خانه » سر تیتر خبرها » اعتراف جدید بابک زنجانی: من تنها نبودم
اعتراف جدید بابک زنجانی: من تنها نبودم

اعتراف جدید بابک زنجانی: من تنها نبودم

امیرعباس سلطانی از نمایندگان مجلس در گفتگو با سایت «تدبیر» با اشاره به پرونده بابک زنجانی گفت: زنجانی پیش از عید اعتراف‌هایی مبنی بر اینکه با یک تیم کار می‌کند و اینکه او تنها ویترین این ماجرا است، داشته است.
نماینده بروجن در مجلس افزود: ما پیش از این اعتراف‌ها نیز بر این باور بودیم که بابک زنجانی به تنهایی نمی‌توانسته تمامی تخلف‌ها و کلاهبرداری‌ها را انجام دهد بلکه با حمایت و پشتیبانی عده‌ای یا گروهی توانسته به اهداف خود برسد.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم از زمان پایان بررسی پرونده بدهی بابک زنجانی خبر داد و گفت: به طور قطع نیمه اول امسال بحث تخلف‌های بابک زنجانی و تیمی که پشت او بوده و او را همراهی می‌کرده بسته خواهد شد.
او همچنین درباره جزییات اعتراف‌های بابک زنجانی و اینکه چه افراد یا فردی او را همراهی می‌کردند بیان کرد: «کلیات این پرونده محرمانه است و نمی‌شود اسم کسی را رسانه‌ای کرد. اما آن چیزی که محرز است این است که او یک فرد نبوده و تشکیلات گسترده‌ای پشت او بوده‌اند. بنابراین تا زمانی که این پرونده بسته نشود نمی‌توان درباره اینکه زنجانی با چه گروهی یا فردی همکاری می‌کرده صحبت کرد. از سوی دیگر متاسفانه نتیجه‌های بررسی ما نشان می‌دهد که دستگاه نظارتی آن طور که باید نظارت دقیقی بر روند کارهای بابک زنجانی نداشتند.»
این نماینده مجلس در پایان هم گفت: «هرچقدر در این پرونده جلومی‌رویم ابعاد کلاهبرداری‌های بابک زنجانی گسترده‌تر می‌شود.»

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*