرزبان‌ها زیاد است و از ارتباطات پنهانی که بین این افراد با این گروهک تروریستی وجود دارد هنوز خبری در دست نداریم.»
وی همچنین اضافه کرده «اعضای کمیسیون امنیت ملی به دلیل اینکه در این زمینه‌ها حساسیت بالایی دارند اقدام به تشکیل کمیته‌ای ویژه کرده‌اند.»

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*