خانه » سر تیتر خبرها » جوانفکر: احمدی‌نژاد دو سال آخر بی‌اختیار بود
جوانفکر: احمدی‌نژاد دو سال آخر بی‌اختیار بود

جوانفکر: احمدی‌نژاد دو سال آخر بی‌اختیار بود

علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد می‌گوید رییس دولت دهم تنها شش سال از دوران هشت ساله خود دارای «اختیار» بود و دو سال آخر عملا بی‌اختیار بود.
جوانفکر در گفتگو با «جام‌جم آنلاین» توضیحی در مورد اینکه چه کسی در دو سال آخر اختیار داشته و یا چرا احمدی‌نژاد بی اختیار بوده نداده است.
جوانفکر در بخش دیگری از سخنان خود هم گفته که حسن روحانی در دوره دولت اصلا نه جایگاه سیاسی داشت و نه وزن سیاسی.»
وی افزوده روحانی به اکبر هاشمی «منسوب بود، اما خود ایشان اصلا وزنی نداشت و در فعل و انفعالات سیاسی کشور به هیچ وجه نامی از ایشان مطرح نبود.»
مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد در ادامه هم گفت: «اگر شرایط کشور در سال ۹۶ شبیه وضعیت امروز باشد، به گونه‌ای که مردم عمیقا منتقد آن هستند زیرا عزت ملی بشدت مخدوش شده، روند نیل به موفقیت‌های بزرگ و دستاوردهای پیاپی متوقف شده و تورم و گرانی و بیکاری نیز روند فزاینده‌ای به خود گرفته است، انتظار طبیعی آن خواهد بود که دست‌های نیرومند نجات از آستین شخصیت آزمون پس داده‌ای مانند احمدی‌نژاد بیرون بیاید.»
وی افزود: «حضور مجدد احمدی‌نژاد در عرصه مدیریت اجرایی کشور، نیازمند آن است که برخی افراد و جریان‌های سیاسی با اذعان به اشتباهات گذشته خود نسبت به ایشان در رفتار‌ها و رویکرد‌هایشان تجدیدنظر کنند.
گروهی از تحلیل‌گران سیاسی محافظه‌کار معتقدند احمدی‌نژاد و حامیانش خود را برای حضور مجدد در قدرت آماده می‌کنند.
برخی محافظه‌کاران نسبت به احتمال بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه قدرت و سیاست نیز واکنشی منفی نشان داده و گفته‌اند نظام دیگر به وی اجازه چنین بازگشتی نخواهد داد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*