خانه » سر تیتر خبرها » اتهام یک نماینده مجلس به جمشید دانایی‌فر: او همکار جیش‌العدل بوده

اتهام یک نماینده مجلس به جمشید دانایی‌فر: او همکار جیش‌العدل بوده

CA6D235B-12C8-4210-A3A4-871CA39584E5_w640_r1_s

جمشید دانایی‌فر

تنها چند ساعت پس از آنکه تصویر دیدار حسن روحانی با همسر جمشید دانایی فر منتشر شد، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادعا کرد که دانایی فر با جیش العدل همکاری داشته است.
گروهبان جمشید دانایی فر بهمن ماه گذشته به همراه چهار سرباز نیروی انتظامی به اسارت جیش العدل در آمد، و چندی بعد این گروه تروریستی ادعا کرد که وی را کشته است.
با این حال تاکنون نه جنازه وی به رسانه ها تحویل داده شده و نه دلیل قابل قبول دیگری برای پذیرش ادعای قتل وی از سوی جیش العدل ارائه شده است.
این ابهام باعث شد که گمانه زنی هایی در خصوص احتمال کشته شدن یا زنده بودن وی در رسانه ها مطرح شود، اما خانواده این مرزبان مفقودالاثر از رسانه ها خواستند از انتشار اخبار غیر مستند در این باره خودداری کنند.

با این حال سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم که به طیف افراطی حامی احمدی نژاد وابسته است، نه تنها از وجود سند و شواهدی صحبت کرد که نشان می دهد دانایی فر زنده است، بلکه در گفتگو با ایسنا مدعی شد که قرائنی در اختیار دارد که نشان می دهد جمشید دانایی فر با جیش العدل همکاری داشته است.
در همین راستا سخنگوی وزارت کشور نیز به ادعای این نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی واکنش نشان داد و گفت: «من تا به حال چنین چیزی را نشنیده‌ام. باید به آقای حسینی گفت که ایشان این اطلاعات را با استناد به چه مدارکی مطرح می‌کنند.»
حسینعلی امیری افزود: «سیستم نظارتی نیروهای مسلح به حدی قوی است تا هرکسی اجازه ورود به آن را نداشته باشد. مطمئنا افرادی که وارد این ارگان می‌شوند از یکسری فیلترهای نظارتی می‌گذرند. همچنین در دوران خدمت نیز بر آنها نظارت کافی اعمال می‌شود.»

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*